مسابقات

رابرت کوبیکا همچنان در فرمول 1 می‌ماند!

رابرت کوبیکا اولین بار در سال ۲۰۰۶ و با تیم ب ام و-سائوبر که هم‌اکنون با نام آلفارومئو شناخته می‌شود وارد مسابقات فرمول ۱ شد. این راننده لهستانی امسال هم در آلفارومئو حضور دارد اما خب به عنوان راننده ذخیره عمل کرده و رانندگی کیمی رایکونن و آنتونیو جیووینازی را دنبال خواهد کرد.

حضور کوبیکا در آلفارومئو با حمایت مالی شرکت نفتی اورلن لهستان از این تیم هم‌زمان شده است. در واقع نام این تیم هم‌اکنون آلفارومئو ریسینگ اورلن می‌باشد.

کوبیکا درباره حضور خود در این تیم گفته است:

من واقعاً خوشحالم که فصل جدیدی از کار خود را شروع می‌کنم زیرا به تیم آلفارومئو ریسینگ اورلن پیوسته‌ام.

او ادامه می‌دهد:

این تیم جایگاه ویژه‌ای در قلب من داشته و خیلی خوشحالم که می‌بینیم هنوز هم برخی افراد قدیمی در تیم حضور دارند. اوضاع تغییر کرده اما من متقاعد شده‌ام که همان تمایل به موفقیت را دارم. من به دنبال کمک به تیم هستم تا به راه خود ادامه دهد.

کوبیکا فصل ۲۰۱۹ فرمول ۱ را با قرار گرفتن در جایگاه نوزدهم رانندگان به پایان رساند و تنها یک امتیاز به دست آورد. هم‌تیمی او جورج راسل هم فصلی بدون امتیاز را پشت سر گذاشت.

مدیر تیم آلفارومئو نیز گفته تجربه کوبیکا کمک با ارزشی برای این تیم سوئیسی خواهد بود زیرا آن‌ها می‌خواهند رتبه‌ای بهتر از رتبه هشتمی سال پیش را کسب کنند.

مدیر تیم گفته است:

او راننده‌ای است که نیاز به معرفی ندارد. یکی از بهترین‌های نسل خودش و فردی که معنی واقعی عزم انسان در جنگ خود برای بازگشت به مسابقات پس از تصادفی سخت را نشان داد. بازخورد او با ارزش خواهد بود زیرا ما می‌توانیم تیم خود را به سمت اهداف بالاتر هدایت کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا