مسابقات

فرمول 1 به نوربرگ رینگ بازمی‌گردد؟

پیست‌های زیادی در تقویم فرمول ۱ وجود داشته و سپس حذف شده‌اند اما سال آینده می‌توانیم شاهد یک اتفاق بسیار ویژه باشیم! بازگشت این رشته محبوب موتور اسپورت به پیست نوربرگ رینگ.


پیست مشهور نوربرگ رینگ از سال ۱۹۷۶ تاکنون میزبان فرمول ۱ بوده است.

آن‌هایی که وضعیت گرند پری آلمان را دنبال می‌کنند قطعاً در جریان هستند که این مسابقات سال‌های سال در پیست‌های هاکنهایم و نوربرگ رینگ برگزار می‌شده‌اند؛ اما خب در سال‌های اخیر نوربرگ رینگ وضعیت مالی خوبی نداشته است.


درحالی‌که پیست هاکنهایم به پایان همکاری خود با فرمول ۱ رسیده و آخرین مسابقات در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ برگزار شده، گرندپری هایی که قرار بود در نوربرگ رینگ برگزار شوند به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ لغو شدند. آخرین باری که فرمول ۱ روی جهنم سبز را به خود دید سال ۲۰۱۳ بود.


البته هاکنهایم امسال میزبان فرمول ۱ خواهد بود؛ و حالا هم که نوربرگ رینگ مدیریت جدیدی دارد، گفت‌وگوها برای برگزاری دوباره فرمول ۱ در این پیست کلید خورده و احتمال نتیجه دادن آن در سال آینده وجود دارد.


مدیرعامل جدید نوربرگ رینگ آقای میرکو مارک فورت در مصاحبه با موتور اسپورت گفته است:

ما واقعاً از بازگشت فرمول ۱ به نوربرگ رینگ در سال ۲۰۱۹ استقبال می‌کنیم. اگر ما شرایط اقتصادی منطقی را در نظر بگیریم این امر ممکن خواهد شد. ما این را تأیید می‌کنیم که گفت‌وگوهایی با مالک فرمول ۱ یعنی لیبرتی مدیا وجود داشته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مسعود

    ۲۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (221 ديدگاه)

    چه شود!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا