موتورسیکلت‌هایی که در سال 2018 خواهیم دید
موتورسیکلت‌هایی که در سال 2018 خواهیم دید

موتورسیکلت‌هایی که در سال 2018 خواهیم دید

هیچ فردی طرفدار قوانین یورو 4 جدید برای موتورسیکلت‌ها نبوده اما خب امسال با نمونه‌های جدیدی روبرو خواهیم شد زیرا سازنده باید بتوانند خود را با قوانین آلایندگی جدید تطبیق دهند. موتورسیکلت‌سازان مشهور جهان در سال 2017 اقدام به رونمایی از برخی بایک های فوق‌العاده برجسته کرده‌اند که امسال وارد بازار خواهند شد.

این شما و این هم مهم‌ترین موتورسیکلت‌هایی که در سال جاری وارد بازار خواهند شد.

  • دوکاتی پانیگل V4

دوکاتی پانیگل V4
بایک های اسپورت معدودی امسال وارد بازار خواهند شد اما دوکاتی با محصول جدید خود یعنی پانیگل V4 جور همه را خواهد کشید. ما این موتورسیکلت را در پیست رانده ایم و البته نسخه اسپورت آن‌هم در تست حاضر بوده و به سادگی می‌توان گفت که تنها نمونه‌های مسابقه‌ای می‌توانند یک دور پیست را سریع‌تر V4 طی کنند. هنوز هم پیشرانه بسیار قوی V4 جذاب‌ترین جنبه این موتورسیکلت می‌باشد. اگر رقیبی بتواند در جاده یا پیست به پانیگل V4 نزدیک شود قطعاً شگفت‌زده خواهیم شد.

  • کاوازاکی H2 SX

کاوازاکی H2 SX
محصول جدید کاوازاکی نیز قواعد بازی را تغییر خواهد داد. روح ZZ-Rs قدیمی در این موتورسیکلت دمیده شده و کاوازاکی گفته H2 SX حد نهایی کلاس خود خواهد بود و پیشرانه سوپرشارژردار شما در یک چشم به هم زدن از شهری به شهر دیگر خواهد رساند. به این مورد باید موقعیت سواری راحت، حفاظ‌های باد زیاد و تجهیزات الکترونیکی را نیز اضافه کرد.

  • هوندا گلد وینگ

هوندا گلد وینگ
گلد وینگ جدید هوندا ما را به شدت هیجان‌زده کرده است. هر بار که با این موتورسیکلت روبرو شده‌ایم لبخند رضایتی بر لبانمان نقش بسته و همیشه به بهترین بودن آن اذعان داشته‌ایم. گلد وینگ به سرعت H2 SX نخواهد توانست شما را از شهری به شهر دیگر ببرد اما قطعاً محصولی لوکس‌تر خواهد بود.

  • کاوازاکی Z900RS کافه ریسر

کاوازاکی Z900RS کافه ریسر
ما واقعاً خواهان دیدن این موتورسیکلت هستیم. ما هرگز احساس واقعی یک موتورسیکلت رترو را درک نکرده‌ایم اما کاوازاکی شرکتی متفاوت است که واقعاً ما را به خود جذب می‌کند. صفحه‌نمایش کوچک و رنگ بدنه سبز این موتورسیکلت خیال‌انگیز بوده و نوارهای سفیدرنگ به کار هماهنگی فوق‌العاده‌ای با کلیت Z900RS دارند. همچنین شاهد موقعیت سواری اسپورت و سیستم ترمز بسیار قوی‌ای هستیم.

  • کی تی ام 790 دوک

کی تی ام 790 دوک
از نظر ما این موتورسیکلت قطعاً جذاب‌ترین بایک سال 2018 است. ما مدل 690 دوک را قبلاً تست کرده و عاشق وزن کم و پیشرانه قوی آن شده‌ایم. انتظار داریم مدل 790 حتی بهتر از آن باشد و به لطف پیشرانه بزرگ‌تر بیش از قبل ما را شیفته خود نماید.

  • ب ام و F850GS

ب ام و F850GS
F800GS در سال 2016 به‌طور کامل عقیده ما درباره موتورسیکلت‌سواری را تغییر داد و هم‌اکنون شدیداً منتشر راندن مدل جدید F850GS هستیم. این موتورسیکلت برای سال 2018 کاملاً دگرگون شده و تنها رینگ‌های 21 اینچی جلو و نام GS آن با مدل قبلی یکسان است. حالت‌های سواری بهبود یافته، صفحه‌نمایش TFT، سیستم تعلیق، شاسی و پیشرانه مثال‌زدنی بوده و قول تجربه‌ای لذت‌بخش چه در روی آسفالت و چه در محیط‌های خارج از جاده را می‌دهد. فکر می‌کنیم نسخه رالی این موتورسیکلت نیز جذاب از کار دربیاید.

  • یاماها Niken

یاماها Niken
بی‌صبرانه منتظر دریافت بازخوردهای این موتورسیکلت هستیم. ما نسخه سه چرخ مشابه را قبلاً رانده‌ایم اما این تجربه هرگز با پیشرانه‌ای به قدرت نسخه 900 سی‌سی یاماها نبوده و البته به این تجربه باید حس اعتمادبه‌نفسی را هم اضافه کرد که برای برخی افراد حیاتی است.

به خوبی آگاه هستیم که این یک انحراف رادیکال از محصولات عادی بوده اما اگر افراد بیشتری را به خرید موتورسیکلت‌ها ترغیب کند قطعاً می‌تواند موتورسیکلت مهمی برای همه ما باشد.

  • کی تی ام 790 ادونچر

کی تی ام 790 ادونچر
بله می‌دانیم که این بایک به زمان حاضر تعلق ندارد اما خب عرضه خواهد شد و ما درباره آن هیجان‌زده هستیم. از نظر ما هیچ موتورسیکلتی احساس خاص ادونچر را ندارد.

  • دوکاتی 959 پانیگل کورس

دوکاتی 959 پانیگل کورس
علیرغم هیجانی که درباره V4 پانیگل جدید داریم اما شاید این موتورسیکلت لذت‌بخش‌تر باشد و ترکیب فوق‌العاده‌ای از توازن دوکاتی را در خود داشته باشد.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

11 دیدگاه

  1. F۲۲RAPTOR
    سوابق: (586 دیدگاه) ,

    هوندا کلدوینگ موتور شیش سیلندر ۱۸۰۰
    محشره،
    بعد اونم دوک۷۹۰،هر چند به نظر من بهترین نیکد جهان z1000هست
    ،ادونچر کی تی ام هم بهترین گزینه واسه بیراهه نوردی

    پاسخ
    1. فقط آمریکا فقط ماسل
      سوابق: (155 دیدگاه) ,

      دوکاتی ماستر 1200آر اصلا دوئل داریم
      مانستر 1200آر لایک
      یاماها نیکد دیس لایک
      دوکاتی بازا لایک بدین
      این حرفت توهین به مانستره

      پاسخ
  2. یانکی
    سوابق: (90 دیدگاه) ,

    چرا ژاپن پادشاهیه موتوره؟ بعد جنگ جهانیه2 و شکست مفتضهانه ژاپن اجازه ساخت هواپیما و تجهیزات وابسته ازشون گرفته شد ولی بجایه لعن و نفرین کردن و چه کنم چه کنم مثل ایران ما مهندسان هواپیما ساز رفتن سراغ موتور و اونهم موتورایی با دور بسیار بالا شخصن عاشقه هایابوسا هستم قدیسه سرعت

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (72 دیدگاه) ,

      بخاطر شغلی که دارم، اکثر سیکلتهای روز دنیا دستم اومده
      چند نمونه هم خودم خریدم و مدتی دستم بوده
      در تمام دوران سیکلت بازی خودم، هیچ سیکلتی مثه honda cbr1100xx بهم حال نداد
      10 سال تو خط تولید و حیف که هندا هیچ جایگزینی واسش نداشت

      پاسخ
  3. محمد
    سوابق: (72 دیدگاه) ,

    گلدوینگ جدید شاهکاره
    بیش از 40 کیلو کاهش وزن داشته
    سیستم تعلیق جلو کاملا دگرگون شده و به محصولات بی ام دبلیو شباهت داره
    دیگه فشار و ضربات دست اندازها به دستان راکب منتقل نمیشه….
    در خصوص ninja sx، کاش کاوازاکی این انجین رو برای gtr1400 در نظر میگرفت، البته با افزایش حجم
    در عوض zx14 رو ارتقا میداد که 6 ساله با همین ظاهر تولید میشه
    البته هایابوسا وارد یازدهمین سال تکراری بودن چهره شده
    دوکاتی هم تصمیم درستی گرفت که انجین سیکلت پرچمدارشو 4 سیلندر ساخت
    220 اسب بخار و صدای جذابتر حداقل دستمزد این تغییر رویه دوکاتی بود

    پاسخ
  4. پرسپولیس
    سوابق: (218 دیدگاه) ,

    برای خودمان که تقریبا نیست فقط عکسهایش راذخیره کنیم تابعدببینینم چی میشه

    پاسخ
  5. Sadegh
    سوابق: (114 دیدگاه) ,

    خواهیم دید😂😂بله صرفا خواهیم دید،،اونم در بهترین حالت

    پاسخ
  6. حمیدرضا
    سوابق: (1362 دیدگاه) ,

    بهترین موتورسیکلت ها از نظر من مسافرتی ها هستن البته ادونچر رو هم خیلی دوست دارم ولی خوب به علت همین علاقه من به کروزرها و مسافرتی ها تغییر روش ساخت سری سافتیل هارلی اونم تو یازده محصول خبر جذاب تری بود
    تو این لیست گلدوینگ واقعا بی نظیره

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x