میتسوبیشی

احتمال بازگشت میتسوبیشی به اروپا با کمک‌های رنو

در ماه می سال ۲۰۲۰ اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی جزئیات برنامه بازسازی خود را اعلام کرد. طبق این برنامه میتسوبیشی نقش اصلی این اتحاد را در منطقه جنوب شرق آسیا بر عهده می‌گیرد. در آن زمان این کمپانی از چگونگی حضور یا عدم حضور خود در اروپا مطمئن نبود اما تنها چند ماه بعد بود که تصمیم اصلی گرفته شد.

در تابستان سال ۲۰۲۰ میتسوبیشی اعلام کرد معرفی محصولات جدید خود برای قاره سبز را متوقف می‌کند تا هزینه‌های خود را در عرض ۲ سال ۲۰ درصد کاهش داده و بار دیگر به سوددهی برسد. این تصمیم شامل عدم عرضه اوت لندر جدید در بازارهای اروپایی بوده هرچند در اخبار جدید منتشر شده احتمال تغییر در این استراتژی وجود دارد.

اتوکار به نقل از فاینشنال تایمز می‌گوید میتسوبیشی شاید برخی از محصولات خود برای بازارهای اروپا را در کارخانه‌های رنو در فرانسه تولید کند. چنین حرکتی می‌تواند باعث عرضه محصولات این خودروساز ژاپنی در قاره سبز شود. این اطلاعات به‌صورت رسمی تائید نشده‌اند اما اتوکار به نقل از منابع مطلع گزارش داده بیانیه رسمی دراین‌باره می‌تواند طی چند روز آینده منتشر شود.

البته حضور میتسوبیشی در اروپا خیلی هم قطعی به نظر نمی‌رسد. اتوکار می‌گوید مدیران این برند از سیاست‌های فرانسوی‌ها در اتحاد موردبحث خیلی رضایت ندارند. این مجله همچنین به بیانیه‌ای از میتسوبیشی اشاره کرده که طی آن ادعا شده تغییراتی در استراتژی کسب‌وکار این شرکت برنامه‌ریزی نشده است.

در این بیانیه آمده است: “ما واکنشی به این اخبار نشان نمی‌دهیم اما می‌توانیم بگوییم برنامه‌های میتسوبیشی برای کسب‌وکار مختص سرویس‌های پس از فروش تا پیش از پایان سال تغییر نکرده است.” هنوز مشخص نیست که آیا این بیانیه فقط شامل بازار بریتانیاست یا کل بازارهای اروپایی.

البته سناریوی بهتر می‌تواند حضور میتسوبیشی اوت لندر جدید در اروپا باشد. البته احتمال انجام چنین کاری در حال حاضر بالا نیست اما قطعاً غیرممکن هم نخواهد بود. امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری دراین‌باره منتشر شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. T.C.B.K

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (185 ديدگاه)

    شنیدید پژو لوگو شو عوض کرده ؟؟

    پدال مطلب بزار ببینم داستان چیه…..

    موافقم 4
    مخالفم 1
  2. احمدرضا

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (878 ديدگاه)

    امیدوارم که دوباره بشه اون میتسوبیشی افسانه ای دوست‌داشتنی ?❤️
    یاد لنسر اولوشن ایکس بخیر ? چقدر ناز بود چقد لات بود ?

    موافقم 17
    مخالفم 1
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    یه چیزی که خیلی تو میتسوبیشی‌های جدید تو ذوق میزنه ، اون قطعات کرومی سپر جلو هست که خیلی فیک و پلاستیکی به نظر میرسه که انگاری پس از مدتی پوسته پوسته و کنده میشه از روی قطعه !

    موافقم 7
    مخالفم 4
    1. زیزیگولو

      ۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (4444 ديدگاه)

      نسبت به مدلای چند سال پیش خیلی، خیلی بهتر شده و این جای امیدواریه چون خیلی وقت بود یه چیز درستو درمون از میتسوبیشی ندیده بودیم …… میتسوبیشی خیلی از روزای اوجش فاصله گرفته

      موافقم 8
      مخالفم 1
  4. میثم

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    مدل جدید اوتلندر اگه بصورت پلاگین هیبرید عرضه بشه تو اروپا خیلی موفق میشه.
    طراحیش خیلی خوبه و قدم مثبتی برای احیای میتسو بود

    موافقم 9
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا