مسابقات

هارتلی و گَسلی، ترکیب احتمالی فصل آینده‌ی تورو روسو

بنا به گفته‌های فرانتس توست مدیر تیم تورو روسو، احتمال زیادی وجود دارد که رانندگان تازه‌کار، برندون هارتلی و پیر گَسلی، رانندگان احتمالی تورو روسو برای فصل بعد باشند.

پیر گسلی و برندون هارتلی

 

مدیر تیم تورو روسو  در کنفرانس خبری گرندپری مکزیک اعلام کرد که دنیل کویات راننده روسی این فصل تورو روسو، رسماً توسط ردبول کنار گذاشته‌شده است و تورو روسو به دنبال یافتن رانندگان جدید برای فصل بعد است.

او در این باره گفت:

ما می‌خواهیم آن‌ها را در مسابقات تست کنیم. احتمال زیادی وجود دارد که آن‌ها رانندگان فصل بعد ما باشند. هردو رانندگان ردبول هستند و هردو رانندگان ماهری هستند.

گَسلی در مالزی برای اولین بار خودروی فرمول یک را در شرایط مسابقه‌ای راند و هارتلی نیز هفته‌ی گذشته در امریکا برای اولین بار خودروی ۲۰۱۷ فرمول یک تورو روسو را در شرایط واقعی تست کرد و در جایگاه سیزدهم مسابقه را تمام کرد.

توست گفت عملکرد کلی هارتلی در امریکا، نشان‌دهنده‌ی پتانسیل بالای او بود. او افزود:

برندون راننده‌ی بسیار بامهارتی است. او قابلیت رقابت خوبی دارد. خیلی خوشحالم که او برگشته و می‌توانم بگویم که ما یک خودروی رقابتی در اختیار او قرار داده‌ایم تا در فرمول یک برای موفقیت رقابت کند.

امیدوارم در سال آینده یک مجموعه‌ی خوب داشته باشیم و بتوانیم برای برد و کسب عنوان تلاش کنیم.

مدیر ردبول کریستین هورنر اعلام کرد که هارتلی و گَسلی، دوتا از گزینه‌های خوب ردبول هستند. هارتلی از سال ۲۰۰۷ در برنامه‌ی استعدادیابی ردبول حضور داشته.

هورنر در مورد دنیل کویات که در ۱۵ مسابقه این فصل تنها ۵ امتیاز کسب کرده گفت:

او آزاد است که هر کاری خواست انجام دهد. او دیگر در ردبول یا تورو روسو نخواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا