آلفا رومئومسابقات

هدف بعدی آلفارومئو در فرمول 1: رقابت با مک لارن!

آلفارومئو پیش از اینکه در فرانسه و اتریش روی فرم بیاید سه مسابقه را بدون کسب امتیازی پشت سر گذاشته بود اما هفته‌ی پیش این تیم با دو راننده‌ی خود یعنی کیمی رایکونن و آنتونیو جیووینازی عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت.


در حال حاضر آلفارومئو ۳۰ امتیاز کمتر از مک لارن داشته و در رتبه‌ی ششم قرار گرفته است و قطعاً آن‌ها از حضور در چنین جایگاهی خوشحال نیستند.


مدیر این تیم در مصاحبه با اتواسپورت گفته است:

من فکر می‌کنم نسبت به دو یا سه مسابقه‌ی قبلی بهتر عمل کرده و رو به پیشرفت هستیم. ما باید سرعت خود را کمی بیشتر کنیم تا بتوانیم با خودروهای مک لارن رقابت نماییم و این هدف بعدی ما خواهد بود.

او ادامه می‌دهد:

اگر به چند مسابقه‌ی قبلی نگاه کنید خواهید دید که مک لارن جلوتر بوده اما ما به‌روزرسانی‌های زیادی خواهیم داشت. ما بسته‌ای خاص برای سیلورستون داریم و در آلمان و مجارستان هم بهتر خواهیم بود اما خب باید واقع‌بین بود چراکه همه‌ی تیم‌ها به دنبال کسب امتیاز هستند.

مدیر تیم آلفارومئو همچنین درباره‌ی پیشرفت جیووینازی در تیم صحبت کرده و گفته که او در مسابقات قبلی بسیار قوی به نظر رسیده و کسب امتیاز برای افزایش اعتمادبه‌نفس بسیار مهم می‌باشد.


مدیر این تیم فرمول ۱ اضافه کرده است:

حداقل اینکه او هیچ سؤال دیگری درباره‌ی کسب اولین امتیازها نخواهد داشت. او در مسابقه بسیار خوب ظاهر شده و این یک قدم روبه‌جلو در فصل جاری می‌باشد.

مسابقه‌ی بعدی گرندپری بریتانیا است که چهاردهم جولای در پیست مشهور سیلورستون برگزار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. رضا

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (97 ديدگاه)

    رقابت فرمول یک امسال در تیم های میانه جدول واقعا جذاب شده
    امیدوارم حداقل تیم های بالای جدول هم به هم نزدیک تر بشن تا مسابقات جذابی ببینیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا