مسابقات

حضور جنسن باتن در سری مسابقات سوپر GT ژاپن

جنسن باتن اعلام کرد در سال ۲۰۱۸ در سری مسابقات سوپر GT ژاپن حضور خواهد یافت.

Jenson Button
Jenson Button
قهرمان مسابقات فرمول ۱ سال ۲۰۰۹ با این مسابقات آشناست زیرا در ماه آگوست در سوپر GT حاضر شده و از آن زمان تاکنون با هوندا برای مسابقه در فصل ۲۰۱۸ به توافق رسیده است.

Jenson Button
باتن در این باره می‌گوید:

من برای هوندا مسابقه خواهم داد و قراردادی با این شرکت برای حضور در مسابقات سوپر GT ژاپن در سال آینده دارم. این آرزوی من در سال‌های قبل بوده و این مسابقات را دوست دارم. امسال تنها یک مسابقه در سوزوکا دادم و بسیار هیجان‌زده شدم. من درباره فصل جدید بسیار هیجان‌زده هستم. برای احساس راحتی باید تست‌های زیادی انجام دهم و خوشبختانه عملکردم را بهبود بخشیده‌ام.


باتن در انتهای فصل ۲۰۱۶ فرمول ۱ از این مسابقات بازنشسته شد اما با مک لارن قراردادی بست که به او اجازه می‌داد درصورتی‌که بخواهد در سال ۲۰۱۷ به مسابقات بازگردد. با توجه به این قرارداد باتن در گرندپری موناکو جایگزین فرناندو آلونسو شد زیرا آلونسو در همان هفته در مسابقات ایندی ۵۰۰ حضور داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا