میتسوبیشی

کانسپت میتسوبیشی دلیکا وارد خط تولید می‌شود

میتسوبیشی چند سالی است که مشغول توسعه محصول جدید دلیکا بوده و اخیراً نیز پیش‌نمایش آن را با کانسپت های Xpander و دلیکا انجام داده است. هم‌اکنون عکاسان صنعتی همچون همیشه توانسته‌اند تصاویری جاسوسی از نسخه پیش‌تولیدی این خودرو را تهیه کنند.


علیرغم پوشش استتاری سنگین این خودرو واضح است که دلیکای تولیدی کاملاً مشابه کانسپت سال پیش خود خواهد بود. مهم‌ترین موضوع اینکه دلیکای تولیدی دارای چراغ‌های جلوی جدا و البته اورنگ‌های کوتاه جلو و عقب خواهد بود.


ظاهراً میتسوبیشی در تلاش است فضای کابین دلیکا را به بیشترین حد خود برساند به همین دلیل شاهد سقف کشیده‌تری هستیم که ارتفاع آن بالاست. دلیکای جدید به‌طور راحت ۷ نفر را در خود جای خواهد داد و به لطف شیشه‌های جانبی بزرگ کاملاً فراخ و دل‌باز احساس خواهد شد. جتی شیشه کوچک جانبی بین ستون‌های A و آینه‌های جانبی وجود دارد.


نمای عقب در مقایسه با نمای جلو تمایز بیشتری با مدل مفهومی خواهد داشت. بجای استفاده از چراغ‌هایی که به ستون D کشیده شده‌اند، نسخه تولیدی ظاهراً دارای چراغ‌های کوچک‌تری خواهد بود.


جدای از اصلاحات صورت گرفته در بحث طراحی ظاهری، منابع آگاه گفته‌اند دلیکا دارای همان پلتفرم میتسوبیشی اوت لندر خواهد بود و البته سیستم کنترل تمام چرخ‌های این برند نیز به‌صورت استاندارد در خودروی مورد بحث وجود خواهد داشت. نیروبخش این خودرو نیز پیشرانه توربودیزل ۲.۲ لیتری با قدرت حدود ۱۷۰ اسب بخار خواهد بود.


نسل جدید میتسوبیشی دلیکا اواخر سال جاری به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Mohamad

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (812 ديدگاه)

    میتسوبیشی بیش از 1 میلیون واحد خودرو در 2017 فروخته
    بنظرم آمار بدی نیست براش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. F۲۲RAPTOR

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    دوباره شرکت بیشمار چینیه که رو این پلتفرم مانور بده
    میتسو، پدر معنوی چینیها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Alex Del Piero

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (77 ديدگاه)

    اگه مثل عکس آخر بشه که عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا