میتسوبیشی

تصویر کامل میتسوبیشی اوت لندر ۲۰۲۲ جدید لو رفت!

نسل جدید میتسوبیشی اوت لندر ۲۰۲۲ نتوانسته در پنهان کردن هویت خود تا زمان رونمایی رسمی خوب عمل کند. می‌دانیم که این خودرو سال آینده و با زبان طراحی جدید الهام گرفته از کانسپت انگلبرگ رونمایی خواهد شد.

پیش از این پروتوتایپ های کاملاً استتار شده از اوت لندر جدید دیده شده‌اند. البته ما می‌توانستیم برخی از جزئیات طراحی این خودرو را تشخیص دهیم اما هرگز تصویر کاملی از آن منتشر نشده بود.

در ماه فوریه رندرهایی از این خودرو نیز منتشر شد که حالا به نظر می‌رسد دقت بالایی داشته‌اند زیرا همین چند ساعت پیش تصاویر این خودرو در فضای مجازی لو رفته است. با اینکه کیفیت این تصویر خیلی بالا نیست اما با استفاده از آن می‌توانیم تصویر واضحی از زبان طراحی و استایل کلی این کراس اوور را به دست آوریم.

LED های جداگانه و جلوپنجره برجسته باعث ایجاد ظاهر با ابهتی شده‌اند درحالی‌که طراحی کلی خودرو مدرن و به نوعی خشن است. همچنین باید به ستون‌های A و عقب شناور اشاره ‌کنیم که بر زیبایی این خودرو افزوده‌اند.

کابین خودرو هم بهبود قابل‌توجهی را نسبت به مدل پیشین تجربه خواهد کرد زیرا اوت لندر جدید از همان معماری نسل جدید نیسان ایکس تریل یا همان روگ استفاده خواهد کرد بنابراین بهبود فضاسازی و کیفیت کابین حتماً مدنظر خواهد بود.

در مقایسه با کانسپت انگلبرگ، اوت لندر تولیدی احتمالاً ویژگی‌های تعدیل شده‌ای خواهد داشت هرچند از نمایشگری با استایل جدید که در بازار کنسول مرکزی قرار می‌گیرد استفاده خواهد کرد. پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال نیز احتمالاً در اوت لندر ۲۰۲۲ ظاهر خواهند شد.

از نظر قوای محرکه باید گفت این خودرو دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری و همچنین نسخه‌ای پلاگین هیبریدی با برد حدود ۷۰ کیلومتر خواهد بود. احتمالاً ترکیب پیشرانه ۲.۴ لیتری و گیربکس CVT در دسترس بوده و سیستم چهار چرخ محرک نیز به‌صورت سفارشی قابل انتخاب خواهد بود.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه

  1. مسعود

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (205 ديدگاه)

    نمایی مدرن و خشنی داره ، خوشم اومد از طراحیش

    موافقم ۶۲
    مخالفم ۷
    1. Aria

      ۲۰ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (316 ديدگاه)

      Cvt کارو خراب کرد😕

      موافقم ۲۷
      مخالفم ۱۴
      1. پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹🇮🇷

        ۲۰ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (238 ديدگاه)

        من موندم خود میتسوبیشی هم میدونه cvt اشغاله یا نه؟

        موافقم ۱۸
        مخالفم ۶
        1. Reza ar

          ۲۰ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (157 ديدگاه)

          Cvtمیتسوبیشی و نیسان و تویوتا که مث مال چری نیست 😂برای خودرو شهری و معمولی بهترین گزینس

          موافقم ۴
          مخالفم ۰
      2. حسن

        ۲۰ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (258 ديدگاه)

        الان فناوری cvt پیشرفت زیادی کرده و دیگه اون کندی و گیجی گذشته رو نداره و شتابش مثل دنده اتوماتیکه،به نظر میرسه که خودروسازان بیشتر دارند به سمت cvt میرن. چون مصرف بنزین کمتری داره.

        موافقم ۱۹
        مخالفم ۴
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۰ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (5004 ديدگاه)

          ما فنی نیستیم
          اما تعمیرکاران و آدم‌های فنی در این کار زیادن مثل سرژیک در لوس‌آنجلس که گاراژ تعمیر گیربکس داره و هروز ترافیک ماشین داره تو گاراژش .

          با ایشون صحبت میکردم که میگفت هرچی باشه به جز cvt ، میگفت اصول ساخت cvt مکافات داره که هرچی هم ارتقاش بدن بازم فایده نداره و میگفت تمام گیربکس‌ها را میشه تعمیر و تعویض قطعه کرد اما cvt را حتماً باید یه پَک نو خرید و دوباره بست .

          برای مثال میگفت یه گیربکس کامل و نو برای نیسان مورانو ۱۸۰۰ دلار میشه به جز دستمزد ، اما میگفت تعمیر کار باید تاوسه سال گارانتی کنه و یا ۶۰ هزار کیلومتر و اگر کارت اشتباه باشه و کار بلد نباشی و سه بار اَزَتون شکایت کنند باید تا ۱۰ سال برای همیشه قید کاراژ زدن را بزنی و حتی شاگردی هم نمی.ذارند بکنی ، یعنی اینقدر قوانین محکم اجرا میشه و با کسی شوخی نداره !!!

          موافقم ۸
          مخالفم ۱۱
      3. Aryan kia

        ۲۰ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (206 ديدگاه)

        cvt اتفاقا خیلی پیشرقت کرده مثلا ماکسیما هم گیربکس cvt داره و شتاب خیلی خوب و مناسبی داره البته منظورم آخرین نسل ماکسیما هست

        موافقم ۲
        مخالفم ۲
    2. مزدا

      ۲۰ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1725 ديدگاه)

      انصافا جذاب شده .
      اوت لندر نسل فعلی که تو ایران هم هست زیاد جذاب نیست!چون ارتفاع کمی داره بیشتر از اینکه شاسی بلند به نظر برسه شبیه استیشن هست!
      ولی این مدل ۲۰۲۲واقعا یه شاسی بلند در لیاقت میتسو هست

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۵
    3. NAVID۰۰۹۸

      ۲۰ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (5004 ديدگاه)

      حالا شاید بشه تحملش کرد
      مشکل اوتلندر و در کل خودروهای میتسوبیشی ، زیادی قدیمی بودن و کِسِل کننده بودنشون هست !

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۷
      1. Hadi

        ۲۰ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2051 ديدگاه)

        یادمه چند سال پیش که اوت بندر تازه وارد شده بود یه مجله ماشین خریدم به صفحه اوت لندر که رسیدم بزرگ بالای عکسش نوشته بود:
        برادر پاجرو،قاتل کره ای ها…
        عجب جمله ای بود👌

        موافقم ۱۴
        مخالفم ۶
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۰ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (5004 ديدگاه)

          آخه هادی جان یه موضوعی هست !

          مدل ۲۰۱۷شو سوار شدم که فقط یه مزیتش نسبت به سانتافه سواری نرمش بود و اگر نه ظاهرش چه در داخل و چه در بیرون روح نداره و به نظر من خیلی کِسِل کننده هست و بازارش هم همیشه مکافات داره !

          هِیف از اسم پاجرو که بیاد کنار اسم این و برادرش باشه !

          با اینکه با کره‌ای‌ها حال نمیکنم ، اما سانتافه ارزش بیشتری در برابر اوتلندر داره !
          با اینکه همون زمان هم بهترین شرایط فروش را داشت با ‌کمترین قیمت ، ولی هیچ استقبالی اَزَش نمیشد ، در مقابل نیسان ایکس تریل تا اومد قد عَلَم کنه و همه‌ی مدعیان را تو قوطی کنه ، خورد به گرانی دلار و بستن واردات و اگر نه نیسان با تمام مدل‌ها بازار را درو میکرد و فروش زیادش در دو سال حظورش گویای همه چیزه .

          البته که من پیشتاز این کلاس را تویوتا راو۴ میدانم ولی در ایران واقعاً بیش از حد گرونه ، که خب بازار ایران مثل همه چیزش فرق میکنه با همه‌ی دنیا ، متاسفانه (( مافیا که میگفتم یکیش همینجاست اگر توجه کرده باشید که چطور بازار بین شرکت‌های وارداتی تقسیم شده بود با اینکه ارزش دلاری هر کلاسی در یک رنج مُعَیَن هست ولی در ایران برعکسِ )) !

          موافقم ۱۱
          مخالفم ۴
    4. امیرحسین

      ۲۰ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (37 ديدگاه)

      واقعا زیباست… ماشین اقتصادی هست نباید با لاکچری ها مقایسه کرد

      موافقم ۲
      مخالفم ۵
  2. محمد

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (21 ديدگاه)

    کابینش خیلی خوبه. اما جلوش یه جوری نیست؟

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۱۳
    1. Hadi

      ۲۰ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2051 ديدگاه)

      خیلی از طراحی و استایلش خوشم اومد 👍
      ولی نمای جلوش یه ذره بی روح شده و عقبش هم خیلی خوبه…
      کابینش هم اگه از کانسپت الگو بگیره واقعاً معرکه میشه…
      منتظر نسل جدید پاجرو هستم
      ایشالا با آزاد شدن واردات در سال بعد تو خیابونا ببینیمش…

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۲
    2. Hadi

      ۲۰ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2051 ديدگاه)

      درست نوید جان
      این ماشین واقعاً مظلوم واقع شده…
      رافورر و ایکس تریل خیلی بهتر عمل کردن بازار رو گرفتن دستشون…
      ولی مدل هیبریدش بهتر عمل کرده…

      موافقم ۴
      مخالفم ۲
  3. حسن

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (258 ديدگاه)

    گویا این مدل چراغ باریک و اومدن چراغ اصلی به درون سپر،داره مد میشه

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۵
  4. پدرام

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (79 ديدگاه)

    من نمیدونم این مدل طراحی تصویر سه بعدی رو از کجا میارن
    واقعا زیبا نیست به نظرم
    حتی سانتافه جدید
    خیلی شلوغ و بهم ریخته به نظر میرسه

    موافقم ۸
    مخالفم ۸
  5. زیزیگولو

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1528 ديدگاه)

    انگار چراغای باریک جلو تو فیس لیفت همه برندا داره دیده میشه

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۳
  6. [AMIN_TROFEO]

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2046 ديدگاه)

    چقدر شبیه پالیسید شده

    موافقم ۸
    مخالفم ۱۰
  7. Ahmedreza2002

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    خب باید تشکر کرد از هیوندای که به کمپانی ها یه روش جدید برا گند زدن به فیس جلوی ماشینا یاد داد
    اون از ب ام و اینم از میتسو

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۵
  8. Ali

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (143 ديدگاه)

    این طراحی های خاص هم مصبیتی شده
    طراحی عقب عالی و جلو بشدت افتضاح!

    موافقم ۵
    مخالفم ۶
  9. مسعود

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (102 ديدگاه)

    چراغای دو تیکه این باز یک حالتیه که توازن داره و انگار همون مه شکنه یکم با سایز بزرگتر خلاصه طراحیشو به هم نزده و بی ریخت نشده حتی پالیسید هم قابل قبوله اما اما اما و اما سانتافه خیلی جلوش بی ریخته اصلا نمیتونم با جلوش کنار بیام جایگیری چراغای پایینیش خیلی بد و زشته

    موافقم ۳
    مخالفم ۳
  10. STIG

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (98 ديدگاه)

    این ماشین یه جوریه
    کابینش خوبه اما خودش یه جوریه

    موافقم ۳
    مخالفم ۵
  11. AMG///

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1201 ديدگاه)

    طراحیش به نظرم ۰ یا ۱۰۰ هست
    یا ازش خوشت میاد یا ازش متنفری
    ولی من ظاهرش زیاد خوشم نمیاد
    یه جوریه.

    موافقم ۴
    مخالفم ۴
  12. Me

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (291 ديدگاه)

    نپسندیدیم.

    موافقم ۴
    مخالفم ۵
    1. AMG///

      ۲۰ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      فقط پاسات ۲۰۱۸👍🏻

      موافقم ۲
      مخالفم ۲
  13. سامورایی از قله فوجی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (939 ديدگاه)

    باید مدیر میتسوبیشی رو برکنار کنن یه آدم دیگه بیارن
    اینجوری پیش بره میتسوبیشی نابود میشه

    موافقم ۸
    مخالفم ۰
  14. Reza Hosseini

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (30 ديدگاه)

    خدا عذاب اون که طراحی چراغ دو تکه رو راه انداخت بیشتر کنه
    نمیگم زشته
    اما دیگه مثل قبل که مثل چشم و ابرو طراحی میکرن نیست
    الان چینی ها، کره ای ها، حالا هم ژاپنی ها ( قبلا یدونه جوک بود) و بی‌ام‌و هم که به نظر میرسه میخواد این کارو بکنه

    من هنوز معتقدم توی این قرن هیچ طراحی نمیتونه مثل ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ بشه
    مگر اینکه آینده یه اتفاقی بیفته

    موافقم ۴
    مخالفم ۱
  15. Aryan kia

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (206 ديدگاه)

    میتسوبیشی یه مدیر خوب نیاز داره تا دوباره به روز های اوج خودش برگرده وگرنه اون زمان اونقدر عالی بود که توانایی ساخت سوپر اسپرت و هایپر کار رو داشت

    موافقم ۳
    مخالفم ۲
  16. یوسف

    ۲۱ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (185 ديدگاه)

    این ماشین هرچه قدر هم خوب باشه از نمای جلو غیر قابل هضمه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا