گزارش پدال از مراسم رونمایی میتسوبیشی لنسر

دیروز در مراسمی شرکت آرین موتور از محصول جدید وارداتی خود رونمایی کرد. این محصول چیزی نبود جز میتسوبیشی لنسر که پس از 20 سال دوباره به بازار ایران بر می‌گردد. از سال 1970 استارت تولید لنسر زده شده است و این خودرو یکی از خوش نام‌های بازار بین المللی است.

رونمایی از میتسوبیشی لنسر
رونمایی از میتسوبیشی لنسر

این مراسم با سخنرانی مدیران ارشد شرکت آرین موتور آغاز شد. از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این بخش ابراز رضایت و خوشحالی از پشت سر گذاشتن شرایط سخت بود. آرین موتور به‌عنوان شرکتی تازه تأسیس توانست دو سال سخت بازار ایران را پشت سر بگذارد. دو سالی که عواملی همچون کاهش رشد اقتصادی، افزایش نرخ تورم و نرخ ارز بر عملکرد فعالان اقتصادی تاثیری چشمگیر داشت.

رونمایی از میتسوبیشی لنسر
در سخنرانی‌ها ضمن اشاره به بکر بودن بازار ایران به علت معدل سنی جوان کشور و ورود این قشر به بازار مصرف، مدیران این شرکت وعده عرضه محصولات متنوع دیگری همچون میتسوبیشی میراژ خودرویی کوچک و مناسب فضاهای شهری، SUV اوت لندر و وانت L200 را به حاضر دادند.


آرین موتور که تا به امروز توانسته است در حدود 1000 دستگاه به مشتریان تحویل دهد، تصمیم دارد تا به دنبال بهبود سطح کیفی خدمات دهی زمان تحویل خودرو به مشتریان را به 20 تا 22 روز برساند.

اما چرا آن‌ها لنسر را انتخاب کردند؟
بزرگترین سهم بازار خودرو در ایران به خودروهای C-SEGMENT تعلق دارد دسته‌ای که خودروهایی همچون هیوندای الانترا، تویوتا کرولا و کیا سراتو از پرطرفدارترین محصولات آن به حساب می‌آیند. همچنین بر اساس نظر سنجی‌ها برای مشتریان ایرانی کیفیت، ایمنی و مشخصات فنی 3 فاکتور اصلی در خرید خودرو است و دیگر آنکه بر اساس نظرسنجی‌ها، ایرانی‌ها خودروهای ژاپنی را با کیفیت تر از خودروهای دیگر کشورها می‌دانند. این عوامل سبب شد تا مدیران آرین موتور میتسوبیشی لنسر را در سبد محصولات خود قرار دهند.

در اولین گام آرین موتور نسخه‌ی 1.6 لیتری با 115 اسب بخار، گشتاور 154 نیوتن متر و گیربکس دستی 5 دنده را به بازار عرضه خواهد کرد که مصرف سوخت ترکیبی آن 5.7 لیتر در 100 کیلومتر می‌باشد. علی رغم بهره گیری این نسخه از آپشن های کمتر به نسبت سایر خودروها، اما قیمت 80 میلیون تومان، این نسخه را به رقیبی سر سخت برای خودروهای C-SEGMENT و حتی B-SEGMENT نظیر هیوندای اکسنت، MG350 و تویوتا یاریس می‌کند.
پس از عید شرکت آرین موتور تصمیم دارد تا نسخه‌ی فول آپشن 1.8 لیتری را با قدرت 143 اسب بخار، گیربکس اتوماتیک CVT و قیمت تقریبی 108 میلیون تومان به سبد محصولات خود اضافه کند.


بنا به گفته مسئولان شرکت آرین موتور پیش فروش دو تیپ نخست یعنی لنسرهای 1.6 لیتری با گیربکس دستی و اتوماتیک از امروز آغاز می‌شود و تا پیش از سال 93 در حدود 200 دستگاه تحویل داده خواهد شد.
باید منتظر ماند و دید که آیا آرین موتور با میتسوبیشی لنسر می‌تواند به آمار فروش قابل توجه دست پیدا کند یا خیر.
(از شما همراهان همیشگی پدال برای کیفیت پایین عکس‌ها پوزش می‌طلبیم)

درباره نویسنده

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مرتبط

115 دیدگاه

    1. امــیــر
      سوابق: (49 دیدگاه) ,

      اوولوشن هست برادر، باید هم مــاه باشه!

      پاسخ
    2. مجید
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      خیلی خوبه من مگانمو میفروشم یکی میخرم

      پاسخ
      1. محمد
        سوابق: (2 دیدگاه) ,

        بله البته اگه مگانتو بفروشی فک کنم بتونی پیش پرداخت ثبت نامش رو بپردازید بقیش هم طی 36 قسط تقدیم کنید!
        قیمتا…
        فضایی…

        پاسخ
  1. Arses
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    سلام .. من خودم خیلی لنسر رو دوست دارم…

    وقتی مطلب رو خوندم کلی خوشحال شدم.. اما وقتی عکسای که از رونمایی این ماشین رو دیدم حال نکردم …
    شما خودتون عکسای لنسر سفید رو با خاکستریه مقایسه کنید ..

    یه جور حس لنسر بودن رو به ادم نمیده

    پاسخ
    1. محسن
      سوابق: (15 دیدگاه) ,

      آره منم موافقم. اینی که تو ایرانه یه جوریه از MG350 هم چیپ تر میزنه 🙁

      پاسخ
    2. علیرضا
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      سلام به این دلیل کیفیتش پایین میزنه که اولا تو فضای خوبی ماشینو معرفی نکردن و تو مراسم های خارجی که ببینی قشنگ نور پردازی میکنن با پروژکتور رو ماشین میزنن تو این مراسم همش 2 تا لامپ روشنه و کیفیت دوربین هم همونطور که پدال گفت پایین بوده
      من یدونه تو خیابون دیدم واقعا همون شکلیه که تو نید فور اسپید بود
      خوشحال شدم بار اول از نزدیک دیدمش
      درکل اگه شرکت آرین خوب خدمات بده این ماشین تا سقف 100 بی رقیب هست کاملا

      پاسخ
  2. مهدی تورانی از گنبد کاووس
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    حالا این ماشین جز پس مونده هاست یا جدیده تو کشور خوده شونم تولید میشه
    خوبه از هیچی بهتر…حداقل یه رقیب برا مگان مزدا 3 پیدا شد

    پاسخ
  3. MBS
    سوابق: (201 دیدگاه) ,

    از خیلی از ماشین ها بهتره از جیلی بی اثلونصب از مزدا 2 سوسولی از مزدا 3 1600

    پاسخ
  4. MBS
    سوابق: (201 دیدگاه) ,

    این ماشین از ام جی 350 و از کیا سراتوی 1600 هم بهتره

    پاسخ
  5. امیرقاسمی
    سوابق: (23 دیدگاه) ,

    سلام این خودرو توی سایت عرب خودرو چند تا موتور داده اولین بار هست که دیدم با موتور 1600تحویل میدند
    کمترین اپشن وبالاترین قیمت تحویل مشتری میدند. اگه مدل 2400cc توربو وجفت دیفرانیسل بیاد قیمت خیلی زیاد میشه
    در عکس داخل کابین کاملا مشخص هشت بعضی از امکانات مدل ایرانی حذف کردند

    پاسخ
  6. amin
    سوابق: (79 دیدگاه) ,

    کلا از ورود میتسوبیشی به بازار ایران خوشحالم حداقلش بازار یه زره متنوع تر میشه امیدوارم هرچه زودتر بقیه محصولاتش بیاد به بازار مخصوصا l200

    پاسخ
  7. احمد
    سوابق: (24 دیدگاه) ,

    جز معدود دفعاتی هست که یک وارد کننده اتومبیل، با فکر و شناخت کامل از بازار ماشین وارد می کنه…

    بازار تیونینگ و کاستومش هم رونق خوبی می گیره!

    پاسخ
  8. km
    سوابق: (681 دیدگاه) ,

    قطعا از مگان و … سرتره ولی مدل 1.8 سی سیش هم شاید به زور وارد شه چه برسه به اوو. از نظر قیمت خوبه.

    پاسخ
  9. کیان
    سوابق: (94 دیدگاه) ,

    این نشون میده ایرانی ها حتی بلد نیستند عکس بگیرند…

    پاسخ
    1. محسن
      سوابق: (15 دیدگاه) ,

      کاملا موافقم گند زدن به کلاس ماشین. من که اصلا زده شدم. این ماشینیه که چندین ساله منتظرش بودیم

      پاسخ
  10. ........
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    ورود وانت ال 200 باعث عقب نشینی تویوتا خواهد شد از هر لحاظ به خصوص قیمت مناسب تر هست

    پاسخ
  11. alireza
    سوابق: (42 دیدگاه) ,

    evo gsr نمیارن؟
    تو خیابون ببینیم حال کنیم…

    پاسخ
  12. mohsen
    سوابق: (55 دیدگاه) ,

    من عذر میخوام وارد کننده محترم پس صفحه نمایشش کو ؟؟؟؟!!!!!!

    پاسخ
  13. mammad
    سوابق: (79 دیدگاه) ,

    اصلا اسمش به یاریس و اکسنت و النترا میارزه
    این و باید با کمری و سوناتا واپتیما و…..مقایسه کرد
    درضمن من دستمو پایین گرفتم این باید با ازرا وکادنزا مقایسه کرد
    ناسلانتی مممییتتسسووببییششیی ست

    پاسخ
  14. mamad
    سوابق: (95 دیدگاه) ,

    من از نزدیک تو کرمان موتور یک هفته پیش دیدیمش…دنده اتومات بود و حتی مانیتور هم داشت…میتسوبیشی asرو هم اورده بودن

    پاسخ
  15. مانی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من 4 سال پیش در جزیره کیش پسر عموم داشت رنگ سفید الان تازه وارده ایران شود

    پاسخ
  16. hamid d
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    قيمت مزدا 3 دنده اي هم 80 هست اما نميگم مدا evo بياد چوت با قيمت 300 ميليون كسي تو ايران نميخرده چرا؟؟؟چون مردم ايران پول خوب به ماشين بزرگ ميدن كه كوچك ..
    اميدوارم واسه دوستاران لنسر و جوانان مدل رالي آرت بياد چون بين مدل استاندارد و evo است..

    پاسخ
  17. بنده خدا
    سوابق: (233 دیدگاه) ,

    سلام.میتسوبیشی شرکت قدیمی و معتبره در حیطه های گوناگون.کره ای ها اومدن مشابه میتسوبیشی ال جی رو زدن در حیطه های گوناگون…مثلا ساخت کشتی یاتولید لوازم خانگی.حتی سامسونگ با یه خودروساز اروپایی داره پلت فرم مشترک میسازن علاوه بر اینکه تامین کننده لوازم صوتی شونه…خودروسازا و حتی سایر صنایع می تونن یه شریک خوب یا بهتر از پژو داشته باشن در بیشتر صنایع شرکت میتسوبیشی یا سامسونگ و ال جی تبهر دارن…یعنی بالاتر از تخصص…الان چینی ها بیشتر تولیداتشون با مشارکت یا نظارت این شرکتاست…درست زیر ساخت تولید خودرو ما بیشتر سمت پژو رفته ولی میشه از تمام ظرفیت ها استفاده کرد…

    پاسخ
  18. زنده باد چین!!!!
    سوابق: (54 دیدگاه) ,

    از پشت که میبینم فکر میکنم مزدا3 که صاحبش ارمشو کنده وجاش ارج میتسوبیشیو گذاشته

    پاسخ
    1. مرده با پراید!!
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      دقیییییییییییقا! منم بار اول که تو خیابون دیدم همین حسو داشتم بعد شنیدم لنسر وارد می کنن…

      پاسخ
  19. بهداد
    سوابق: (106 دیدگاه) ,

    اخه چينيه براي همين شبيه مزدا 3 شده تو كارخانه سايكو موتور توليد ميشه تحت ليسانسه ميتسوبيشيه حيف پول به اين ماشين با اين قدرت اسبه بخارشه مثله 206ميمونه 115اسب!!!شماهايي كه طرفدارشين تو روياهاي گذشته و خاطراتتون سير كنيد؟؟؟!!!”

    پاسخ
    1. صادق
      سوابق: (2 دیدگاه) ,

      جالبه، من از شما (بهداد) تو همه سايت ها نظرات منفي و غير منطقي درباره اين ماشين ديدم. شما بگو چي خريدي كه ما هم بريم همون رو بخريم. به نظرم به جاي اينكه حرفاي دلال ها رو تكرار كنيد، و صرفا دنبال منافع خودتون باشيد، بهتره تحليل منطقي انجام بدين. اين سايت جاي بازارگرمي و دلالي براي خريدهاتون نيست. يك سايت كاملا تحليلي با رويكرد علمي، نيازمند بحث هاي منطقي ست.ميتسوبيشي با سالها قدمت رو نميشه با انگ چيني بودن از راه بدر كرد. نشونه اش هم همينه كه ظرف چند ساعت ظرفيت فروشش تكميل شد و استقبال خوبي در اين روزهاي ركود بازار خودرو ازش بعمل اومد.

      پاسخ
      1. علیرضا
        سوابق: (9 دیدگاه) ,

        مدرک شما برای چینی بودن چیه؟
        میتسوبیشی دنیارو داره با 500 شرکت زیر مجموعه
        نفت ایران رو هم ترانزیت میکنه
        خودکار بال پن توی جیبتو ببین ساخت میتسوبیشیه
        غیر از اتومبیل هواپیمای جنگنده اف 1 تانک موشک دکل نفت جرثقیل گریدر موبایل کولر و ….. تولیدات این مجموعه هلدینگه.چین کل صنعتش اندازه میتسوبیشی نیست

        پاسخ
  20. رهگذر
    سوابق: (41 دیدگاه) ,

    یه لگن دیگه!! با قیمت مجازی!!! و بالا

    پاسخ
  21. ashkan
    سوابق: (263 دیدگاه) ,

    باز هم قیمت مجازی!!! و بالا براي خودم متاسفم

    پاسخ
  22. Navid
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    اونایی که میگن لنسر لگن ، همونایی ان که100میلیون میدن ماشین چینی سوار میشن

    پاسخ
  23. فرزاد 1
    سوابق: (346 دیدگاه) ,

    سلام به همه
    دوستان به خدا این ماشین اونقدا هم که میگید سرو صدا نداره …دقیقاٌ بر خلاف عقیده بعضی از دوستان که برای من محترم هستش این ماشین بلائی که سر ASX اومد سرش میاد ..یعنی فقط یک سری جو گیر میشن ثبت نام میکنند بعدش توی فروشش میمونند …
    یک سری اطلاعات بدم خدمتتون خودتون قضاوت کنید : این ماشین در چید تولید میشه و تحت لیسانس هستش ولی با این احوال قیمتی که در کارت سبز این ماشین در گمرک خورده با توجه به قیاس قیمتهائی که خودروهای وارداتی دارند و با توجه به این مدل که یک بند انگشت شبیه EVOLOTION از بیرون هستش ولی از لحاظ موتوری و آپشن ((که اصلاٌ نداره )) واقعاٌ یک نوع ریسک برای شرکت وارد کننده هستش توجه داشته باشید 20 سال پیش که لنسر وارد ایران شد ..آخه چه ماشینهائی توی تهران بود ؟؟؟ سرور همه ماشینهای سال 92/93 گلف بودش ولی مطمئن باشید با توجه به وقفه 17 ساله اگه همین الآن گلف 2014 وارد ایران بشه کسی طرفش نمیره ..مثل مینی کوپر /یا بیتل که واقعاٌ معرکه هستش ولی قیمتش با اون چیزی که باید باشه خیلی فرق داره …مثلاٌ هیوندای YF وقتی وارد گمرک میشه 56 تومانه ولی پاش به تهران میرسه میشه 160 /170 من به چراییش کاری ندارم ولی این لنسر با قیمت نزدیک به 25 میلیون وارد میشه 80 تومان قیمت زیادیه و با توجه به انتظاری که قشر خاصی از این ماشین دارند و فقط آنها هستند که این ماشین رو خریداری میکنند صبر میکنند که موتوری با حجم معقول بیاد نه 1600 …؟؟؟؟ با این اتاق سرد و بی روح …؟؟؟ و ظاهر واقعاٌ بلا تکلیفش …؟؟؟ باز با بال عقب برخلاف حرف یکی از دوستان که میگه شبیه مزدا 3 هستش باید بگم مزدا3 از میتسوبیشی تقلید کرده نه این ماشین ….شما صد در صد اصلاٌ اوولوشن ندیدی …اگه اوولوشن هم بیاد که نمیاد باز هم رقیب توی رنج قیمت حدود 300 زیاده …
    نتیجه انقدر نمیشه یک چیزی رو که فقط و فقط برند هستش رو بزرگ کرد …این خودرو دقیقاٌ مصداق سوء استفاده وارد کننده ایرانی از برند هستش …از این بابت میگم سوء استفاده چون اگه با قیمت واقعیش و هدفی که شرکت از تولید این ماشین داشته که همانا راضی نگه داشتن قشر جوان و ضعیف از لحاظ مالی و آوردن این قشر به عنوان مشتری هدف در آینده به چرخه شرکت هستش …اگه با همون اهداف وارد میشد هم خوب بود هم بی رقیب ولی وقتی سوء استفاده میشه از سمت وارد کننده این خودرو بد نام میشه …
    سپاس

    پاسخ
    1. صادق
      سوابق: (2 دیدگاه) ,

      دوست گرامي ميشه بفرماييد بر چه اساسي به اين نتيجه رسيديد كه لنسر با ٢٥ ميليون وارد ميشه؟!!!
      طبق اطلاعاتي كه روي سايت هاي مختلف هست قيمت اين مدل لنسر ١٧٠٠٠ دلار هست كه حتي اگر فرض كنيم ١٠٠٠ دلار براي حذف برخي آپشن ها از قيمت كاسته شده، باز هم قيمت اين خودرو در گمرك چيزي حدود ٤٥ ميليون هستش.
      من نميدونم چرا دوستان درباره خودروهاي بي كيفيت چيني اين بحث ها رو مطرح نميكنند و فقط تاكيد بر گرون بودن اين ژاپني شناخته شده و با اصالت دارند. در ضمن اينكه ميفرماييد برند عامل با اهميتي نيست هم به هيچ وجه منطقي نيست چرا كه در دنياي امروز فقط برند ها هستن كه صحبت ميكنند و اتفاقا سابقه ي يك برند به تنهايي اصلي ترين عامل اعتماد مشتري در دنياست.
      ضمنا شركت وارد كننده در واردات اين خودرو به دليل ركود فعلي بازار خودرو سود انچناني براي خودش در نظر نگرفته و سعي كرده در سري اول بيشتر به بازاريابي و جلب رضايت بپردازه و در سال آينده با تيراژ بالاتر و احتمالا موتور حجم بالاتر سود بيشتري از فروش اين خودرو در ايران بدست بياره. درباره ASX هم در جريان باشيد كه بيش از هزار دستگاه فروخته شده تا الان كه من خودم تستش نكردم ولي چندين مقاله دربارش خوندم و همگي نظرات مثبت بوده دربارش. خصوصا در مقايسه اي كه بين ASX و هيوندا IX35 انجام شده بود هم اطلاعات جالبي ارائه شده و نشان از برتري ASX در برابر رقباي كره ايش داره. قيمت امروز خودرو در بازار به هيچ وجه ملاك موفق يا ناموفق بودن اون نيست، چرا كه بدليل ركود بازار قيمت ها كاملا سردرگم هستن. به عنوان مثال همين هيوندا YF كه شما مثال زدين الان مدل ٢٠١٤ فولش پايين تر از قيمت شركت در بازار موجوده.

      پاسخ
      1. علیرضا
        سوابق: (9 دیدگاه) ,

        ما کاری به گمرک نداریم
        وقتی پژو پارس رو میخری 40 تومن با اتاق و موتور دهه 90 که در جهان به عنوان زباله هم مصرف نمیشه وقتی ام وی ام ایکس 33 صفر 63 تومنه حاضر نیستی 17 تومن بیشتر بدی لنسر سوار بشی
        حداقل میگی میتسوبیشی سوارم با 97 سال قدمت http://www.mashinhalgh.blogfa.com/category/23
        پس یا همون تولید داخل رو سوار بشین یا نظر ندین وگرنه میبینه ما لیاقت نداریم جمع میکنه میره 20 سال دیگه میادا

        پاسخ
    2. علیرضا
      سوابق: (9 دیدگاه) ,

      عجب بلایی سر asx اومده که سر خریدش دعواس
      لنسر هم که روز اول فروشش تمام شد
      البته همه این حرفاو تحلیل ها مربوط به ماست
      واقعا از ماست که بر ماست

      پاسخ
  24. طوفان
    سوابق: (154 دیدگاه) ,

    بچه ها کدوم برای خرید بهتر هستند؟ لنسر مثبت الانترا منفی

    پاسخ
  25. سعید
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    من شخصا از همشون خوشم میاد ولی هیچکدوم از اینا به خودروی استثنای پراید نمیرسه

    پاسخ
  26. mahmood
    سوابق: (26 دیدگاه) ,

    کاش کلیه 100 تومن بود!!!!!
    20 تومن خرج این عزیز میکردم

    پاسخ
  27. علیرضا
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    شــــركــــت خودروسازي ميتسوبيشي در سال 1870 توسط Yataro Iwasaki به وجود آمد. اين شركت در ابتداي تاسيس يك شركت كشتيراني بود و لذا در همان سال وارد تجارت زغال‌سنگ براي سوخت كشتي‌هايش شد و همچنين به تعمير و نگهداري كشتي‌هاي قديمي نيز مي‌پرداخت.

    شركت در سال 1881 موفق به خريد يك معدن زغال سنگ شد چراكه در آن زمان سوخت گراني محسوب مي‌شد. شركت ميتسوبيشي علاوه بر اين در صنايع بانكداري، بيمه، گمرك و كارهاي تجاري ديگر نيز فعال بود و لذا نقش كليدي در صنايع ژاپن داشت.با شروع جنگ جهاني دوم، ميتسوبيشي به توليد هواپيماهاي جنگي نيز پرداخت.

    شركت ميتسوبيشي به عنوان توليدكننده خودرو كار خود را در حوزه خودروسازي عملا در سال 1917 آغاز كرد و در همان سال خودروي مدل A را معرفي و عرضه كرد كه به منزله اولين سري خودرو در ژاپن محسوب مي‌شد . پس از آن خودروي Saden كه براساس خودروي فيات 3 ساخته شده بود، به بازار عرضه شد كه با استقبال خوبي مواجه شد.

    در سال 1934 شركت ميتسوبيشي با شركت هواپيمايي ميتسوبيشي تركيب شد و به كارخانه‌اي عظيم در ژاپن تبديل شد. در سال 1953 خودروي ميتسوبيشي 500 نيز توليد شد. در طي اين دهه شركت ميتسوبيشي موفق به توليد 75000 خودرو در سال شد.

    از سال 1970 شركت با تغيير در استراتژي‌هايش تصميم به افزايش صادرات گرفت به طوري كه در سال 1971 خودروي گالانت را به طور گسترده به آمريكا صادر كرد و پس از آن نيز اين خودرو به استراليا صادر شد.

    در طي سال‌هاي 1973 تا 1978 ميتسوبيشي توانست محصولاتش را به بازارهاي اروپا نيز صادر كند. ميتسوبيشي در سال 1980 موفق به توليد يك ميليون خودرو در سال شد. در سال 1989 ميتسوبيشي موفق شد توليد خود را به 1.5 ميليون در سال برساند و در سال 1990 خودروي معروف پاجرو Pajero را نيز به توليد انبوه رساند.

    در طي 100 سال اخير مجموعه شركت‌هاي ميتسوبيشي علاوه بر اين كه در ژاپن از صنايع عظيم و برجسته به شمار مي‌آيد، در دنيا نيز با تاسيس شركت‌هاي چندمليتي عظيم در كشورهاي مختلف بسيار شهرت دارد و امروزه با بيش از 80 كشور جهان داد و ستد تجاري دارند.

    مجموعه شركت‌هاي ميتسوبيشي امروزه بيش از 500 شركت نه‌تنها در زمينه خودرو كه در زمينه‌هاي مختلف صنعتي و تجاري مثل صنايع هوايي، فلزات سنگين، گمرك، بيمه، بانكداري و حتي صنايع غذايي دارد و در سراسر دنيا فعال است.

    پاسخ
  28. M6 gran coupe
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    آغا یه سوال میگن این میتسوبیشی های فعلی که داره وارد میشه تو ژاپن بسته نمیشه و تو یه کشور دیگه منتاژ میشه. حقیقت داره آیا ؟؟

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (2 دیدگاه) ,

      سلام. لنسرهای وارد شده تولید ژاپن هستند و ASX ها توی خط تولید میتسوبیشی در ایلینویز امریکا تولید میشن.
      از روی VIN متوجه شدم.

      پاسخ
  29. ناصر
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    از هرچی پژو و پراید و تمام ماشینای چینی سرتره از این گذشته ژاپنیه لعنت به صنعت چین زنده باد صنعت آمریکا و ژاپن ای کاش سایپا و ایران خودرو از ریشه نابود میشدن تا ماشینای لگنشون تولید نمیشد

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.