مک لارن

مک لارن 720S GT3 آماده به آتش کشیدن پیست!

مک لارن ۷۲۰S در سال ۲۰۱۹ و با ورود نسخه GT3 در مسابقات موتور اسپورت حضور خواهد یافت. بنا به گفته این کمپانی بریتانیایی فرایند توسعه ۷۲۰S GT3 در سال آینده صورت خواهد گرفت و برخی از کارهای آن در تأسیسات جدید مک لارن در ووکینگ انگلستان انجام خواهد شد.


مک لارن با ارائه چندین رندر از ظاهر این خودروی مسابقه‌ای رسماً رقبا را به چالش کشیده است. البته هنوز جزئیات فنی ۷۲۰S GT3 منتشر نشده است.


در مقایسه با نسخه جاده‌ای، مدل مسابقه‌ای دارای کاپوت جدید با چند ورودی هوا در مرکز خود است. نمای جلو همچنین پذیرای ورودهای بزرگ‌تر شده است. به نظر می‌رسد حفره‌ای بزرگ روی آینه‌های جانبی وجود داشته باشد. در بخش عقب نیز شاهد بالی بزرگ و دیفیوزر قابل توجه هستیم. خروجی‌های اگزوزی که قبلاً نیز صدای بلندی داشته‌اند هم‌اکنون بیشتر از قبل به مرکز خودرو جابجا شده‌اند.


مک لارن ۷۲۰S جاده‌ای یکی از ستاره‌های دنیای سوپر اسپورت ها بوده است. این خودرو در نسخه خیابانی دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو با قدرت ۷۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری است. این پیشرانه که در وسط خودرو قرار داشته نیروی عظیم خود را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌کند. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این بی‌ادعای بریتانیایی در ۲.۹ ثانیه ثبت می‌شود.


اگر سطح فعلی پرفورمنس ۷۲۰S شما را قانع نمی‌کند باید گفت مک لارن قبلاً اعلام داشته حتی نسخه‌ای سریع‌تر از آن را تولید خواهد کرد. این نسخه سبک‌تر، تیزتر و قدرتمندتر از نسخه استاندارد خواهد بود.


مک لارن با نسخه‌های GT3 کاملاً آشناست زیرا قبلاً چنین نسخه‌هایی از خودروهای MP4-12C و ۶۵۰S را تولید کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2777 ديدگاه)

    ((مک لارن 720S جاده‌ای یکی از ستاره‌های دنیای سوپر اسپورت ها بوده است.))
    هست منتها درخشان ترینشون.???
    ..
    ..
    ((شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این بی‌ادعای بریتانیایی در 2.9 ثانیه ثبت می‌شود.))
    2.9 کجا بود؟!!!!!
    2.5 هم ثبت شده!!!
    ..
    ..
    ((اگر سطح فعلی پرفورمنس 720S شما را قانع نمی‌کند باید گفت مک لارن قبلاً اعلام داشته حتی نسخه‌ای سریع‌تر از آن را تولید خواهد کرد. این نسخه سبک‌تر، تیزتر و قدرتمندتر از نسخه استاندارد خواهد بود.))
    درسته منتها….
    19 آذر پی 15هم نشون خواهند داد،که سطح جدیدی از پرفورمنس رو به نمایش میزاره.
    واقعا 720s بهترین سوپر اسپرت ((جهانه)) که هیچ رقیبی نداره!!!!!!((شماره یک اگزوتیک کار در کار اند درایور،بالاتر از gt2rs و 488 و سوپر فست پر ادعا))
    هیچ جای دنیا ماشین استوک رو که مسیر 400 متر رو تو 9.7 ثانیه بره 290 هزارتا نمیدن!!!((با پکیج پرفورمنس مک لارن میشه رکوردی حتی زیر 9.7 رفت!!!!))
    ..
    ..
    ☀️☀️Surrey-England☀️☀️

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferrari

      ۴ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1883 ديدگاه)

      پهلوان مکلارن
      همین 812 پر ادعا جایزه اتومبیل پرفورمنس سال چین رو گرفت و بدجور مکلارن رو ضایع کرده
      از 2015 تا امروز جایزه ای نبوده که 488 نگرفته باشه.ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که پلتفرم 488 متعلق به مدل 458 هستش که سال 2009 معرفی شداحتمالا ژنو 2018 نسخه اسپشیال 488 معرفی میشه و بهترین بودنش رو یکبار دیگه به همه نشون میده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

        ۴ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (2777 ديدگاه)

        ناراحت نشو دوست من.
        مک لارن 720 جایزه ی خودروی اسپرت سال اسکاتلند-رود اند تراک-رنک1 کار اند درایور-رنک 1 مجله ی سخت گیر اتو کار((نگاه به انگلیسی بودنش نکن خیلی راحت نمره ی پایین به خیلی از خودروهای انگلیسی میده!!!!)).
        حالا هنوز اولشه و خیلی از مجلات 720s رو وارد رقابت نکردن.
        به هر حال واقع بین باش دوست من.
        یه مدت 488 بهترین بوده حالا هم 720s.
        ناراحتی نداره که.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ferrari

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1883 ديدگاه)

          پهلوان مکلارن
          من ناراحت نیستم شما باید ناراحت باشید که مکلارن 650 و 675 نتونستن از پس 488بربیان چند بار مکلارن ها جایزه بهترین سوپر اسپرت سال رو گرفتن؟؟ چندبار488 موفق به اینکار شده؟ دوست عزیز درکتون رو از بهترین بودن بالا ببرین بهترین بودن حتما به معنی سریعتربودن نیست فکر میکنم مجله رود اند ترک بود که مکلارن720 رو به عنوان بهترین سوپراسپرت سال انتخاب کرد اونجا لامبورگینی اورامان پرفورمانته هم بود و تو پیست تایم بهتری هم زد اما مکلارن رو بهتر دونستن گذاشتن لینک جوایز فراری هم برام کاری نداره اگه حرفمو قبول نداری لینک بدم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ایمان

        ۴ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (3894 ديدگاه)

        مکلارن هرموقع ماشینی در حد Ferrari Fxx_k Evo ساخت بعد بیا بگه پیست رو به آتش میکشم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Godfather

          ۴ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          ایمان جان بهت قول میدم همون P1 GTR فراری اف ایکس ایکس کا او رو راحت شکست میده….چیزی که تو تاریخ مکلارن دیدی و پرچم داراش هیچوقت در مقابل فراری کم نیاوردن….قضیه اون فراری اف ایکس ایکس بود که تمام آپشن هاشو برداشتن و کلی سبکش کردن آخر هم نتونست رکورد اف 1 رو بزنه :v

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ferrari

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1883 ديدگاه)

          Godfather
          قول میدی مکلارن از لافراری FXXK. و FXXK EVO تایم بهتری میزنه؟؟ روچه حسابی این حرفو میزنی؟؟ دوست عزیز از این خیالات بیا بیرون
          پرچمداران مکلارن کم نیاوردن؟؟ بیشتر تحقیق کن FXX EVO تو پیست باید با والکری و پراجکت وان رقابت کنه برای p1GTR همون لافراری FXXK کافیه البته مطمئنم از پس فراری برنمیاد لافراری پیشرفته ترین سیستم بازیابی انرژی الکتریکی رو داره برعکس مکلارن که فقط چند دور بیشتر نمیتونه از نیروی الکتریکی استفاده کنه حالا اینکه شما میگی P1 GTR سریعتره؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. مهدی 911

        ۴ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (459 ديدگاه)

        911 gt2 rs فراموش نشه نظرتون در موردش چیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۴ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          ایمان جان:
          مک لارن قبلش پی1جی تی آر رو ساخته که اگه حساب کنی نسخه lm که رکورد پیست رو زده و برای جاده توسعه داده شده،جی تی آر الان به نوعی رکورد دار پیسته!!!!!
          بعدشم دوست من مک لارن پی 1تو 20 تا پیست تایم زده!!! و لافراری((به قل دوستان سلطان هندلینگ))فقط تو 9 تا.
          نکته ی جالبش اینه به آمار تایم های سلطان پیست((لافراری)) با پی 1 دقت کنید:
          پیست پورتیمائوی پرتغال.
          مک لارن پی1:
          1:51.78
          فراری لافرای:1:54.25
          ..
          پیست Anglesey ولز:
          مک لارن پی1:
          1:11.20
          فراری لافراری:1:12.10
          ..
          پیست موجللو ایتالیا
          مک لارن پی1:
          1:58.70
          فراری لافرای:1:55.20
          ..
          پیست سیلور استون:
          مک لارن پی1:
          0:58.24
          فراری لافراری:0:58.58
          ..
          پیست Thermal کالیفرنیا:
          مک لارن پی 1:
          1:18.82
          فراری لافراری:1:18.46
          ..
          و آخرین پیستی که هر دوتا تایم زدن و از همه هم جالبتره،پیست تخصصی اسپا هست:
          مک لارن پی1:
          2:38.00
          فراری لافراری:2:48.00
          ((10 ثانیه اختلاف!!!!!!!!))
          ..
          اینا رو گفتم که فراری Ferrari Fxx_k Evo هر موقع رفت تو پیست و عملکردی قابل قبول داشت بعد شما بیا بگو ایمان جان.
          …………………….
          …………………….
          مهدی جان نظره خاصی ندارم.
          gt2rs اون کاری که بهش واگذار شده بود رو انجام داد.
          ولی در مجموع فنی 720s خودرویی هست که بهتره.
          تولید آلایندگی کمتر
          مسیر مستقیمی((البته فعلا مشخص نیست))
          مصرف سوخت بهتر
          قیمت پایه ی کمتر
          سبک وزن تر
          البته خیلی نمیشه این دوتا رو با هم قیاس کرد.
          هدفشون فرق میکنه.
          مک لارن پی 15 بیشتر رقیبشه تا 720s.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. بهزاد

          ۴ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (2409 ديدگاه)

          پهلوان جان ماشالله یک تنه دارید در دنیای موتور اسپرت تمام و کمال آبروداری میکنید!
          حداقل یکمی در مورد رکوردها و شرایطش تحقیق کنید!
          در پیست پورتیما پرتقال تایرهای p1 پیرلی trofeo r هست و تایرهای لافراری پی زرو کورسا و کاملا خیابانی و چهار فصل!
          رکورد spa هم توسط یک فرد عادی زده شده اونهم در روزی که درون پیست ترافیک بوده و معمولا در شرایطی که خودرو کرایه میشه یک نفر حرفه ای کنار راننده میشینه!
          در باقی موارد رکوردها اکثرا تایرهای p1 و 918 یا trofeo بوده یا اسپرت کاپ 2 در حالی که به صورت مطلق تایرهای لافراری نمونه ی چهار فصل پیرلی کورسا هست!
          قبول این شرایط بستگی به این داره که شما چقدر از تفاوت های تایرها مطلع هستید که احتمالش با اعلام رکوردها بسیار کمه!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          راست میگید بهزاد جان ندیدم.
          منتها با این تفسیری که شما میکنید،عملا لافراری هیچ تایمی نزده،و اوضاع خیلی بدتره که!!!
          بعد اون شرایط ترافیکی که میگید برای پی 1 بوده نه لافراری!!
          لافراری تو شرایط مرطوب تایم زده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Ferrari

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1883 ديدگاه)

          پهلوان مکلارن
          دوست من برنامه گرند تور هرسه این ماشین ها تست شدن و مکلارن کندتر از همه بود یه پستی هم تو پدال بود با اسم جنگ هایپرکارها که لافراری با اختلاف دو صدم ثانیه نسبت به پورشه دوم شد و مکلارن کنداز لافراری بود اکتر مجلات هم یا لافراری رو بهتر میدونستن یا پورشه 918 رو بازم مکلارن پایین تر بود فرازی پیشرفته ترین بازیابی انرژی الکتریکی رو داشت درحالی که مکلارن اصلا عملکرد جالبی نداشت یا باید با برق شهری شارژ میشد یا باید از موتور به عنوان ژنراتور استفاده میکرد و تو پیست ققط چند دور میشد با 900 اسب باهاش دور زد بعدش تبدیل میشد به 720 اسب که اصلا جالب نیست از لحاظ طراحی هم لافراری سال 2014 و مدل FXXK سال 2015 و لافراری اپرتا سال 2017 جایزه بهترین طراحی رو گرفتن یعنی همه جوره لافراری بهتر بوده مطمئن باش FXXK هم از p1 GTR بهتر و سریعتره ضمنا تایم p1lm ربطی به این نداره که حتما بهتر از فرازیه صاحبان فراری FXXK حتما تمایلی نداشتن که تو نوربرکرینگ تایم بزنن
          یه سوال دارم ازت تو که فکر میکنی فراری از حضور در نوربرگرینگ میترسه تاحالا سرچ کردی ببینی تو مسابقات 1000 کیلومتری نوربرگرینگ فراری چندتا پیروزی بدست اورده؟؟ شرط میبندم نمیدونی فراری زمانی که هنوز مکلارنی وجود نداشت تو این پیست مرگبار مسابه میداد و قهرمانی میاورد تو مسابقات لمانز قهرمانی میاورد خواهشا خیالبافی نکنید

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. ایلیا

      ۴ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (731 ديدگاه)

      من سبک دانیال رو دوس دارم
      از خودرو مورد علاقه ی خودش دفاع میکنه و کلی آمار و ارقام مفید میده.
      به خودرهای رقیب هم تیکه میندازه ولی حد و حدود رو رعایت میکنه
      من این سبک رو دوس دارم …کل کل باید باشه ولی بی احترامی نه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

        ۴ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (2777 ديدگاه)

        فراری جان:((احتمالا ژنو 2018 نسخه اسپشیال 488 معرفی میشه و بهترین بودنش رو یکبار دیگه به همه نشون میده))
        بله منتها باید بتونه 720s رو کنار بزنه،بعد اگه تونست مک لارن نسخه ی ((LT))
        720s رو به دیدارش میفرسته.((حالا شما فرض کن این نسخه ی مک لارن چه کارهایی که از دستش بر نمیاد!!!))
        فرراری این روزا خیلی کارش سخت تر شده.
        ..
        ..
        ..
        ایلیا جان لطف داری.❤️

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ferrari

          ۴ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1883 ديدگاه)

          فراری همونطور که با 488 حال 675LT رو گرفت با نسخه اسپشیال هم حال مکلارن720 رو میگیره و مدل LT 720 هم باید با نسل جدید 488 با پلتفرم جدید رقابت کنه
          فراری و طرفداراش عاشق رقابتن قطعا این رقابت تکنولوژی های فراری رو ارتقامیده و به نفع فراریه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Ferrari

        ۴ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1883 ديدگاه)

        دوست عزیز سبک ایشون خیلی مسخرست که به خودروهای رقیب تیکه میندازه؟؟ خوبه منم موقعی که از برندم حرف میزنم بگم اتاق سازی مکلارن؟؟ یا بگم مکلارن جاسوس؟؟
        ضمنا فراری در مسابقات استقامت WEC بخش راننده ها و سازنده ها قهرمان شد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ایلیا

          ۴ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (731 ديدگاه)

          من قصد دفاع از ایشون رو در بحث شما نداشتم… شما هم از بچه های بادانش و منطقی پدال هستی
          بحثم اینه که دانیال توی این مدت تونسته طرفدارهای خودروهای انگلیسی رو چند برابر کنه من این اتفاق رو به عینه توی دویل ها میبینم که خودروهای انگلیسی که قبلا طرفداراشون به پنجاه نفر نمیرسید توی سایت، الان واسه المانی های محبوب دردسر ساز میشن(توی دوئل ها)… واین میتونه برای طرفدارای سایر برندها الگو باشه …
          البته پیشرفت چشم گیر خودروسازهای انگلیسی هم توی این مساله بی تاثیر نبوده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Godfather

        ۴ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1131 ديدگاه)

        فراری جان میشه در مورد حال گرفتن 488 جی تی بی از 675 ال تی بیشتر واسمون توضیح بدی؟ لینکی ویدیویی چیزی داری؟
        تا اونجایی که من توی یوتیوب دنبال کردم و سایت های خارجی دنبال کردم
        و مقایسه کردن :
        0 تا 100 کیلومتر هر دو حدود 3 ثانیه بود
        0 تا 200 کیلومتر 675 ال تی 7.9 ثانیه و 488 جی تی بی 8.7 ثانیه
        0 تا 300 کیلومتر 675 ال تی 22.3 ثانیه و 488 جی تی بی 23.4 ثانیه

        حالا منظور شما از حال گرفته شدن چی بود خدا میدونه.!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۴ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          پدرخوانده جان،تا اونجایی که من دیدم همین 488 به زور از پس mp4 بر میاد حالا چطوری ایشون ذکر حال گرفتن 675lt میکنه معلوم نیست!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ferrari

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1883 ديدگاه)

          Godfather
          شما باید دانشتون رو از بهترین بودن بالا ببرین بهترین بودن حتما معنی سریعترین بودن نمیده زمانی مه 650 و 675 بودن این 488 بود که مرتب به عنوان بهترین سوپر اسپرس سال توسط نشریات مختلف انتخاب میشد این موتور توربوی 488 بود که تو 2 سال 7 جایزه گرفت اون دومدل مکلارن اندازه موتور فراری 488 تو این دوسال حایزه نگرفتن به این میگن حالگیری

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Ferrari

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1883 ديدگاه)

          پهلوان مکلارن
          دوست من برو سایت موتور ترن پست بهترین خودروها از نظر رانندگان 2012 رو بخون اونحا مکلا ن mp4 از پس سوبارو BRZ برنمیومد یعنی سوبارو لذت رانندگی و قابلیت هدایت به مراتب بهتری از مکلارن mp4 داشت
          Mp4 به هیچ وجه حتی با 458 هم قابل مقایسه نبود 488 که خیلی بهتر از 458 هستش
          مدل 458 اسپشیال هم تو برسی اتوکار و مقایسش با پورشه 911 GT3. و مکلارن 650 سریعتر از همه بود یک ثانیه از مکلارن سریعتر بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Godfather

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          فراری جان من 18 ساله فن مکلارن هستم و از انتخاب خودم کاملا مطمئنم که مکلارن جز بهترین هاست ولی اینکه شما سعی داری به زور فراری رو اون بالاها نشون بدی مبحثش جداست…
          در ضمن من دارم اعداد و ارقام ثبت شده توی پیست رو خدمت شما عرض میکنم این شما هستی که رو هوا میگی حال این حال اون گرفته شد!
          به هر حال موفق باشی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Ferrari

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1883 ديدگاه)

          پدرخوانده
          دوست عزیز برای من مهم نیست چندسال طرفدار مکلارنی اینکه میخوای به زوربگی مکلارن بهتر از فراری هست رو درک نمیکنم برای من نظرات شما اهمیت نداره من منبع بابت حرفت میخوام کجا گفته شده مکلارن بهتر از فراریه؟؟
          http://auto.ferrari.com/en_EN/f12berlinetta-awards/

          http://auto.ferrari.com/en_EN/488-gtb-awards/
          https://pinterest.com/pin/create/button/?url=http%3A%2F%2Fprivateedition.co.za%2Fmotoring%2Fferrari-488-spider-wins-performance-car-2017-annual-car-magazine-awards%2F&media=http%3A%2F%2Fprivateedition.co.za%2Fapp%2Fuploads%2F2017%2F03%2F488-spider-1_1800x1800-460855.jpg&description=Ferrari+488+Spider+wins+Performance+Car+2017+in+annual+CAR+Magazine+Awards

          http://www.c-magazine.com/news/ferraris-488-gtb-wins-2016-c-awards/
          https://www.jardinemotors.co.uk/ferrari/news/ferrari-488-gtb-wins-rare-5-star-road-test-award-autocar/
          http://www.modenacars.ch/news/en/2016/09/16/ferrari-488-spider-autonis-design-award/
          https://tiresandparts.net/news/automotive/ferrari-488-gtb-wins-supercar-crown-at-mecoty-awards/
          http://www.dsf.my/2016/10/ferrari-488-and-488-spider-win-sport-auto-awards/
          https://www.oraclefinance.co.uk/award-winning-ferrari-488-gtb/
          https://www.cityandluxury.com/ferrari-488-gtb-winner-of-supercars-2016/
          http://www.automoto.it/news/wheels-car-of-the-year-awards-2016-dubai-la-ferrari-488-gtb-e-best-super-car.html
          http://wheels.ae/coty/wheels-2016/article/1706/wheels-car-of-the-year-2016-best-supercar-ferrari-488-gtb
          به اینها 7 تا جایزه ی موتور رو اضافه کن پست مربوطش تو همین پداله
          شما هم برو از افتخارات 675 لینک بذار تازه این فقط برای 488 بود
          داداش شما اگه 18 ساله طرفدار مکلارنی متاسفانه روش تحقیق کردنو بلد نیستی هنوز نمیدونی یه سوپراسپرت چه ویژگی هایی باید داشته باشه که به عنوان بهترین سوپر اسپرت بشه لطفا بیشتر تحقیق کنید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Godfather

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          واسه منم مهم نیست نظر شما چون توی میدون چیزی که میبینیم شکست های پی در پی فراری در مقابل مدل های مختلف مکلارن هست حاالا اگر پورشه رو طرفداری میکردین یه چیزی ولی فراری که پس رفت داشته جای پیشرفت و دلتون به 4 تا جایزه خوش کردین …
          ماهیت یک سوپر اسپرت اینه که آسفالت رو به آتیش بکشه که مکلارن ماهیت خودش رو حفظ کرده با هایپر هاش و سوپر اسپرت هاش.
          یه بیننده که میاد توی توتیوب یا سایت نمیاد بگه کدوم چند تا جایزه برده عملکرد خودرو میاد میبینه و جمع بندی میکنه…عقل هست چشم هست… چیزی هم که زیاده بررسی تخصصیه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. Ferrari

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (3 ديدگاه)

          God father
          اونی که میره ازیوتیوب مقایسه ها و کلیپ هارو میبینه احتمالا کر نیست که میشنونه کسی که داره تستش میکنه درمورد ماشین چه چیزی میگه مگر اینکه مثل شما اصلا متوجه نباشه چی به چیه فقط نگاه به لپ تایم کنه ضمنا شما مقایسه 458 اسپشیال با 650 رو هم تو اتوکار ببین که چطوری مکلارن له شد.
          شما برو یه سرچ درمورد 911 R بکن بیین تو تست اتوکار حدودا 2 ثانیه کندتر از مکلارن 570 بود اما بهترین سوپر اسپرت شد سریع بودن به معنی بهترین بودن نیست خواهشا بفهمید این موضوع رو گفتی به 4تا جایزه دلمونو خوش کردیم؟؟ اینکه توسط نشریه متعصب تاپگیر 2 بار سوپر اسپرت سال میشه اونم زمانی که 650 و 675 حضور داشتن چیزیو ثابت نمیکنه؟؟ امیدوارم مشخص شده باشه کی نمیخواد متوجه بشه و متعصبه این مکلارنه که هیچوقت درحد فراری نبود
          یه خبر بد هم برای شما دارم فراری تو صفحه اینستاگرامش یه عکس از 488 اسپشیال گذاشته احتمالا زودتر از ژنو معرفی میشه
          ضمنا قبل از کامنت گذاشتن یک دور کامنتتو بخون

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. Godfather

          ۶ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          اون مقایسه های آبکی جانب دارانه سمت فراری رو بنداز دور…هر کسی میتونه بیاد سایتی مجله ای راه بندازه و واسه خودش مقایسه ای راه بندازه…هر مقایسه و هر مجله ای اعتبار کافی واسه اظهار نظر نداره مخصوصا اینکه 90 درصدشون خیلی به فراری ارادت دارن و کاملا مثل شما متعصبانه میرن جلو

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. emad1990

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (999 ديدگاه)

    دانیال جان خیلی با کامنتات حال میکنم .از معدود بچه های پدال هستی که کامنتات ارزش خوندن داره و واقعا از صحبتات استفاده میکنم
    دمت گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۴ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (2777 ديدگاه)

      مخلصه داداش عماد.❤️
      اون معدود بچه های پدال که میگید+رفقای انگلیسی فنه پدال=من تو کف همشونم.?

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Love Cars

        ۵ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (165 ديدگاه)

        دانیال جان با تمام حرفات بشدت موافقم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. SAEED

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (279 ديدگاه)

    چرا اینقد خوشگله…!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۴ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      چون انگلیسیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. مهدی 911

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (459 ديدگاه)

    در درگ و مسیر مستقیم بهترینه ولی در پیست 911 gt2 rs بی رقیبه بدون تعصب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Godfather

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    در وصف مکلارن 720 اس میشه گفت یک غول کش بی ادعا
    720 اس جی تی تری چه هیولایی بشه و کابوس رقبایی چون فراری 488 سوپر فست و …
    هرچند همین 720 ترکونده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferrari

      ۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1883 ديدگاه)

      دوست عزیز 720GT3 باید تو مسابقات شرکت کنه حالا منظورت از اینکه کابوس 488 و سوپرفست هست چیه؟؟ اتفاقا اگه یه نگاه به مسابقات استقامت wec و مسابقات GT3 بندازی میبینی مکلارن خیلی ضعیف بوده و این فراری بوده که کابوس مکلارن شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ایمان

        ۵ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (3894 ديدگاه)

        فراری جان خوشم میاد تو پیج مکلارن داری یک تنه از فراری دفاع میکنی و افتخارات و جوایز بزرگ ترین سوپر اسپرت ساز دنیا رو به رخشون میکشی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ferrari

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (3 ديدگاه)

          ایمان جان شما لطف داری
          به طرفداران مکلارن حق میدم این رفتارهارو داشته باشن بالاخره مقایسه شدن با مدلهای فراری افتخار بزرگیه که نصیب مکلارن شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Godfather

        ۵ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1131 ديدگاه)

        تا اونجایی که من دنبال میکنم از زمان اف 1 اسطوره ای که مکلارن تولید مدل های دیگه نداشت فراری دنبال مکلارن میدوید تا الان که یه 720 کل محصولات فراری به چالش کشیده.
        آپشن های 720 اس رو یه مرور بکنین به قول دوستمون ایمان مثل یک بنز اس کلاس آپشن داره این لامذهب.
        حالا از نظر شما مکلارن و بقیه کمپانی ها فرقون ساز هستن و فقط فراری خودرو ساز بحثش جداست و بر میگرده به تعصب بی از حد و افراطی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ferrari

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1883 ديدگاه)

          شما برو درمورد F40 LM هم تحقیق کن که سال 1989 ساخته شد و بیش از 370 کیلومتر سرعت میگرفت شتابش هم 3 ثانیه بود
          پدرخوانده جان اگه امروز برای مکلارن 720 اسب بیرون کشیدن از موتور 4 لیتری خیلی هنره و شماهارو جو زده میکنه F40LM سال 89 یعنی 29 سال پیش از یه موتور 3 لیتری 720 اسب قدرت استخراج میکرد من به زور نمیگم فراری بهترینه اندی پالمر میگه
          تشریف ببر پست پراجکت وان تو پدال قرار گرفت رو بخون اونجا همیلتون گفت مدیران مرسدس رو تشویق کردم که میتونیم ماشینی بهتر از فراری بسازیم نگفتن مکلارن
          بگذریم که سال 2007 مکلاذن برای اینکه بتونه تو فرمول یک حرفی برای گفتن داشته باشه دست به چه کار کثیفی زده شما که 18 سال طرفدار مکلارنی باید خوب بدونی .یادمون نرفته درخواست مکلارن به فراری برای تامین موتور برای سال 2018 رو حالا من اگه از فراری دفاع کنم یعنی متعصبم و به زور میخوام بگم فراری فوق العادست؟؟
          ضمنا حرفی برای گفتن داری بگو کم میاری پای تعصب رو وسط نکش

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ferrari

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1883 ديدگاه)

          حرف از اپشن شد بهتره شماهم درمورد 812 و GTC4 تحقیق کنی فوق العاده هستن از نظر راحتی و اپشن بخصوص GTC4
          812 هم یه هیولای فوق العادست هر روز میشه ازش استفاده کرد داشبورد فوق العاده مدرن و مجهزی داره اپشن های بسیار خوبی هم براش گذاشتن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Godfather

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          دلیلش این بود که مکلارن مثل فراری زیر سایه کمپانی بزرگی مثل فیات نبوده که هزینه های خیلی بالایی برای تحقیق و توسعه بخش های مختلف هزینه کنه زیر سایه یه شرکت دیگه بزرگ شدن هنر نیست هنر اینه که مکلارن کمتر از یک دهه به این جایگاه رسیده تا قبل اون که محصولات متنوع توی کلاس های مختلف تولید نمیکرده…
          چیزی که من میخونم و میبینم اینه که سرعت پیشرفت مکلارن حداقل 2 برابر فراریه…
          دو کمپانی که من واقعا تحسینشون میکنم یکی کوئینگزگ هست یکی مکلارن… چون این کمپانی ها زیر شاخه نبودن خودشون با تکیه به مهندسی نابشون به اینجا رسیدن.
          از نظر شما فراری بهترین کمپانی هست ما هم به نظر شما احترام میذاریم میگیم هرچی شما بگی ;)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Ferrari

          ۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (3 ديدگاه)

          شما بگو ببینم فیات برای فراری چیکار کرده؟؟ یه لینک بیار که نوشته شده فیات برای فراری خرج کرده فکر کردی فیات سالی 300 میلیون دلار برای فراری هزینه میکرد؟؟ اوضاع فیات همیشه بد بوده هیچوقت نمیاد این همه پول برای حضور فراری تو مسابقات خرج کنه هیچوقت هم کاری برای فراری نکرده اتفاقا این فراری بود که به زیرمجموعه های فیات(مازراتی و الفارومئو) کمک کرده
          گفتی مکلارن روپای خوش ایستاده احتمالا نمیدونی که عمده سهامدار مکلارن یه شیخ بحرینی با حساب پر پول هستش بقول یکی از دوستان مکلارن کلی دلار نفتی داره و خیالش از فراری هم راحت تره
          گفتی مکلارن تو گمتر از 10 سال به اینجا رسیده دوست عزیز امروز جیمز گلیکنهاوس هم هایپر اسپرت میسازه و رکورد نوربرگزینگ رو جابه جا میکنه اتفاقا مثل مکلارن 50سال سابقه حضور تو فرمول یک روهم نداشته اما تونست اولین هایپرماشینشو بسازه اینها افتخار نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. Love Cars

    ۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    فراری جان انقدر خودتو اذیت نکن برادر اصلا فراری بهترین سوپر اسپورت ساز دنیا اصلا بهترین خودرو ساز جهان اصلا غول موتور اسپورت اصلا همه جوایز تاریخ برای فراریه ارزش نداره تا این حد بحث و جدل.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Javad F1

    ۱۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    هیچ ننگی بزرگتر از این نیست که از حریفت بخوای برات موتور بزنه???
    مکلارن با این همه ادعاش چطور از فراری یا مرسدس میخواد تا تامیین کننده موتورش تو اف ۱ باشن؟ با کمال بدبختی از رنو و هوندا موتور میگیره! واقعا عحب تکنولوژی دارن لامصب. کل قهرماتی های فرمول یکشون با موتور مرسدس بوده. حالا اونوقت طرفداراش برا فراری کوری میخونن.
    یه ضرب المثل هست که میگه ‌‌‌:کچلو به ده راه نمیدن، میگه خونه کد خدا کجاست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا