مسابقات

جنسن باتن جایگزین احتمالی آلونسو در موناکو

پس از آنکه فرناندو آلونسو بیانیه‌ای شوکه کننده را منتشر و در آن اعلام کرد که در گرندپری موناکو شرکت نخواهد کرد و در مسابقات ایندی ۵۰۰ حضور خواهد یافت، اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه جنسن باتن جای خالی او را در مک لارن پر خواهد کرد.

button
هنوز تیم فرمول ۱ مک لارن درباره‌ی جایگزین آلونسو چیزی نگفته اما بی‌بی‌سی اسپورت می‌گوید که حضور باتن ۳۷ ساله در موناکو یک گزینه‌ی واقعی است.

jenson-button-02
سال پیش او قراردادی را با مک لارن امضا کرده که طی آن در فصل جاری مسابقات شرکت نخواهد کرد و البته گزینه‌ی شرکت در مسابقات فصل آینده را خواهد داشت. همچنین در این قرارداد باتن متعهد شده که در صورت غیبت هر راننده‌ی مک لارن، جایگزین او شود.

مدیر اجرایی تیم مک لارن زاک براون که درباره‌ی تصمیم‌گیری برای انتخاب جایگزین آلونسو صحبت می‌کرد از اعلام نام این فرد خودداری کرد اما گفت که گفت‌وگوهایی در این باره انجام گرفته است.

براون گفت:

ما گزینه‌های متفاوتی داریم و زمانی که بدانیم جایگزین نهایی کیست نام او را اعلام خواهیم کرد. اریک بولیر که تیم فرمول ۱ را اداره می‌کند مسئول نهایی برای انتخاب راننده‌ی هر خودرو است و من فکر می‌کنم که پایان هفته او را ببینیم؛ بنابراین این سؤال را از او خواهم پرسید.

او در نهایت گفت: “من نمی‌خواهم که گفت‌وگوهای او با افراد برای جایگزینی آلونسو را به شما بگویم.”

Fernando Alonso
Fernando Alonso

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Ahmad

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    بابا به خدا حق داره این آلونسو یکی از بهترین رانندگان دنیاست و در کنار وتل و همیلتون جزء بهترینهاست ولی حسرت یه بار تموم کردن درست و حسابی مسابقه تو دلش مونده دیگه سکو که براش تبدیل به آرزو شده.
    نمیدونم این مکلارن با این موتور درب و داغون هوندا بلاخره چی میخواد بشه .فقط میخواد مستقل باشه و مثل تیمهای کوچیک از موتور مرسدس و فراری استفاده نکنه.اینم عاقبتش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ferrari

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1886 ديدگاه)

    قراردادش تا سال 2017 بود فکر میکنم اخرین فصل حضورش در مکلارن باشه. امیدوارم فصل اینده به فراری بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ...::: فقط لمبورگینی :::...

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    بیچاره آلونسو …
    امسال دلم خیلی به حالش سوخت…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا