ارتقای عملکرد مک‌لارن 570S توسط نوویتک

کمپانی آلمانی نوویتک، تیونر شناخته شده دنیای خودرو، در یکی از آخرین پروژه‌های خود سراغ مک‌لارن 570S رفته و تغییرات فنی و بصری قابل توجهی در آن ایجاد کرده است.

novitec-mcl57-pic24
همچنان که مطلع هستید مدل کارخانه‎‌ای این بریتانیایی جوان از قلب 3.8 لیتری هشت سیلندر V شکل با بیشینه قدرت 562 اسب بخار بهره می‌جوید که درواقع نمونه به‌روز‌شده بلوک مورداستفاده در 650S بوده و درون کالبد دیگر تولیدات مک‌لارن نیز انجام‌وظیفه می‌کند.

novitec-mcl57-pic21
نوویتک پیش از این زیرشاخه‌های جداگانه‌ای برای ارتقای خودروهای فِراری (نوویتک روسو)، مازراتی (نوویتک ترایدِنت) و لامبورگینی (نوویتک تورادو) بنیان نهاده و حالا توجهش به سمت خودروهای مک‌لارن منحرف شده است.

novitec-mcl57-pic27
تغییرات ایجادشده در بخش فنی شامل تغییر و بهسازی نقشه پیشرانه و استفاده از سامانه اگزوز اینکونِل (Inconel) بوده (اینکونل نوعی آلیاژ بسیار مقاوم در برابر زنگ زدگی و حرارت است که استفاده‌های صنعتی گسترده‌ای دارد) و توان خروجی از بلوک 3.8 لیتری را به عدد 646 اسب بخار می‌رساند تا لمس شتاب صفر تا یکصد کیلومتر بر ساعت در 3 ثانیه و تاختن تا مرز 208 مایل بر ساعت (335 کیلومتر بر ساعت) به رویایی دست یافتنی بدل گردد.


نوویتک همچنین کیت بدنه جدیدی برای 570S در نظر گرفته که مراحل توسعه آن تماماً در تونل باد انجام شده است. رینگ‌های آلیاژی MC1 با اندازه 20 اینچ در جلو و 21 اینچ در عقب به همراه ارتقای بعضی دیگر از نقاط بدنه، دیگر ویژگی‌های این مک‌لارن خاص را تشکیل می‌دهند.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

10 دیدگاه

  1. حسین
    سوابق: (1335 دیدگاه) ,

    الان قوی ترین و سریع ترین مدل مک لارن چیه؟
    جا داره یادی کنیم از اسطوره فراموش نشدنی ، F1 که رکورد های زیادی رو چند سال داشت!
    در حالی که الان چند ماه یک رکورد بیشتر ثابت نمیمونه!

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل KING 918
      KING 918
      سوابق: (217 دیدگاه) ,

      الان مکلارن یه مدل بالاتر از P1 که در واقع همونه فقط یکم از لحاظ فنی قوی تر شده رو تولید کرد که اجازه تردد در شهر رو نداره و تولیدش بالای 70 تا هم نیست
      پس مکلارن P1 به صورت رسمی قوی ترین و سریع ترین مکلارنه
      در مورد رکورد ثابت هم این جوریام نیست که شما میگی نمونه ش رکورد پیست نوربرگ رینگ 918 همچنان پا برجاست ….

      پاسخ
      1. حسین
        سوابق: (1335 دیدگاه) ,

        ممنون از همگی،بخاطر پاسخشون

        پاسخ
  2. GOD BLESS AMERICA
    سوابق: (714 دیدگاه) ,

    دم نویتک گرم.
    حالا شد یه چیزی اما قیمت پایه + هزینه پکیج و تغییرات 250.000$ رو رد میکنه با این پول یه کامارو و یه کوروت پایه می خری میدی دست هنسی دوتا هیولا تحویل می گیری.
    هر وقت خواستی مکلارن و فراری سوسک کنی کوروت رو میاری بیرون و هر وقت حس ماسل داشتی با کامارو تقویتت میای بیرون و روح مردم رو با صدای وی هشت جلا میدی.
    چه کاریه حتما باید پول رو ریخت تو حلق اروپاییها؟؟؟

    پاسخ
    1. امپراتور لامبورگینی
      سوابق: (8286 دیدگاه) ,

      بااحترام ….
      چه تفکراتی داری ها دوست عزیز 😑😑😑
      اروپایی ها آدم نیستن؟ اروپایی ها نباس نون بخورن؟؟ اروپایی ها نمیدونن چه جور ماشین بسازن؟

      پاسخ
  3. امپراتور لامبورگینی
    سوابق: (8286 دیدگاه) ,

    خیلی زیباست….
    نارنجی و تو دل برو …
    دوسش دارم.

    پاسخ
  4. la Ferrari
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    لافراری لایک
    مکلارن دیس لایک

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x