مک لارن

مک لارن ۷۶۵LT هنسی، جانوری با حداکثر قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار!

هنسی پرفورمنس بیشتر به خاطر تیونینگ محصولات مشهور آمریکایی شناخته می‌شود اما این شرکت این بار دست روی مک لارن ۷۶۵LT گذاشته است.

به عنوان بخشی از برنامه‌های آتی شرکت، هنسی این هیولای بریتانیایی را به قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری خواهد رساند. این تغییر چشمگیر باعث می‌شود شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۷۶۵LT به ۲.۱ ثانیه برسد که واقعاً خارق‌العاده است.

با پرداخت ۲۴۹۵۰ دلار می‌توانید فیلترهای هوای بهتر و ECU با برنامه‌ریزی جدید را دریافت کنید. این خودرو همچنین به سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و روغن‌های ضروری این پکیج مجهز شده است.

این تغییرات برای بخش فنی بوده و باقی مواد بیشتر به بخش تزئینات مربوط می‌شوند که شامل نشان‌های HPE1000 هنسی برای بدنه می‌باشد. همچنین یک پلاک شماره‌دار روی داشبورد و پیشرانه نیز وجود دارد.

به عنوان یادآوری باید گفت مک لارن ۷۶۵LT از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۵۵ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۷ سرعته به چرخ ها فرستاده شده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

همین عملکرد به‌صورت استاندارد نیز بسیار خوب است اما جان هنسی می‌گوید:

قدرت ۷۶۵LT جدید به‌صورت فابریک کمتر از حد واقعی اعلام شده است. ما آن را در داینو تست کرده و به قدرت حدود ۷۶۵ اسب بخار در چرخ های عقب رسیدیم. به این ترتیب قدرت واقعی آن در حالت استوک حدود ۸۶۵ اسب بخار می‌باشد.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه

  1. 🇮🇹Amin_sto🇮🇹

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (294 ديدگاه)

    عجب چیزی شده
    با این حساب از sf90 استراداله سریع تره
    البته باید این رو هم در نظر گرفت که این تیون شده ست و sf90 اوریجینال

    موافقم ۲۸
    مخالفم ۴
  2. امین

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (198 ديدگاه)

    چطور با محور عقب شتاب صقر تا صدش ۲.۱ هست؟ هیچ ساخته بشری به شکل ماشین با دیفر عقب چنین شتابی ممکن نیست داشته باشه مگر با چسب و قیر این عدد فقط میتونه تو پیست درگ باشه اسفالت امکان نداره اصلا به هیچ وجه

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۲۱
  3. علی

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (165 ديدگاه)

    به نظرم از یه جایی به بعد شتاب بیش تر لذتی نداره
    فکرش را بکن مثلا تو ۱.۵ ثانیه به ۱۰۰ تا برسه !!! تا پات را میزاری رو گاز میشه ۱۰۰ 😑

    موافقم ۲۹
    مخالفم ۳
    1. Moein

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (50 ديدگاه)

      آره خیلی بده
      مثلا میخوای ماشینتو از پارک در بیاری😵

      من که الان یه ال۹۰ سوار میشم و تو جاده گاز میدم تا به سرعت ۱۰۰ تا برسه(بعد ۱۵ ثانیه😂)
      ذوق میکنم…
      دیگه فکر کن شاتاب ۲.۱ چیه

      موافقم ۲۰
      مخالفم ۱
    2. Sina10

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1452 ديدگاه)

      همین الانش هم صفر تا صد عدد کاربردی و مهمی نیست
      بنز GT Black Series که رکورد دار نوربرگرینگه ، صفر تا صدش بالای ۳ ثانیه هستش

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۰
      1. Farzad

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1807 ديدگاه)

        خیلی از بلک سریز خوشم میاد ولی دوس دارم یکی بره رکوردشو بزنه ، تاج پادشاهی جهنم سبز رو ازش بگیره .

        موافقم ۱۱
        مخالفم ۰
  4. علی

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (148 ديدگاه)

    اگه منصوری تیونش میکرد ۵ اسب و۱۰گشتاور بایه رنگ ابی فقط بهش اضافه میکرد

    موافقم ۵۳
    مخالفم ۲
    1. مهدی

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (650 ديدگاه)

      اخه منصوری کلا روی ظاهر ماشین کار میکنه و فقط خیلی کم روی موتور کار میکنه

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۰
  5. SF90 STRADALE

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2951 ديدگاه)

    الآن درگش با SF90 استراداله از صفر کیلومتر دیدن داره
    مجری dragtimes هم با فراری ۲.۱ ثبت کرد
    .
    .
    ای کاش یک درگ بین ۷۶۵LT هنسی و SF90 استراداله از صفر کیلومتر برگزار میکردن ببینیم بلاخره میتونه حریفش بشه یا نه ؟؟؟؟

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۱۵
    1. Dayan5775

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (151 ديدگاه)

      نمیتونه جالب باشه درگ بین ماشین تیون و استوک

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۱
      1. SF90 STRADALE

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2951 ديدگاه)

        Dayan5775
        همین ۷۶۵LT هنسی هم بعیده در ۴۰۰ متر حریف صاعقه فراری بشه
        یک استاد لانچ دیگه به دنیای خودرو اضافه شده

        موافقم ۶
        مخالفم ۳۱
    2. Hadi

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      واقعاً عجب جونوری شده!
      بسیار سریع و بشدت زیباست 😍👌

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۰
    3. SRT

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (322 ديدگاه)

      کاری ب اینکه مک‌لارن هنسی با چ فاصله ای ازش میبره ندارم
      ولی همین هنسی شم اگه بیارن تازه شرایط این دو ‌ماشین یکم برابر میشه

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۵
  6. Dayan5775

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (151 ديدگاه)

    هیولاس واقعا

    موافقم ۹
    مخالفم ۰
  7. رامتین

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2138 ديدگاه)

    نمیدونم این تاپ اسپید ۳۳۰ نهایت سرعتشه یا محدود شده هست!

    موافقم ۷
    مخالفم ۰
    1. SRT

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (322 ديدگاه)

      راحت ۳۵۰رو میره

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۲
    2. علی

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (39 ديدگاه)

      لیمیت شده هست
      تمام مدل های مکلارن لیمیت سرعت دارن و اگر لیمیت برداشته بشه به حداکثر سرعت بالاتری میرسند

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۰
  8. محمد رستمی نژاد

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (391 ديدگاه)

    میدونید چیه
    مشکل من با محصولات تیون شده اینه که به نظرم آمریکایی ها و ژاپنی ها فقط به درد تیون میخورن
    ولی محصولات لامبورگینی یا فراری یا مک لارن یا ….
    چون سوپر اسپرت هستند،،، هندلینگ خیلی مهم است تا
    محصولات امریکایی یا ژاپنی
    سوپر اسپرت هندلینگ و ترمز عالی و …..
    تیونینگ و افزایش قدرت تاثیر منفی بر ترمز ها و هندلینگ داره
    چون وقتی قدرت استوک کارخونه باشه
    این قدرت کنترل شده است
    خب وقتی کنترل شده باشه مهارش راحت تر هست
    فرض کنید یک هولا راحت تر کنترل میشه یا یک چیتا که اونقدر سریع است
    این برای تیونینگ سوپر اسپرت ها است که میگم .
    امریکایی هرچه بیشتر قوی تر باشه بهتر هست

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱۲
  9. مهدی

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (650 ديدگاه)

    یه نفر منو بگیره اااااااای ووووووووووووووووواااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییی
    هنسی نمیدونم چی کار میکنه که اینقدر قدرت موتور میره بالا
    الان مثلا همین فراری ۸۱۲ منصوری رو ببینید هیچ قدرت موتور تغییر نکرده و فقط ظاهر ماشین تغییر کرده الان خب خود ادم هم میتونه بره تو دوزی رو عوض کنه یا اسپویلر بزاره یا سپر هار رو اسپرت کنه ما خودمون توی محلمون یه سمند داریم عمرا متوجه بشی سمنده چون خیلی تغییرش داده یه چیزی که خیلی ظاهر ماشین رو عوض میکنه سپر ها هستش که میتونی یه اسپرتش رو بندازی
    اما تو نمیتونی یه ماشین ۷۶۰ اسبی رو بکنی ۱۰۰۰ اسب !!!!
    ولی میتونی ظاهر ماشین رو تغییر بدی

    موافقم ۶
    مخالفم ۴
    1. Farzad

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1807 ديدگاه)

      ۸۶۰ اسب بخار هست البته

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۳
  10. ایران

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (140 ديدگاه)

    این هیولاست آفرین هنسی

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  11. Farzad

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1807 ديدگاه)

    فقط ۱۳۵ اسب بخار به قدرت انجین اضافه کردن که البته همینم زیادیه .
    و زیبا هم شده مخصوصا با این رنگ .
    ولی نمیدونم چرا با این دروغ مکلارن اصلا حال نکردم !

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۵
    1. M5

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (39 ديدگاه)

      دروغی نگفته
      اعداد اعلامیشو رو چرخ گفته ۷۶۵ اسب روی چرخ
      رو چرخ که ۸۶۰ اسب نیست

      موافقم ۸
      مخالفم ۶
      1. Farzad

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1807 ديدگاه)

        خیر ، کمپانی ها اسب بخار انجین رو اعلام میکنن همیشه که مکلارن ۷۶۵ اسب بخار اعلام کرد .

        موافقم ۱۲
        مخالفم ۴
    2. SF90 STRADALE

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2951 ديدگاه)

      فقط یکمی فشار میاره به انجینش با بالا بردن بوست توربو و عمر موتور رو کم میکنه و مشکل دیگه ای نداره !!
      مکلارن خیلی دلش میخواست مُچ SF90 استراداله رو بخوابونه ولی موفق نشد
      ۷۶۵LT دقیقاً یک سال بعد از SF90 استراداله معرفی شد و خیلی روش کار کردن که بتونه فراری رو شکست بده
      تبلیغات و مانورهای زیادی هم داشتن و گفتن سلطان درگ ۴۰۰ متر وارد می شود ولی نمیدونستن پادشاه مارانلو با اون لانچ کنترل گردن شکنش حریف نداره
      البته با کلی وزن بیشتر و تکنولوژی بیشتر

      موافقم ۸
      مخالفم ۱۵
      1. Range Rover

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (128 ديدگاه)

        اتفاقا فراری دنبال این بود بعد از دو تا محصول نا موفقش ( برای شکست ۷۲۰ ) که هر دو پودر شدن یک محصولی تولید کنه که مطمئن بشه ۷۲۰ اس رو میزنه و باز علی رغم کری خونی های قبلش ضایع نشه…. ولی از اونجایی که دید با یه رقابت برابر یعنی دیفرانسیل عقب و زیر ۸۰۰ اسب نمیتونه حتی ۷۲۰ رو هم شکست بده تصمیم گرفت تمام فاکتورهایی که باهاش میشه مکلارن رو شکست بده رو توی این مدل پیاده کنه.
        در ضمن مکلارن ۷۲۰ اس چهار سال پیش تولید شد و همیشه سری لانگ تیل به دنبالش ساخته میشه هنوز از محصول جدید که رقیب استراداله رونمایی نکرده که اگر بکنه مطمئن باش باز فراری باید دنبال راه حل دیگه ای باشه که بتونه مچ مکلارن رو بخوابونه.

        و اتفاقا تنها شرکتی که بدون سرو صدا میاد رکورد میزنه و مثل فراری و مافیای رسانه ایش کلی تبلیغات نمیکنه همین مکلارنه کلا خصلت انگلیسی ها همینه بی سرو صدا و آب زیر کاه پیش میرن.

        این مدل هم ته ته قدرت فراری بود که باز توی رول از یک میانرده مکلارن شکست خورد.
        حالا فک کن مکلارن پرچمدار ۱۰۰۰ اسبی تولید کنه با سیستم هیبریدی اما بعید میدونم دو دیفرانسیل بزنه چون علاقه ای به افزایش وزن نداره. ولی با همون تک دیفرانسیل استراداله رو واستون پر پر میکنه

        موافقم ۲۰
        مخالفم ۸
        1. Farzad

          ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1807 ديدگاه)

          مشکل اینجاست که شما فکر میکنی فراری برای رقابت با مکلارن ماشین میسازه ، در صورتی که اصلا اینطور نیست .

          موافقم ۱۲
          مخالفم ۶
        2. SF90 STRADALE

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2951 ديدگاه)

          فعلاً با بزرگ ترتون بیایید تا تکلیف بقیه رو هم این اسب سرکش مشخص کنه
          این فقط یک زهر چشم بود که میخواست بگه پادشاه هنوز اینجاست
          ضمناً مکلارن سالی چندتا پرچمدار معرفی میکنه و مثل فراری نیست که هر ۸ تا ۱۰ سال یک هایپرکار معرفی کنه
          الآن هرکدام از این هایپر کارهایی که مکلارن تولید کرده رو بگو که در ۴۰۰ متر توان مقابله با SF90 استراداله رو داشته باشن

          موافقم ۶
          مخالفم ۸
        3. Range Rover

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (128 ديدگاه)

          ایمان جان
          همین استراداله بیارن توی پیست که چسبندکی داره با اختلاف وحشتناکی از ۷۶۵ لانگ تیل شکست میخوره گلم.
          درست مثل پورشه ۹۱۸ که از دیمن شکست خورد علی رغم شتاب وحشتناکش روی اسفالت

          وقتی توی پیست درگ شکست خورد میفهمی که همچین محصول همه فن حریفی هم نیست و یه گنده بی خاصیته توی پیست😁

          به قول معروف ن….. شب دراز است و قلندر بیدار صبر داشته باش مکلارن به شدت حساس هست که یکی بیاد و شکستش بده که سال ها تاج رو‌سرش بوده…

          در جواب اقا فرزاد عزیز
          شما بعنوان سهام دار یا مدیر رسانه ای یا مدیریت شرکت فراری به تنهایی این تصمیم اتخاذ کردین که فراری رقابتی با مکلارن نمیکنه؟(ناراحت نشی ها رفیق بیشتر استفاده از این لفظ ها فانه)
          وگرنه خیلی هم دوستت دارم چون واقعا با جنبه هستی و همیشه رعایت احترام کردی.

          اتفاقا کشورهای سطح پایین تر همیشه به دنبال رقابت با کشورهای تراز اول مثل انگلیس و المانن و میخوان خودی نشون بدن.

          به هرحال تبریک میگم بهتون حالا به دور از کل کل واقعا استراداله سریعه وحشتناکم سریعه سوپراسپرتی که بتونه ۷۶۵ رو‌بزنه واقعا احترامش واجبه حالا درسته در مقابل ۷۶۵ انگار یک رقیب دوپینگیه ولی خب بازم ارزش داره.

          مثلث قدرت همچنان رقابتشون جذابه
          یه مدت مکلارن درو کرد همه رو
          بعد پورشه اومد مکلارن رو زد
          الانم که فراری تونست مکلارن رو‌بزنه و انتقام تمام باخت های قبلی رو بگیره.

          اتفاقا خوشحال کننده چون باعث میشه مکلارن هم در جواب یک محصول فوق قدرتمند تولید کنه و این یک چرخه جذابه.

          و من الله توفیق
          👌😋

          موافقم ۱۰
          مخالفم ۱۲
        4. Hamid

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1151 ديدگاه)

          فرزاد جان مشکل ایمان خان هم این هست که فکر میکنن مک لارن برای رقابت با فراری ماشین میسازه …
          در ضمن … تموم محصولات حال حاضر مک لارن از فراری شایسته تر هستند … پرفورمنس بهتر ، قیمت کمتر … راحتی بیشتر!

          موافقم ۸
          مخالفم ۶
        5. Hamed

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (132 ديدگاه)

          همه عالم میدونن خدای مافیای رسانه ای خود انگلیسی ها هستن
          جک نگید لطفا

          موافقم ۵
          مخالفم ۶
    3. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (120 ديدگاه)

      فرزاد داداش کدوم دروغ؟
      مکلارن قدرت سرچرخ رو اعلام میکنه که تو تست داینو هایی هم که خودتم دیدی معلوم شد قدرت ۷۶۵ال‌تی ۷۶۰ اسب سرچرخه
      شما کجای این دروغ میبینی رو فقط خدا میدونه!

      موافقم ۲
      مخالفم ۵
      1. Farzad

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1807 ديدگاه)

        داداش ، از کی تا حالا کمپانی ها قدرت روی چرخ رو اعلام میکنن که مکلارن این کارو کرده ؟! خوبه پدال مطلبش رو گذشته بود که بیشتر از عدد اعلامیه و پاراگراف آخر همین مطلب هم توضیح داده .

        موافقم ۵
        مخالفم ۱
        1. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (120 ديدگاه)

          بی‌ام‌و هم قدرت سرچرخ ام۵ رو گفتش!
          فقط مکلارن نیست.بقیه شرکت ها هم اینکارو بعضی وقتا میکنن.تنها دلیلی که شما و ایمان و مهدی زیر هم پست مکلارن کامنت میزارید مکلارن دروغگو همینه که دنبال بهونه اید که کندی ماشین مورد علاقتون رو توجیه کنید!
          وگرنه اگر همون مقاله ای که به من میگید درست نخوندی رو درست بخونی،توش نوشتع درگتایمز عدد ۷۷۰ و هنسی عدد ۷۵۰ رو ثبت کرد که دلیل اختلاف هم نوع بنزینیه که استفاده شده.وگرنه دفعه اولی که درگتایمز تست داینو گرفت دقیقا عدد ۷۶۵ اسب سرچرخ رو ثبت کرد.بس کنید دیگه یه اسب سرچرخ اعلام کردن رو میگید دروغگویی.

          موافقم ۴
          مخالفم ۰
  12. Hamid

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1151 ديدگاه)

    ۷۶۵LT پرفورمنس ترین خودروی مک لارن هست که خیلی از تیونرا علاقه زیادی بهش دارن! عالی بود عالی تر هم شد! در ضمن به ایمان خان باید بگم مک لارن اگه بخواد رقیبی برای اس اف ۹۰ بسازه به راحتی میتونه … قدرت نمایی مک لارن ۷۶۵ ال تی رو توی پیست دیدیم که با اختلاف از ۹۱۱ توربو اس سریع تر بود ، اونجا شما هیچ حرفی نزدی! چون اصلا حرفی نداشتی …. فقط یه بار از دکل پورشه میری بالا یه بار از دکل فراری ! هر کدوم که هر جا بهترن! اما مک لارن با هر دو رقابت میکنه … هر چند ۹۱۱ توربو اس پیست محور نیست اما چون شما عادت داری به مقایسه های فضایی پس منم مقایسشون میکنم! در ضمن فراری اف ایت کجاس؟ یه بار شد یه ماشین رقیب ۷۲۰اس بیارین درست اونو شکست بده؟! نشد به مولا! اینهمه اصالت و ابهت و … کجاست؟! در ضمن یادت باشه اگه به اصالت باشه جگوار و لانچیا و … خیلی با اصالتن … اما هیچ جای کار نیستن در حقیقت!

    موافقم ۶
    مخالفم ۵
    1. SF90 STRADALE

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2951 ديدگاه)

      بزار یک به یک جوابتو بدم چون آدمی نیستم از جواب دادن و کَل گرفتن فرار کنم مثل بعضیا (خودت رو میگم)
      ۱. چطور مکلارن میتونه برای SF90 استراداله رقیب بسازه و شکستش بده ولی فراری نمی تونه برای محصولات مکلارن رقیب بسازه و شکستشون بده ؟؟؟؟
      ۲. از کی تا حالا طرفدار برند خاصی بودن شده دکل نوردی ؟؟
      این حرفا رو کی یادت داده پسر خوب ؟؟
      ۳. میگی F8 تریبوتو چی شد و خبری ازش نیست
      اون فقط اومد و ۷۲۰S رو شکست داد و رفت
      اگه ندیدی بگو فیلمشو برات بفرستم ، توی همین پدال هم هست بشین دانلود کن و قشنگ تماشا کن
      ۴. بعدشم چرا همش حرفای ما رو تکرار میکنی و حرفی نداری از خودت بگی ؟؟؟؟ همین جمله شما رو آقا فرزاد قبلش گفته بود و شما هم تکرارش کردی
      ۵. همه محصولات مکلارن از فراری شایسته تر هستن
      باشه تو راست میگی 😂😂😂😂

      موافقم ۴
      مخالفم ۹
      1. Hamid

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1151 ديدگاه)

        بله تموم محصولات حال حاضر مک لارن از محصولات حال حاضر فراری بهتر هستند …
        اگه خواستی برو بررسی Elva یا اسپیدتیل یا سنا یا ۷۲۰اس یا حتی حتی ۵۷۰اس رو مطالعه کن!

        موافقم ۵
        مخالفم ۴
        1. مهدی

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (842 ديدگاه)

          تا جایی که یادمه فراری ها هیچوقت از نظر پرفورمنس بهترین نبودن یا مدت مدت کوتاهی همچین عنوانی رو میشد به بعضی محصولات مثل ۲۸۸ gto و f40 و انزو و لافراری داد اما تا یادمه تو مقایسه ها و تست های جامع حرف از برتری فراری ها بود در کنارش هم پورشه. همیشه تو ریویوها و تست از لذت رانندگی فراری ها با عنوان موجود زنده یاد میشد و کارشناس مجله evo هم تو مقایسه f12 و اونتادور و یه نمونه از استون مارتین گفت فراری از نظر تکنولوژی در سطحی بالاتر از بقیه هست. دقت کنید این نظر کسی هست که شغلش اینه و دست و پاهاش پدال و فرمون همه این ماشین ها رو لمس کرده اما من و امثال شما صرفا چندتا عدد و رقم میبینیم و یه کلیپ درگ و … فراری سال قبل بالاتر از ۳.۵ بیلیون یورو درآمد داشت در مقایسه این عدد برای مک‌لارن کمتر از ۱.۵ بیلیون بود… دوست عزیز توی اروپا هیچ گرونی بی دلیل نیست و بیخود نیست فراری خاص ترین سوپراسپرت ها رو میسازه که همیشه مشتری باید بیفته دنبال محصولاتش نه برعکس . فراری بلده چطور بهترین باشه

          موافقم ۹
          مخالفم ۳
  13. محمد مختاری آذر

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (68 ديدگاه)

    هنسی به هر چی دست میزنه لامصلب خیلی خوب میشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا