میتسوبیشی

احیای برند رالی آرت میتسوبیشی در ژاپن

میتسوبیشی در حال بازگرداندن برند خاطره‌انگیز رالی آرت است. رالی آرت بخش پرفورمنس و موتور اسپورت این خودروساز ژاپنی است که در سال ۲۰۱۰ منحل شد. پس از وقفه‌ای ۱۱ ساله به نظر می‌رسد ژاپنی‌ها در حال احیای این بخش در ژاپن هستند و تلاش آن نیز بازگرداندن محصولات دوست‌داشتنی میتسوبیشی خواهد بود.

میتسوبیشی در گزارش مالی سال ۲۰۲۰ خود این اخبار را تائید کرده است. جزئیات دیگری نیز در گزارش مالی این شرکت وجود دارد که نشان می‌دهد میتسوبیشی به دنبال برنامه‌های مفصلی در بازار آسه آن می‌باشد.

رالی آرت در دهه ۸۰ میلادی محبوبیت بالایی داشت و به خاطر حضور در مسابقات رالی شهرت زیادی به دست آورده بود. هنوز جزئیات زیادی از احیای دوباره این بخش در دست نیست اما رسانه‌های ژاپنی می‌گویند رالی آرت به دنبال تولید محصولاتی همچون قطعات جانبی و حضور در موتور اسپورت خواهد بود.

بر پایه تصاویر منتشر شده از گزارش مالی سال ۲۰۲۰ میتسوبیشی، به نظر می‌رسد پیکاپ میان سایز تریتون اولین محصولی خواهد بود که با ریزه‌کاری‌های رالی آرت معرفی خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که نسل فعلی تریتون این جزئیات را دریافت خواهد کرد یا اینکه نسل بعدی آن در سال آینده با پسوند رالی آرت روانه بازار خواهد شد.

ما می‌دانیم که کلیت شرکت میتسوبیشی با چالش‌هایی مواجه است. این برند اعلام کرده از برخی بازارها خارج خواهد شد. این خودروساز ژاپنی تمرکز خود را روی بازارهای منطقه آسه آن خواهد گذاشت و محصول جدیدی را در اروپا معرفی نخواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که احیای برند رالی آرت چه تأثیری روی میتسوبیشی خواهد گذاشت اما قطعاً طرفداران این کمپانی از چنین تصمیمی خوشحال خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. Ninja

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    واقعا امیدوارم محصولات دوست داشتنی از میتسوبیشی تولید شه اهمیت رالی آرت قبلا برای میتسوبیشی بالا بود مثل ای ام جی بنز ام بنز و نیسمو نیسان و جی ار تویوتا ست اگه میتسوبیشی بخواد احیا شه اولین قدم احیا شدن رالی آرت هست

    موافقم 8
    مخالفم 0
    1. Zakaria

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (310 ديدگاه)

      احیا رالی آرت قدم بزرگیه اما اولین قدم نمیتونه باشه. به قول شما اگر با amg مقایسه بشه، قبلش یه e-class باید باشه تا amg تقویتش کنه، اما الان میتسوبیشی جز تریتون (L200) ، پاجرو اسپرت و اکلیپس کراس ماشین دیگه ای نداره که ارزش تقویت رالی آرت رو داشته باشه. قبلش به نظرم لنسر باید برگرده یا حداقل میراژ جدید

      موافقم 6
      مخالفم 0
      1. Ninja

        ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1162 ديدگاه)

        اره با حرفت موافقم

        موافقم 3
        مخالفم 0
      2. Kato

        ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (449 ديدگاه)

        فقط لنسر اوولوشن یه گلگیرش به کل خودرو سازی های جهان می ارزه

        موافقم 4
        مخالفم 0
        1. Zakaria

          ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (310 ديدگاه)

          خوشحالم که ماشین مورد علاقمون یکیه اما خواهش میکنم تعصبی رفتار نکن که هم خودت بین دوستان خراب نشی هم میتسو از چشم بقیه نیفته. دمت گرم

          موافقم 5
          مخالفم 0
  2. میثم

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    یه حرکت مثبت
    با همین فرمون بره جلو تو دو سه سال برمیگرده به روزهای اوجش حتی بالاتر

    موافقم 6
    مخالفم 0
  3. MOS

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (715 ديدگاه)

    به نظر میرسه میتسوبیشی واقعا تصمیم گرفته احیا بشه

    موافقم 8
    مخالفم 0
    1. RezaRs

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      انگار کمی از هواپیما ها و تانکا دل کندن ?

      موافقم 6
      مخالفم 0
      1. MOS

        ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (715 ديدگاه)

        ??

        موافقم 4
        مخالفم 0
  4. مهدی

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (194 ديدگاه)

    این تصمیم خیلی خوبه
    امیدوارم میتسوبیشی محبوب دوباره اوج بگیره و خاطرات خوبمون رو باز زنده کنه….

    موافقم 5
    مخالفم 0
  5. NAVID۰۰۹۸

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    پاجیرو را زنده کن ، این کارها پیشکش برای بعد بهتر بود !

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. Google

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (101 ديدگاه)

      منم موافق برگشتن پاجیرو هستم
      فکر میکنم میتسوبیشی برای احیا باید به شاسی بلندا بیشتر بها بده

      موافقم 2
      مخالفم 0
  6. شاهرخ

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (338 ديدگاه)

    اینقدی که میتسوبیشی و سوبارو افتخار دارن تویوتا و نیسان ندارن
    واقعا همه جوره عالین نمیدونم چرا حتی بعضی ژاپنی بازا هم اینا رو زیاد دوست ندارن
    به نظر من اول از همه میتسوبیشی بعد نیسان بعد سوبارو بعد تویوتا بعد هم مزدا به این ترتیب بهترین تا بدترین

    موافقم 5
    مخالفم 3
    1. عاشق پدال

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (259 ديدگاه)

      اونقدری که اوپل المان افتخار داشت بنز و بی ام و ائودی نداره

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. RezaRs

        ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1613 ديدگاه)

        ولی فک کنم انقدری که هولدینگ میتسوبیشی داره داملرم نداره از شیر مرغ میسازن تا جون ادمی زاد نمی دونم از لحاظ ارزشی و مالی ولی جنگنده f2 رو دارند دوتا طرح بلند مدتدارند یکی جنگنده نسل ۵ یکی نسل ۶ تانکای ژاپنو میسازن و …

        موافقم 3
        مخالفم 0
    2. R@m!n

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      تویوتا و نیسان و مزدا پرافتخار ترین مخصوصا مزدا و تویوتا که لمانز بردن.

      موافقم 1
      مخالفم 2
  7. Aryan kia

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (574 ديدگاه)

    میتسوبیشی لیاقت بیشتر از اینها رو داره باید احیا بشه البته چند تا برند دیگه مثل پونتیاک هم باید احیا بشن

    موافقم 3
    مخالفم 0
  8. زیزیگولو

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (4895 ديدگاه)

    یکی از رازهای موفقیت ژاپنیها اینه که عاشق کار زیاد هستن

    موافقم 2
    مخالفم 0
  9. Amirreza

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    رالی آرت قدم خوبی برای بازگشته ولی راه طولانی برای رسیدن به اوج داره

    موافقم 3
    مخالفم 0
  10. JaMsHiD

    ۱۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (953 ديدگاه)

    میتسوبیشی خودشو هم بکشه باید مثل جی آر و نیسمو و اف اسپرت و ام سری و ای ام جی اول ماشینی باشه که تیون کنه ، اصلا ارزش تیون کردن رو داشته باشه
    میتسوبیشی ما تا موقعی میتسوبیشی هست که اوولوشن و پاجرو زنده باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا