مسابقات

همیلتون: تا 2021 در فرمول یک خواهم ماند

لوئیس همیلتون که چهارمین عنوان قهرمانی جهان خود را در این فصل با غلبه بر سباستین فتل به دست آورد گفت انتظار دارد تا پایان فصل ۲۰۲۰، رقابت در فرمول یک را ادامه دهد.

چند روز پیش در همایشی در کاخ ورسای پاریس از قهرمانان موتوراسپورت سال ۲۰۱۷ تقدیر شد. از سه راننده برتر فرمول یک نیز تقدیر شد و رانندگان جوایز خود را دریافت کردند.

قرارداد این مرد انگلیسی با مرسدس در پایان فصل ۲۰۱۸ به پایان می‌رسد و مذاکرات برای تمدید قرارداد، چند هفته آینده برگزار خواهد شد.

ادعاهای ضدونقیضی در مورد خداحافظی او از فرمول یک مطرح شده بود. اما لوئیس همیلتون در مصاحبه با موتوراسپورت گفت:

من با کسانی که زود بازنشسته شده‌اند و کسانی که مدت طولانی در فرمول یک مانده‌اند صحبت کرده‌ام. همه می‌گویند تا زمانی که می‌توانی در فرمول یک بمان. اما این قرار نیست اتفاق بیافتد.

فصل‌ها در حال طولانی‌تر شدن هستند و من کارهای زیادی به‌غیراز فرمول یک انجام می‌دهم که مقدار زیادی از انرژی و وقت من را می‌گیرد.

من از کاری که انجام می‌دهم لذت می‌برم، از بودن با این گروه لذت می‌برم، مسابقه دادن را دوست دارم و فکر می‌کنم در حال حاضر در بهترین سطح رانندگی خودم قرار داردم. حال که قرار است اتوموبیل ما طبق قوانین تا سال ۲۰۲۱ در همین فرم باقی بماند، من هم فعلاً در فرمول یک می‌مانم.

میدانید؟ ممکن است در ۲۰۲۱ جای خود را به جورج راسل بدهم. البته اگر تا آن سال خود او وارد فرمول یک نشده باشد. البته او قبل از ۲۰۲۱ وارد فرمول یک خواهد شد. اما درهرحال، من ادامه خواهم داد.

وقتی به او گفته شد که اگر الان ۶ عنوان قهرمانی جهان داشت، آیا همین نظر را در مورد ادامه دادن فرمول یک داشت گفت:

بله. اما خوشحالم که ۶ عنوان قهرمانی جهان ندارم. من هنوز تشنه‌ی مسابقه هستم؛ هنوز از مسابقه دادن لذت می‌برم. اگر تجربه آن سال‌ها را نداشتم، حالا قهرمان ۲۰۱۷ نبودم.

قهرمانی همیلتون او را به یک گروه منحصربه‌فرد از رانندگان فرمول یک وارد کرد. کسانی که ۴ قهرمانی و بیشتر دارند. حال او در کنار سباستین فتل، مایکل شوماخر، خوان مانوئل فانجیو و آلن پراست قرار دارد.

همیلتون که از سال ۲۰۰۷ وارد فرمول یک شده، گفت که در فکر رقابت با رکورد ۷ قهرمانی مایکل شوماخر نیست، اما اطرافیانش او را برای این کار تشویق می‌کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    با این‌که طرفدار مرسدس هستم، هیچ‌وقت نتونستم همیلتون رو دوست داشته باشم، حس می‌کنم زیادی خودشیفتست.
    تو راننده‌های این فصل از بوتاس خوشم اومد، بی‌حاشیه و کاربلد.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۰ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (848 ديدگاه)

      دقیقا باهات موافقم .
      حالا نموندی هم اشکال نداره انقدرا هستن از تو بهتر که اگر مرسدس زیر پاشون باشه کل رکوردهارو جابجا کنن.
      روابط عمومیش صفره مثل رباط میمونه.
      با تچکر

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا