مسابقات

تمدید پنج ساله چارلز لکلرک با اسکودریا فراری

چارلز لکلرک که یکی از رانندگان با استعداد فرمول ۱ محسوب می‌شود قراردادی طولانی‌مدت و ۵ ساله با تیم اسکودریا فراری امضا کرد. این قرارداد تا پایان سال ۲۰۲۴ اعتبار خواهد داشت.


این راننده جوان که قبلاً سابقه قهرمانی در مسابقات فرمول ۳ و ۲ را دارد سال خوبی را تاکنون پشت سر گذاشته و دو پیروزی، ۱۰ پودیم (سکو) و ۶ پل پوزیشن (تعیین خط) را به دست آورده است. او همچنین توانسته امتیازات بیشتری در مقایسه با هم‌تیمی مشهور خود یعنی سباستیل فتل با ۴ بار قهرمانی جهان به دست بیاورد. لکلرک امسال ۲۶۴ امتیاز دشت کرده و در رده‌بندی رانندگان در جایگاه چهارم جای گرفته است.


لکلرک گفته است:

خیلی خوشحالم که همچنان با اسکودریا فراری خواهم بود. رانندگی برای جذاب‌ترین تیم فرمول ۱ آرزوی من بوده است. من بی‌صبرانه منتظر رابطه‌ای عمیق‌تر با تیم بودم. مشتاقم ببینم آینده چه چیزی برای ما تدارک دیده و کاملاً منتظر آغاز فصل بعدی مسابقات هستم.


لکلرک در اوایل سال ۲۰۱۳ به آکادمی رانندگان فراری پیوست و اولین بار در سال ۲۰۱۸ و با تیم سائوبر در مسابقات فرمول ۱ حضور یافت. او تنها پس از یک فصل توانست وارد تیم اسکودریا فراری شود.


ماتیا بینوتو یکی از مدیران تیم فراری نیز گفته است:

با پایان یافتن هر مسابقه در فصل جاری، آرزوی ما تمدید قرارداد با چارلز بوده و این تصمیم هم‌اکنون عملیاتی شده است؛ بنابراین او تا ۵ سال آینده با ما خواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد که چارلز و اسکودریا فراری آینده‌ای محکم خواهند داشت. او از سال ۲۰۱۶ تاکنون بخشی از خانواده ما بوده و ما به نتایج به دست آمده توسط او کاملاً افتخار می‌کنیم.

اولین پیروزی چارلز لکلرک در فرمول یک
سباستین فتل حداقل تا پایان فصل ۲۰۲۰ هم‌تیمی لکلرک باقی خواهد ماند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۴ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (804 ديدگاه)

    آیا رکورد مایکل شوماخر رو جابجا میکنه؟
    باتوجه به این که سباستین فتل با انجین های جدید زیاد سازگار نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. پیکان جوانان گوجه ای

    ۴ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (990 ديدگاه)

    امسال دیگه امکان نداره لکرک برتری فتل قبول کنه مثل اول فصل امسال بهش راه بده برای قهرمانی صد در صد خودش میره برای راننده اول شدن فراری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایمان

    ۴ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    امیدوارم جا پایِ شوماخر افسانه ای بزاری
    موفق باشی ❤❤

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. Ferrari

    ۴ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1883 ديدگاه)

    چارلز لکلرک امسال ۷ پل پوزیشن بدست اورد که بیشتر از لوییس همیلتون بوده همچنین بعد از لوییس بیشترین پیشتازی در مسابقه رو ثبت کرده و مهمتر از همه مسابقه مونزا رو برده که برای فراری حساست ین مسابقست علاوه بر این امسال لکلرک ۴ پل پوزیشن پیاپی هم ثبت کرد که با رکورد پل پوزیشنهای پیاپی شوماخر در فراری برابر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Ahmadreza 2002

    ۴ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    امیدوارم مثل الونسو به سرش نیاد لکرک واقعا شایستگیشو داره که از بزرگان بشه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  6. Farzad

    ۱۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    امیداورم رو این همیلتونو کم کنی پسر .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا