رندرهای جالب از نسل جدید میتسوبیشی لنسر

شاید بسیاری از ما فکر کنیم دهمین نسل میتسوبیشی لنسر به خاطره‌ها پیوسته اما این‌گونه نیست.

باور داشته باشید یا نه اما باید گفت این خودرو که در سال 2007 عرضه شده هنوز هم در برخی بازارها همچون برزیل، مصر و تایوان قابل خریداری می‌باشد.


اگرچه این خودرو در اکثر بازارها به فراموشی سپرده ‌شده اما نام لنسر می‌تواند در آینده به عنوان محصولی جدید زنده شود. اخیراً گفته شده میتسوبیشی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی دوباره‌ی لنسر اوولوشن به عنوان یازدهمین نسل است.

اگر این اتفاق رخ دهد قطعاً در ابتدا شاهد نسخه‌ی استاندارد لنسر خواهیم بود. با توجه به این امر دست‌اندرکاران وب‌سایت Kolesa تصمیم گرفته‌اند رندری از یازدهمین نسل این خودرو طراحی کنند. در طراحی این خودرو تأثیرپذیری از زبان طراحی سپر دینامیک میتسوبیشی مشهود است.


اولین قدم استفاده از جلوپنجره‌ی خاص میتسوبیشی با عناصر کرومی در طرفین است که مشابه آن را در خودروهای اکلیپس کراس و پیکاپ L200 فیس لیفت دیده‌ایم. قدم دوم استفاده از بدنه‌ی رنو مگان سدان است. طراح این خودرو از چراغ‌های LED روان و دیلایت های متمایز استفاده کرده که البته هر دوی این موارد آشنا به نظر می‌رسند چراکه از کانسپت ها و محصولات تولیدی این برند الهام پذیرفته‌اند.

بدنه‌ی دو رنگ با سقف و ستون‌های A خاکستری تیره تضادی جالب با بدنه‌ی سفیدرنگ ایجاد کرده است. همین امر باعث شده ظاهر دینامیک‌تری ایجاد شود زیرا از حقه‌ی سقف شناور در ستون‌های C بهره گرفته شده است. این ویژگی از کانسپت میتسوبیشی انگلبرگ تورر به عاریت گرفته شده است.


در بخش عقب می‌توانیم چراغ‌های LED افقی را ببینیم که طبق جدیدترین روند طراحی خودروها با یک نوار به هم متصل هستند. همچنین سپری اسپورت با قطعه‌ی دیفیوزر مانند نیز در نظر گرفته شده است.

انتخاب بدنه‌ی مگان سدان به عنوان پایه و اساس کار تصادفی نبوده زیرا در خبرها آمده نسل بعدی لنسر از زیرساختی مشابه مگان نسل جدید استفاده خواهد کرد.

نظر شما درباره‌ی این طرح چیست؟ آن را می‌پسندید؟

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

9 دیدگاه

  1. ایمان
    سوابق: (1764 دیدگاه) ,

    به نظرم عالیه این طرح 👌👌

    پاسخ
    1. فورد
      سوابق: (529 دیدگاه) ,

      بلاخره یه طرح خوب از میتسوبیشی دیدیم

      پاسخ
    2. مزدا
      سوابق: (1316 دیدگاه) ,

      چه عجب میتسوبیشی یه تکونی به خودش داد و طراحی خوبی رو کرد

      پاسخ
  2. MehdiTurbo
    سوابق: (726 دیدگاه) ,

    امیدوارم میتسو لذتایی مثل گالانت و پاجرو و … دوباره زنده کنه هر چند ازش بی نصیبیم ولی دیدنشم لذت بخش

    پاسخ
  3. MOHAMMAD.n.r
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    طرحش خوبه فقط باید به جنبه فنیش به خوبی توجه بشه.
    شخصاً دوست دارم میتسو بجای استفاده از موتور رنو موتور های قبلی لنسر رو کمی اپگرید کنه و بزاره روش. مثل موتوری که روی لنسر fq440 بود که ۴۴۰ اسب رو از ۲لیتر خارج میکرد

    پاسخ
    1. Ahmadreza 2002
      سوابق: (145 دیدگاه) ,

      اون موتور با استاندارد های جدید اروپا عملا منسوخ شدس
      بهتری ک از همین انجین های رنو ی طر و فرزش رو بزاره روش درسته هویتش زیر سوان میره تا حدی اما کلی تو هرینه ها صرفه جویی میشه

      پاسخ
  4. نیما
    سوابق: (282 دیدگاه) ,

    همین مدل 2017 شو سوار شدم عالیه این دیگه چه شود.
    پلتفرم مگان هم خوبه ولی نباید از خاصیت اسپرتش کم کنه. این ماشین اول اسپرته بعد خانوادگی. اما مگان اول خانوادگی بعد اسپرت!!!!!!!

    پاسخ
  5. ارمان
    سوابق: (1305 دیدگاه) ,

    اخ جون , فکر میکنم اکلیپس کراس در حد خواستهای میتسوبیشی پاسخ داده که الان این زبون طراحی رو بیشتر میبینیم
    به نظرم این طرح لنسر میتونه برنده باشه نمیخوام بگم با سیویک در فروش رقابت میکنه اما میتونه این وضع بد رو برای لنسر تموم کنه
    بی شک موتور 1.5 توربو 156 اسبی کاملا کافیه اما در کنارش یه پیشرانه هیبرید هم میتونه خیلی جالب باشه دقیقا همون داستانی که کرولا داره اجراش میکنه
    من که هیجان زدم

    پاسخ
  6. ADAK
    سوابق: (706 دیدگاه) ,

    میتسو چند سالیست که سوراخ دعا را گم کرده متاسفانه …

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.