مسابقات

رونمایی از خودروی فرمول 1 ردبول در فصل 2018

تیم فرمول یک ردبول ریسینگ جدیدترین تیمی است که از خودروی مسابقه‌ای جدید خود برای فصل ۲۰۱۸ این مسابقات رونمایی می‌کند؛ اما درحالی‌که پکیج آئرودینامیک و فرم کلی خودرو مرحله نهایی توسعه را طی کرده اما پوشش بکار رفته روی بدنه در فصل پیش رو وجود نخواهد داشت.


بجای آن خودروی جدید ردبول که RB14 نام دارد از پوشش ویژه تستی بهره برده که به رنگ آبی و سفید بوده و دنیل ریکاردو در اولین روز فیلم‌برداری پیش از شروع فصل در سیلورستون پشت آن نشسته است.


چیزی که زیر پوشش بکار رفته دیده می‌شود وسیله ایمنی جدید یا همان هالو است که در تمامی مدل‌های فصل جدید دیده خواهد شد؛ اما تغییرات زیادی در بدنه دیده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به بال‌های T شکل و صندلی‌های میمون اشاره کرد.


خودروی جدید که به‌صورت رسمی استون مارتین-ردبول ریسینگ تگ هور RB14 نام دارد یک بار دیگر از قوای محرکه رنو استفاده خواهد کرد که برند تازه‌ی ساعت‌ساز سوئیسی را روی خود می‌بیند.


جدای از نام خودرو و پوشش‌های بکار رفته، دنیل ریکاردو و مکس ورشتاپن پشت فرمان RB14 جدید خواهند نشست تا قابلیت‌های تیم را بیش از پیش نشان دهند. ردبول فصل پیش را با رتبه سوم و یک فصل قبل از آن را رتبه دوم به پایان رساند اما از زمان سباستین فتل که از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ ۴ فصل قهرمان شد هنوز قهرمانی را به دست نیاورده است.

red-bull rb14

red-bull rb14
آیا ردبول امسال خواهد توانست از عهده مرسدس برآید؟ شانس این کار با توجه به قابلیت اعتماد بالای پیشرانه‌های AMG خیلی بالا نیست اما خب باید منتظر ماند و دید.

red-bull rb14
با معرفی خودروهای جدید هاس، ویلیامز و هم‌اکنون ردبول، رنو و سائوبر نیز در آینده بسیار نزدیک خودروی خود را معرفی خواهند کرد. مرسدس، فراری، مک‌لارن، تورو روسو و فورس ایندیا نیز تیم‌های باقی مانده هستند که به ترتیب زمانی اقدام به رونمایی از جنگنده‌های جدید زمینی خود خواهند نمود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Meysam..LaFerrari

    ۱ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (15 ديدگاه)

    داشتم مصاحبه ی هلموت مارکو رو میخوندم میگفت شاید سال آینده مرسدس اختلافش حتی از این هم بیشتر بشه و صراحتاً گفت ردبول در سطحی نخواهد بود که برای قهرمانی بجنگه!

    البته شاید اینکار رو میکنن تا انتظارات رو پایین بیارن ولی بازم اگه حقیقت داشته باشه کلاً ردبول رو از رقابت قهرمانی خط بزنید…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد حسین

    ۱ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (489 ديدگاه)

    به سبک یکی از دوستان پدالی :

    “آیا ردبول امسال خواهد توانست از عهده مرسدس برآید؟ شانس این کار با توجه به قابلیت اعتماد بالای پیشرانه‌های AMG خیلی بالا نیست”

    راستی تو همون خط اول متن ، اشتباه تایپی وجود داره. فرمول 2 ؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا