موتورسیکلت

رونمایی از کانسپت MV Agusta F3 AMG

در مقاله “رونمایی از هیولای جدید دوکاتی” گفتیم که کمپانی دوکاتی که حالا زیر مجموعه کمپانی مشهور و قدرتمند آئودی محسوب می‌شود در نمایشگاه فرانکفورت امسال از محصول جدید خود با نام ۱۲۰۰R رونمایی کرد تا توجهات بیشتری را به سمت خود جلب کند؛ اما کمپانی مرسدس بنز که رقیب سنتی و هموطن آئودی است هم در زمینه موتورسیکلت‌ها بیکار ننشسته بود و از کانسپت پر زرق و برق و جذاب MV Agusta F3 AMG رونمایی کرد تا علاقه‌مندان به موتورسیکلت‌های اسپرت را حسابی سر ذوق بیاورد.

MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
این موتورسیکلت از یک انجین با حجم ۸۰۰ سی‌سی بهره می‌برد که به ادعای سازندگان آن، همین حجم انجین توانسته قدرتی معادل با ۱۴۸ اسب بخار را برای موتورسیکلت F3 AMG به ارمغان بیاورد.

MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
شاید یکی از ویژگی‌هایی که این موتورسیکلت را خیلی خاص و جذاب کرده است، رنگ بندی طلایی- مشکی فوق العاده زیبای آن باشد که در کنار طراحی بدنه آیرودینامیک و جذاب، در ذهن مخاطب تصویر ماشین سوپر اسپرت AMG GT S همین کمپانی را تداعی می‌کند.

MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
علاوه بر پیوند عمیقی که بین AMG و MV آگوستا شکل گرفته و در حال گسترش نیز هست، مهمترین دلیل این رابطه نزدیک و این نوع از طراحی و تبلیغات را می‌توانیم زمینه سازی برای استقبال هرچه بیشتر مردم از F3 AMG بدانیم که می‌تواند نوید بخش یک فروش موفقیت آمیز در بازارهای جهانی و در نتیجه سود آوری برای کمپانی‌های سازنده این موتورسیکلت باشد.

MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
یکی از وارد کنندگان استرالیایی که در نمایشگاه فرانکفورت حاضر بود بعد از بازدید از F3 AMG حسابی به وجد آمده بود و آمادگی خود را برای خریداری تعداد زیادی از این مدل اعلام کرد.

MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
MV Agusta F3 800
طراحان و مسئولان این کمپانی امیدوارند که F3 AMG بتواند عنوان سوپر اسپرت سال را به خود اختصاص دهد تا با خیال راحت آن را روانه بازار کنند و به نظر می‌رسد که اگر این اتفاق رخ دهد، شاهد حضور هرچه زودتر این موتورسیکلت در بازارهای جهانی خواهیم بود.

البته تنها کاری فعلا از دست ما بر می‌آید این است که منتظر رونمایی از مدل نهایی این موتورسیکلت بمانیم و امیدوار باشیم که قیمت نهایی آن، سرسام آور نباشد و هنوز نیامده از گزینه‌های خرید تعداد زیادی از موتورسیکلت دوستان، کنار نرود.

بیژن دولت سرایی

دانشجوی رشته های حقوق و خلبانی. علاقه‌مند به دنیای خودرو و موتورسیکلت. در حال حاضر این افتخار رو دارم که به عنوان نویسنده و مترجم با تیم پدال همکاری کنم.

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه

  1. مهرداد فراهانی

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (36 ديدگاه)

    ممنون بیژن عزیز
    وقتی برای اولین‌بار دیدمش تا چند ثانیه نفس کشیدن یادم رفت!
    حتی کلمه شاهکار هم از پس توصیفش بر نمیاد.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. بیژن دولت سرایی

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (263 ديدگاه)

      ممنون مهرداد جان….
      خیلی خوبه لاکردار، مخصوصا که تصویرش کنار AMG GTS هم رنگ خودشم هست…چه شود…

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. سامورایی

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (182 ديدگاه)

      طراحی ایتالیا باز هم منو دیوونه کرد

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. مصطفی

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (226 ديدگاه)

      اگزوزش خیلی جالب و نوآورانست و البته رنگه فوق العادش.
      اینو حتماً بخونیدhttp://www.car.ir/news/Iran-Company/iranian-cars-boycott-campaign

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    4. آرمااااان

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      ایتالیایی ها هم توزمینه ی خودرو هم موتوزپر سیکلت عالی کار کردن
      لامبو ،فراری،پاگانی،و…
      آپریلا،دوکاتی،آگوستا

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    5. asa

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (575 ديدگاه)

      ایول اگزوز هاش خیلی خشگلن. خودشم که رنگ امیزی قشنگی داره.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. ALL CARS

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (467 ديدگاه)

    سپاس از بیژن دولت سرایی عزیز

    ممنونم که به موضوعاتی جدای از صنعت پرطرفدار اتومبیل هم می پردازینو مقالاتی عالی به پدال وپدالی های عزیز ارائه میدین

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. بیژن دولت سرایی

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (263 ديدگاه)

      سلام بر ALL CARS عزیز
      ممنون از شما
      یه مدتی میشه که بر خلاف قبل خیلی حضورتون پررنگ نیست؟؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. ALL CARS

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (467 ديدگاه)

        سلام برشما آقای دولت سرایی عزیز

        بخاطر فیلترینگ عجیبی که روی نظراتم اعمال میشد تصمیم گرفتم مثل قبل نظری نزارم . مگر در مواردی معدود که لازم میدیدم از عزیزانی که مقاله ای به پدال وپدالی های عزیز ارائه میدن تشکر کنم
        و خوشحالم از اینکه میبینم به نظرات بچه های پدال اهمیت میدین ، تا حدی که متوجه حضور کمرنگ منو وشاید دوستان دیگه ای هم شدین
        امیدوارم بتونین مثل همیشه مقالاتی خوب و مفید به پدال ارائه بدین تا بتونم ازشون استفاده کنمو لذت ببرم
        بازم ممنون

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. بیژن دولت سرایی

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (263 ديدگاه)

          ممنون از محبتت
          نظرات دوستان همیشه برای من (بدون اغراق) حتی از خود مقاله هم مهمتره، چرا که این نظرات که به نویسنده انرژی و انگیزه میده و در ضمن کمک بیشتری میکنه تا از نیازها و خواسته های مخاطب مطلع بشه…
          همین “بررسی موتورسیکلت های بازار” که کلید خورده و یا بررسی هارلی دیویدسون ها که به زودی شروع میشه و…. همه به درخواست دوستان بوده ، حتی یادمه یکی از دوستانی که مشتاق بررسی موتورسیکلت های سبک هارلی بود خود شما بودی…
          در هر صورت خوشحالم که کمرنگ شدن حضورت ناشی از بروز مشکل و گرفتاری شخصی نبوده.
          پیروز باشی و سربلند..

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. ALL CARS

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (467 ديدگاه)

          دم شما گرررم

          خیلی آقایی

          همچنین …

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. asa

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (575 ديدگاه)

        بیژن جان این موتوری که به عنوان عکست گذاشتیش اسمش چیه ؟ چه قدر شبیه عشق من هارلی هستش!!!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. بیژن دولت سرایی

          ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (263 ديدگاه)

          سلام
          پورشه آسا جان…

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    2. asa

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (575 ديدگاه)

      خوشم میاد این AMG همه چی میزنه ، حتی دوچرخه هم تولید کرده. فردا پس فردا هستش که بیاد یک نمونه از رو پراید به عنوان بر ترین ماشین تاریخ بزنه.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. پیکان جوانان گوجه ای

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (973 ديدگاه)

    البته تنها کاری فعلا از دست ما بر می‌آید این است……..دوست عزیز باز هم فقط از دیدن عکس ها لذت برده و فاز بگیریم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. فردین بهادری نژاد

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (129 ديدگاه)

    وای مگه میشه ؟؟؟؟؟!
    مگه میشه انقد زیبایی
    خدااااا
    کفم برید انصافا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. The Best Or Nothing

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (56 ديدگاه)

    از ۸۰۰ سی سی ۱۴۸ اسب بخار، واقعا محشره. اوج مهندسیه
    اگه ۵ برابرش کنیم و بشه ۴۰۰۰ سی سی تنفس طبیعی اونوقت ۷۴۰ اسب بخار
    یا الله
    یکی منو بگیره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سامان اذری

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (2835 ديدگاه)

      کاوازاکی از یه موتور ۹۹۸ سی سی ۳۰۰ اسب بخار بیرون کشیده
      البته توربو

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  6. Archi KHAN

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2081 ديدگاه)

    میدونید چرا زیاد به چشم نمیاد ؟!!
    چون AMG GTS با اون همه زیبایی کنارش هست …

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. شایان

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1338 ديدگاه)

      زدی تو خال باید میذاشتن کنار یه ماشین یا موتوری که از خودش پائین تره نه شاهکاری که ازش با اختلاف سره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  7. یوسف

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (411 ديدگاه)

    آئودی مستقیما مالک دوکاتی نیست. در واقع سهام دوکاتی در اختیار لامبورگینیه ولی از اونجایی که لامبورگینی در تملک آئودیه میشه آئودی رو مالک غیر مستقیم دوکاتی تلقی کرد.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. یوسف

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (411 ديدگاه)

    آئودی مستقیما مالک دوکاتی نیست. در واقع سهام دوکاتی در اختیار لامبورگینیه ولی از اونجایی که لامبورگینی در تملک آئودیه میشه آئودی رو مالک غیر مستقیم دوکاتی تلقی کرد.
    مرسدس بنز هم از اوائل سال ۲۰۱۴ مالک ۲۵% سهام ام وی آگوستا شده.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. ali ayat

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (723 ديدگاه)

    خیلی شرکتا خواستن با بنز رقابت کنن ولی آخر سرشون رو به احترام این شرکت پایین میزازن و میرن
    نمیخواد بیاد دلیل برای بهتر بودن شرکتای دیگه بگید چون هرکار هم بکنید آخرش هیچی بنز نمیشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. احمدرضا خواجه زاده

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1029 ديدگاه)

      عزیزم mv agusta نسبت به bmw و دوکاتی خیلی
      حرفی واسه گفتن نداره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. ali ayat

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (723 ديدگاه)

        نه دوست عزیز حرفی برای گفتن نداره که تعصبه بی ام و هم هییییییچ هرفی در مقابل کاواساکی و مدلی مثل h2rنداره و نخواهد داشت اصلا یه شرکت که یه محصولی رو میزنه مگه به خارق العاده بودن یه محصولشه نه به این هست که هرچی محصول میزنه عالی باشه بنز که میگم عالیه چون هرنوع ماشینی که باشه میزنه موتور میزنه قایق موتوری میزنه آخرشم همه محصولاتش با تمام شرکتای دیگه رقابت کنه و چیزی بجز اولی و دومی گیرش نیاد الان شاید بگی کی گفته اول یا دوم شما برو کل سایت پدال رو بگرد تمام محصولات مرسدس رو بررسی کن تا متوجه حرفم بشی با تشکر

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  10. bab

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    هعاا یه محقظه پلاستیگی کنار صفحه کیلومترش هست دوکاتی هم داره واسه چیه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. بیژن دولت سرایی

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (263 ديدگاه)

      مخزن روغن ترمز جلو
      اکثر موتورایی که ترمز جلوشون دیسکیه دارن…

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  11. اکبر

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1488 ديدگاه)

    دو تا از شاهکارای AMG کنار هم،عجب موتوری شده،خیلی زیباست،از لحاظ فنی هم حتما فوق العاده عالیه،چون AMG “همیشه” عالیه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. وینسنت پرایس

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (584 ديدگاه)

    سلام آقا سعید . چطوری ؟؟ . من cbr400 سابقم که پارسال چند با سر خودروهای کره ای با هم بحث داشتیم . چند وقتی ازت خبری نبود نگرانت شدم گفتم نکنه برات اتفاقی افتاده . به هر حال خیلی خوشحالم که دوباره کامنتت رو میبینم .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. اکبر

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1488 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز،ممنون که به یادم بودی،خداروشکر خوبم،یه مدتیه خیلی سرم شلوغه کمتر فرصت میکنم تو پدال باشم،ان شاءالله از این به بعد بیشتر هستم و میتونید از کامنتای گهربارم فیض ببرید 😀 😀 😀

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. وینسنت پرایس

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (584 ديدگاه)

        خدارو صد هزار مرتبه شکر که اتفاقی برات رخ نداده و خوبی
        یه سوال آواتاری داشتم شایدبتونی راهنماییم کنی
        من چند روزی هست که پیگیر گذاشتن آواتار هستم ولی هر بار نتیجه قانع کننده ای نمیگیرم . هم راه ایجاد حساب کاربری پدال رو امتحان کردم و هم سایت گراواتار و هیچ نتیجه ای نگرفتم
        به غیر از این دو راه سایت دیگه ای برای ایجاد آواتار هست ؟؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. اکبر

          ۱ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (1488 ديدگاه)

          بازم ممنون،لطف داری،
          نمیدونم،من همین دو راه رو بلدم،خودم از حساب کاربری پدال آواتار گذاشتم

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  13. مسعود

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (219 ديدگاه)
  14. Rouzbeh

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (171 ديدگاه)

    با سلام. ببخشبد من تازه عضو سایت شدم و سوالاتی داشتم. اول اینکه هر کاری میکنم نمیتوتم عکس پروفایلمو عوض کنم لطفا راهنمایی کنین و دوم اینکه چطور میتونم تو گروه هاتون عضو شم؟ممنون میشم اگه جوابمو بدید.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. بیژن دولت سرایی

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (263 ديدگاه)

      سلام. خوش اومدی
      وارد پروفایلت میشی بعد میری تو قسمت Profile و بعدشم Change Profile Photo ، بقیشم که معلومه…

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  15. ali

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (126 ديدگاه)

    جون میده با سوپراسپرت های دنیای ماشین درگ کنند
    شرط میبندم بوگاتی و لامبورگینی هم نتونند به گرد پای موتور برسند

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. درخواست بررسی موتور سیکیلت

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام.میشه لطفا بررسی موتور سیکلت جدید kawasaki ninja 250 که تو سایت کویر موتور هست بزارین.البته این موتور به کاواساکی نینجا ۳۰۰ میشناسن.خیلی ممنون از سایت عالی تون

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. بیژن دولت سرایی

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (263 ديدگاه)

      سلام
      توی قسمت پنجم مقاله “۲۵۰ سی سی های پلاک شدنی” که سه قسمت ازش منتشر شده، بهش میرسیم انشاا..

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  17. حمی

    ۷ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام اقا بیژن دمتگرمکه زحمت میکشیو اطلاعات موتورارو برامون در میاری فقط خواهشن شما و بچه ها یه موتور سیکلت بهم پیشنهاد کنین بخرم تو ۲۵۰سیسی تا۷۵۰سیسی فقط امنیتش بالا باشه سرعت و شکل ظاهریش خشن باشه قیمتشم که باشه که دیگه سالاری دم همتون گرم سایتتم عالیه ممنون

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. بیژن دولت سرایی

      ۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (263 ديدگاه)

      سلام
      در جریان پلاک نشدن بالای ۲۵۰ سی سی که حتما هستی؟
      کاش حداقل سقف بودجت ، سبک مورد علاقت (کراس، کروز، تریل، اسپرت، نیکد و …) و این که دقیقا قراره به چه منظوری از موتورت استفاده کنی رو میگفتی تا بتونم گزینه های خوبو بهت معرفی کنم…

      موافقم ۰
      مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا