میتسوبیشی

قیمت‌گذاری نسل جدید میتسوبیشی اوت‌لندر، تنها ۹۰۰ دلار گران‌تر از قبل

چند هفته پس از معرفی نسل جدید میتسوبیشی اوت‌لندر، قیمت‌گذاری کامل این کراس‌اوور ژاپنی اعلام شده است. قیمت این خودرو بدون احتساب هزینهٔ ۱۲۰۰ دلاری حمل تا مقصد، از ۲۵,۷۹۵ دلار برای تیپ پایه و محرک جلوی ES آغاز می‌شود که تنها ۹۰۰ دلار از قیمت پایهٔ ۲۴,۸۹۵ دلاری نسل قبلی گران‌تر است. تیپ پایهٔ ES اوت‌لندر به‌صورت استاندارد به نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی به همراه مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک‌راننده شامل کاهش برخورد جلو، هشدار نقاط کور و ترمز اضطراری عقب مجهز است.

تیپ بعدی که SE نام دارد و قیمت آن از ۲۸,۸۴۵ دلار آغاز می‌شود، سیستم‌هایی مثل سیستم دید چند نمایی، سنسورهای پارک جلو، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، جلوگیری از خروج از خط و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی را به موارد قبلی اضافه می‌کند. علاوه بر این، تیپ SE به نمایشگر نُه اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با ناوبری، گرم‌کن صندلی‌های جلو، گرم‌کن آینه‌های جانبی، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و پورت‌های USB عقب هم مجهز است. برای این تیپ پکیجی بنام تکنولوژی هم با قیمت ۲۳۰۰ دلار قابل سفارش است که صفحه آمپر دیجیتالی، سیستم صوتی Bose و سانروف پانورامیک را به همراه دارد.

و نهایتاً بالاترین تیپ اوت‌لندر جدید هم با نام SEL و قیمت پایهٔ ۳۱,۹۴۵ دلار ارائه می‌شود. این تیپ از ویژگی‌هایی مثل تودوزی چرمی، حافظهٔ تنظیمات صندلی راننده، تنظیم برقی چهار جهتهٔ صندلی شاگرد، گرم‌کن صندلی‌های عقب و کنترل تهویهٔ سه منطقه‌ای برخوردار است. برای این تیپ امکان سفارش پکیج ۲۷۰۰ دلاری تورینگ هم وجود دارد که شامل نمایشگر سربالای ۱۰.۸ اینچی، گرم‌کن غربیلک فرمان و آفتاب‌گیر درهای عقب می‌شود.

همهٔ تیپ‌های اوت‌لندر جدید صرفاً با یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی و یک گیربکس CVT به بازار عرضه می‌شود. این قوای محرکه که از نیسان روگ جدید گرفته شده است، ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی موتور در همهٔ تیپ‌ها به‌صورت استاندارد به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود اما با پرداخت ۱۸۰۰ دلار، امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای همهٔ آن‌ها وجود خواهد داشت.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه

  1. T.C.B.K

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (185 ديدگاه)

    قیمت پایه = ۲۵۷۹۵ دلار ( ۲۵ هزار دلار )

    قیمت پایه sel =حدود ۳۱ هزار دلار.

    ?????????

    توش خیلی ساده هست. موتورشم یه کم ضعیفه. ( البته تنفس طبیعی هست )

    نه خوبه. نه بده. متوسطه. ( البته فراموش نکنید که نسخه فول فول قیمتش تا ۴۰ هزار دلار هم میرسه)

    موافقم ۳
    مخالفم ۴۰
    1. Reza ar

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (166 ديدگاه)

      با توجه به کلاس ماشین و ابعاد و کیفیت و تکنولوژی قیمت کاملا مناسب و ارزونه !!!ولی تو طراحی جای بحث داره و شاید با استقبال رو برو نشه!در کل ارزش خرید بالایی داره مخصوصا نسخه های awd!

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۳
    2. مزدا

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1758 ديدگاه)

      من که این نسل اوتلندر رو خیلی دوست دارم نسل قبلش خیلی ارتفاع کمی داشت بیشتر استیشن بود تا شاسی بلند!
      ولی این نسل عالیه

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۱
  2. Amir evolution

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (69 ديدگاه)

    کاش از سایپا یاد بگیرن چجوری ب ملت بندازن

    کوییک معمولی ۱۲۹ تومن
    کوییک آر ۱۳۹ تومن

    موافقم ۴۳
    مخالفم ۰
    1. Regra loaded

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (100 ديدگاه)

      قرار نیست همه مثل سایپا باشن که.
      سعی بر این که آدم ، انسان باشه.

      موافقم ۲۴
      مخالفم ۲
  3. Benz309 1974

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    قیمتش کاملا عالیه و از قبل بهتر شده

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۰
  4. پدرام

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (29 ديدگاه)

    جلوی ماشین شباهت زیادی با سانتافه جدید داره
    فکر نکنم این موضوع اتفاقی باشه . من جای هیوندای بودم از میتسوبیشی شکایت میکردم!
    هر چند ارزش نداره بخاطر یه شرکتی که لب مرز ورشکستگیه وقت تلف کنی

    موافقم ۹
    مخالفم ۶۴
    1. Cadillac

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (71 ديدگاه)

      خود جلوی سانتافه کپی برابر اصل بلیزر ه عزیز

      موافقم ۳۶
      مخالفم ۱۳
      1. مرتضی

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (92 ديدگاه)

        البته بلیزر بعد از سانتافه اومد

        موافقم ۵
        مخالفم ۱۶
    2. محمد

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (728 ديدگاه)

      واقعا ضعیف ترین برند ژاپنیه.
      اون اسطوره های اوایل هزاره جدید .مثل پاجیرو و لنسر کجا و این کجا
      آخه فقط یه موتور ۱۸۰اسبی .?

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۲۱
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (5842 ديدگاه)

        آقا محمد عزیز
        رقبای این خودرو از این حجم موتور چقدر اسب‌بخار بیرون میکشند که میتسوبیشی را مُتَهَم میکنید !
        به جز تویوتا راو۴ جدید که از ۲۵۰۰ cc تنفس‌طبیعی حدود ۲۰۵ اسب‌بخار گرفته !

        البته موافقم با اینکه این میتسوبیشی خیلی فاصله داره با دهه‌ی ۹۰ میلادی و اوج خودروهایی که تولید میکرد !

        موافقم ۲۱
        مخالفم ۵
        1. محمد

          ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (728 ديدگاه)

          سانتافه ۲.۵لیتری
          البته بحث سر این نیست که از ۲۵۰۰ چقدر قدرت میکشه بیرون.
          بحث اینه تمام هم کلاس هاش گذینه قوی تر دارن.مثلا سانتافه توربو با ۲۷۰ اسب.
          ولی متهم که نیست مجرمه .خب حیفه ما با لنسر تو underground خاطره ها داریم

          موافقم ۷
          مخالفم ۶
        2. محمد

          ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (728 ديدگاه)

          از تمام رقباش مثل سانتافه ۲.۵لیتری با۱۹۰ اسب عملکردش ضعیف تره.
          البته بحث من سر اینه کاش مثل سانتافه۲۷۰ اسبی یه موتور قویتر هم قابل انتخاب بود.حد اقل یه موتور بالای ۲۰۰ اسب

          موافقم ۶
          مخالفم ۳
    3. Muty

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1114 ديدگاه)

      خوبه که جاشون نیستی پس

      موافقم ۰
      مخالفم ۵
    4. آریا منش

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (137 ديدگاه)

      هیوندای خودش فلزات و مواد خام خودروش رو از میتسوبیشی می‌خره . فراموش نکن میتسوبیشی یه ابرشرکت خوشه ای هست که کوچکترین بخشش فقط بخش خودرو است و در زمینه استخراج معادن و فلزات فعالیت بسیار دارد و میتسوبیشی یو اف جی سومین بانک بزرگ ژاپن است

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۲
      1. RezaRs

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1151 ديدگاه)

        تازه صنایع سنگینش جنگنده f2 رو از روی f16 ساختند خیلی هم عالی در اومد البته از لحاظ مالی می خریدند بهتر بود اما الان برنامه جنگنده نسل ۵ و ۶ دارند

        موافقم ۵
        مخالفم ۱
      2. محمد

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (728 ديدگاه)

        اصلا میتسوبیشی بهتریت هولدینگ جهان
        توی خودرو سازی از تمام ژاپنیها و کره ای ها عقب تره.

        هالا اصلا بهترین خودرو ساز هم باشه چیزی به من اضافه یا کم نمیشه.نوید سوال براش پیش اومد علمی جواب دادم

        موافقم ۴
        مخالفم ۶
        1. آریا منش

          ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (137 ديدگاه)

          بهترین هولدینگ های جهان تویوتا و سونی و سومیتومو هستش داداش علاوه بر میتسوبیشی

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
  5. Amir

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (238 ديدگاه)

    جلوش شبیه پالاسید و سانتافس،عقبش هم شبیه تویوتا فورچونر
    بهتر از نسل قبل شده ولی جزو انتخاب های اول این کلاس نبود هیچوقت

    موافقم ۴
    مخالفم ۲۲
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (5842 ديدگاه)

      خود سانتافه کپی‌ای از شورولت بلیزر هست !

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۱۰
      1. Amir

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (238 ديدگاه)

        داداش بنظرم شما از امریکایی اسم نیار که بخاطر نظرات گوهربارت راجع به فورد رنجر و هایلوکس و داعش دوستان امریکایی فن به خونت تشنه هستن! دکل امریکا رو ول کن
        فعلا کپی رو بچسب خواستی مطمئن تر هم بشی نظرات دوستان تو پیج دنده پنج تو پست أوتلندر رو بخون از ۵٠٠ تا کامنت ۴٠٠ تاش این بود کپی سانتافس
        سانتافه و بلیزر هم که هر دو اول ٢٠١٩ معرفی شدن کسی از کپی نگفت
        بعد از اون قضیه تایگر وودز و اون کامنت رفیقمون من جات بودم نمیومدم پدال!!

        موافقم ۹
        مخالفم ۲۱
      2. مرتضی

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (92 ديدگاه)

        سانتافه چند ماه زودتر معرفی شد

        موافقم ۴
        مخالفم ۷
  6. حسین

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (337 ديدگاه)

    فیک جدید “پدرام” وارد می شود.
    بعد از آروم شدن بحث آلمانی و آمریکایی، پروژه شروع مجدد بحث ژاپنی-کره ای از همین امروز با اکانت فیک پدرام زده شد.
    با تشکر از عوامل زحمت کش پدال

    موافقم ۲۸
    مخالفم ۴
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (5842 ديدگاه)

      کاربری به نام Amir هم به جمع بحث راه بندازها و شلوغ بازی کامنت‌ها جدیداً اضافه شده !

      کامنتش مشخصه و هست ، که با هدف میخواهد مثلاً فن آمریکایی‌ها را با من گلاویز کند !

      چطور بچه زرنگ !
      پیاده شو با هم بریم !

      موافقم ۲۶
      مخالفم ۴
      1. HamidReza

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1348 ديدگاه)

        داداش مگه جنگه …
        آرامش خودت رو حفظ کن … با همه دعوا نداری که!
        آره نوید خان … هیوندای چه بخوای چه نخوای پیشرفت کرده … حالا کاری با بقیه نداریم … اینو قبول کن! اگه قبول نمیکنی که هیچی …

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
  7. حسین

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (390 ديدگاه)

    از شاسی بلند بدم میاد و فقط برای آفرود می‌خوامشون.

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  8. آریا منش

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    اون دوستان که فکر می کنند هیوندا خیلی خفن است ، اونا خبر ندارن پتانسیل درونی نیسان و میتسوبیشی چقدر است فقط کارلوس گوسن می گفت نیسان می تواند در حد نه میلیون دستگاه به تنهایی بیش از اتحاد هیوندا و کیا خودرو بفروشد چون برند نیسان پتانسیل بالایی دارد و میتسوبیشی به فروش بیش از سه میلیون دستگاه برسد الان در بدترین شرایطش یک میلیون دستگاه می‌فروشد. به علاوه هیوندا فقط از ضعف این شرکت ها خودشو بالا کشیده ولی بازی همینجوری پیش نخواهد رفت

    موافقم ۸
    مخالفم ۲
  9. net

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1548 ديدگاه)

    چراغ مربعی بزرگ زیر چراغ باریک جلو خیلیی بد هست و نیاز به این چراغ مربعی نبود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا