موتورسیکلت

هارلی دیویدسون FXDR 2019: کروزر مسابقه‌ای!

FXDR جدید موتورسیکلتی است که کارآیی را  همراه با استایل مسابقه‌ای ارائه می دهد.


FXDR 114 کروزر قدرتمندی است که توانایی‌های هارلی دیویدسون در تولید موتورسیکلت‌های این‌چنینی را ارتقا داده است. قدرت موتور Milwaakee-Eight 114 در ترکیب با اجزا آلومینیومی و کامپوزیتی برای کاهش وزن و با همراهی دوشاخ آلومینیومی جدید (۴.۶ کیلوگرم سبک‌تر)، تعلیق عقب آلومینیومی، چرخ‌های سبک‌وزن و گلگیرهای کامپوزیتی باعث تقویت همه‌جانبه چابکی و فرمان پذیری این کروزر شده است.


ورودی هوای روبه‌جلو شبیه انواع مورداستفاده در موتورسیکلت‌های مخصوص درگ است و جریان هوای موتور را افزایش می‌دهد.


یکی از قوی‌ترین موتورهایی که به همراه شاسی لوله‌ای این موتورسیکلت ارائه می‌گردد Milwaakee  است که ۱۱۶ نیوتون متر گشتاور در ۳۵۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند.


شاسی سفت‌وسخت لوله‌ای با همراهی سیستم تعلیق باکیفیت باعث چابکی در مسیرهای پرپیچ‌وخم کوهستانی و هنگام رانندگی در بین ترافیک سنگین داخل شهر می‌گردد.


هارلی دیویدسون FXDR قابلیت خم شدن بیشتری در مقابل انواع مشابه دیگر با شاسی لوله‌ای دارد ۳۲.۶ درجه به سمت چپ و ۳۲.۸ درجه به سمت راست. ازلحاظ بصری طراحی FXDR با کیلومتر شمار قالب‌گیری شده، ترک کوتاه و تنها یک نشیمنگاه شبیه انواع مخصوص مسابقات درگ است.

گلگیر عقب طراحی‌شده تا لاستیک عظیم ۲۴۰ میلی‌متری میشلن Scorcher را در آغوش بگیرد در زمان حرکت لاستیک در دامنه حرکتی تعلیق نیز از آن جدا نشود.

دوشاخ جلو از مدل Fat Bob الهام گرفته‌شده و ۴۳ میلی‌متر قطر دارد.

هارلی دیویدسون FXDR114 از ۲۱۳۴۹ دلار برای مدل مشکی براق تا ۲۱۷۴۹ دلار برای رنگ‌های مات قیمت‌گذاری شده است.

منبع: americaniron

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

حسین مقدسی

علاقمند به دنیای موتورسیکلت ها، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. sina

    ۲۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    کاش راجع به یاماها Ténéré 700 و کاوازاکی W800 Cafe که اخیرا تو نمایشگاه میلان معرفی شدن هم خبر میذاشتید دوستان

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۲۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    هارلی دیویدسون امسال جزء ۱۰۰ برند با ارزش دنیا شناخته شد و معلوم میشه که برند بزرگ و قابل احترامیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. GHOST RIDER

    ۲۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (40 ديدگاه)

    سلام
    پدال اگه بخوام مطلب بفرستم چه جوری باید این کارو بکنم؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Mopar or No Car

    ۲۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    مشخصات فنی؟؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. حمیدرضا

    ۲۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    حجم موتورش 1824 سی سی میشه که یعنی از موتور 405 حجیم تره حالا شما فکر کن این موتور تو دوتا سیلندر دقیقا داره زیر پات حرارت تولید می کنه فکرشم وحشتناکه
    سوار هارلی یا ایندیان شدن و حتی موتو گازی کار خیلی سختیه و باید خیلی در مهار موتور سیکلت مهارت داشته باشی چون حجم موتوراشون به همراه گشتاورش کار بسیار سختیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. یاس ی

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    خدای من چقدر زیباست، عاشقش شدم، زبونم بند اومد.
    خدایا خودت کمک کن.

    موافقم 3
    مخالفم 1
  7. محمد

    ۲۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    هنوز هم نمیتونم تصمیم بگیرم که قسمت پیشرانه توی فرم کلی پوشیده بشه روبیشتر میپسندم
    یا همینطوری باز باشه
    هر کدوم جذابیت خاص خودشو داره
    چیزی که توی خودرو معمول نیست اما توی موتورسیکلتها جذابیت داره
    فقط کاش اون ورودی هوای رو به جلو ۲ طرف موتور بود
    اینجوری جلوه بصری بهتری پیدا میکرد
    خود موتور هم که بینظیره

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا