میتسوبیشی

میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۷ با ظاهر جدید، قدرت بیشتر و هنوز هم ارزان

همان‌طور که پیش‌بینی شده بود، میتسوبیشی میراژ از مدل ۲۰۱۶ گذر کرده و با تغییرات عمده، مستقیماً وارد مدل سال ۲۰۱۷ شده است. میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۷ در نمایشگاه امسال لس‌آنجلس با ظاهری جدید و برخی اصلاحات مکانیکی حضور یافته است.

2017 Mitsubishi Mirage
۲۰۱۷ Mitsubishi Mirage
این فیس‌لیفت، با یک جلو‌پنجره کوچکتر در جلو آغاز می‌شود که با تریم کرومی در مدل‌های بالاتر میراژ همراه است. همچنین یک قسمت جلوپنجره جدید در قسمت پایین جلوبندی درنظر گرفته شده که ترکیب این دو باعث می‌شوند که میراژ در مسیر طراحی دیگر مدل‌های تازه میتسوبیشی قرار بگیرد. کاپوت، اسپویلر عقب، سپر عقب و چرخ‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی، از جمله مواردی هستند که در طراحی‌شان بازنگری شده و ظاهری برجسته‌تر برای میراژ ایجاد کرده‌اند. با این همه، این مدل شاید در این زمینه هنوز فاصله زیادی با بهترین خودروهای کوچک موجود در بازار داشته باشد.

2017 Mitsubishi Mirage
۲۰۱۷ Mitsubishi Mirage
میتسوبیشی به داخل کابین میراژ ۲۰۱۷ توجه بسیاری نشان داده است. طراحی جدید صندلی‌ها، یک پنل ابزارهای جدید، یک طراحی تازه برای پیرامون دسته دنده و یک غربیلک فرمان با طراحی متفاوت، از جمله مواردی هستند که در این کابین جلب‌نظر می‌کنند. سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی در مدل‌های SE و GT هم‌اکنون از سیستم‌‌عامل‌های اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کنند و همین‌طور، آپشن نوربالای اتوماتیک HID در مدل GT در دسترس قرار گرفته است. سلسله مراتب تریم‌ها در میراژ جدید به صورت ES، SE و GT است که مطابق با دیگر مدل‌های میتسوبیشی است. این تریم‌ها جایگزین مدل‌های قبلی DE و ES شده‌اند.

2017 Mitsubishi Mirage
۲۰۱۷ Mitsubishi Mirage
البته ارتقا‌های میتسوبیشی در «میراژ» به همین جا خلاصه نمی‌شوند. موتور ۱/۲ لیتری با سه سیلندر در یک ردیف از یک سری «رولر راکر» جدید بهره‌مند شده که باعث افزایش قدرت آن از ۷۴ به ۷۸ اسب‌بخار می‌شود. این در حالی است که حداکثر گشتاور همچنان به همان میزان ۱۰۰ نیوتن‌متر باقی مانده است. امّا دیسک‌های ترمز جلو و عقب، هر دو ابعاد بزرگتری پیدا کرده‌اند و همین‌طور، سختی دامپرها و فنربندی سیستم تعلیق تنظیم شده است. همچنین با یک مهاربندی جدید در جلوی شاسی، صلبیت خودرو افزایش یافته است.

با تمام صحبت‌های که در پشت‌سر میراژ وجود دارد، این مدل همچنان یکی از پایه‌های موفقیت میتسوبیشی در امریکا به شمار می‌رود و تا به اینجا در سال جاری میلادی، ۱۹ هزار و ۱۶۸ دستگاه به فروش رسانده است. میراژ دومین خودروی پرفروش میتسوبیشی در امریکا، پس از اوت‌لندر اسپورت کراس‌اور است. با توجه به این تغییرات هوشمند ظاهری و جذابیت بیشتر در مدل جدید، احتمال می‌رود که این آمار از این هم فراتر بروند.

چیزی که انتظار افزایش بیش از حد در آن نمی‌رود، قیمت‌گذاری این مدل است. به نظر نمی‌رسد که مدل جدید نسبت به میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۵ با بازه قیمتی ۱۳۸۰۵ تا ۱۶۲۰۵ دلار، جهش زیادی داشته باشد. در نتیجه، مدل ۲۰۱۷ که در بهار سال ۲۰۱۶ از راه می‌رسد، همچنان به عنوان یکی از ارزان‌ترین خودروها در بازار امریکا مطرح خواهد بود.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. Archi KHAN

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    برای داخل شهر عالیِ و ارزان

    – راستی پدال جان چرا یه کانال تو تلگرام راه نمیندازی ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Archi KHAN

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (2165 ديدگاه)

      آقای سردبیر
      اون پیشنهادم تو جمله آخر هیچ جوابی نداشت ؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سردبیر

        ۳۰ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (764 ديدگاه)

        سلام. وقت بخیر
        اتفاقا کانال تلگرام سایت ایجاد شده و ظرف چند روز آینده هم لینکش رو قرار می دیم. ممنون از پیشنهادهای خوب شما

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    میتونه فروش خیلی خوبی داشته باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رامتین

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    بهتر بود از موتورهای قویتر هم استفاده میکرد. در این رنج قیمتی (حدود 60 تا70) امجی3 گزینه بهتری بنظر میرسه که از موتور4سیلندر 1500 با توان 107 اسب بخار بهره میبره. کلا امجی3 گزینه خیلی خوبیه که در نمایشگاه امسال هم غوغا کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. american and japan

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (199 ديدگاه)

      این کلاس ماشین هایی داره کاااااااملا شهری.این ماشین رو توی جاده نمیخوای استفاده کنی و کسی که این ماشین رو میخره نمیخواد بره آفرود یا بار جابه جا کنه.فقط و فقط برای شهر میخواد که خانواده ی کم جمعیتش رو برای مسافرت های شهری و گردش شهری سوارش کنه و کنارش یه ماشین دیگه هم داشته باشه.توی این کلاس قدرت فقط به اندازه ی کافی میتونه باشه تا نیاز شما رو برطرف کنه و قدرت زیادی شما نیاز نداری.وقتی که میخوای توی شهر برونی مطمئنا مصرف کم نیاز داری و استهلاک کم.چون توی شهر استهلاک ماشین افزایش پیدا میکنه و هزینه ی نگه داری بالا میره.(شهر های کوچک و پر ترافیک)چون شما باید دائم بایستی و جرکت کنی.ماشین کم خرج و کم استهلاک هم یعنی ژاپنی یعنی میتسوبیشی.میتسوبیشی میراژ عالیه برای همچین عده ای.و یاریس هم گزینه ی خوبیه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. سامان اذری

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    خیلی عالیه کم مصرف کم استهلاک مناسب برای رانندگی در شهر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سعید

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (222 ديدگاه)

    چه ززززززیبا هم شده انصافا
    دمت گرم ژاپن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. mehran72

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (232 ديدگاه)

    کم کم میتسوبیشی داره دوباره راهشو پیدا میکنه.طراحیش واقعا خوبه.نسبت به نسل قبل که شاهه!!
    طراحی داخلیشم برای یه ماشین 13 هزار دلاری خوبه.
    امید وارم میتسوبیشی زود تر این تغییر چهره ها رو رو انواع مدلاش(مخصوصا لنسر) اعمال کنه.
    حیفه میتسوبیشی از رقابت کنار بره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Danial

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (466 ديدگاه)

    با بازه قیمتی ۱۳۸۰۵ تا ۱۶۲۰۵ دلا ر به نظر من ارزش خرید نداره 3 هزار تا میتونسد ارزون تر باشه…

    بزار حساب کنم با همین قیمت تو ایران چقدر میشه صب کنید…
    13.805 به پول ما میشه 483175000 حدوداً مدل پایش میشه 48 میلیون…با همین قیمت 48 میلیون هم ارزش خرید نداره البته تو ایران با احتثاب مالیات و گمرک و … (حق بروبچ)
    فک کنم میشه 75 تومان که با این قیمت کلاً خند داره خریدش خخخخخخخ :|

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      به این سادگی نیست در خارج از ایران با خرید این ماشین در سال کلی مالیات جاده ای و نگهداری از محیط زیست رو نمیدید و شاید در ال چیزی حدود 1000 دلار بشه ضمن اینکه مگه دیگه ماشین 12 هزار دلاری هم چندتا داریم که میگی نمیرزه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. F.A

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (125 ديدگاه)

    لطفاً محصولات ژاپن را با محصولات کشورهای دیگر مقایسه نکنید!!! به محصولات ژاپن فقط اعتماد کنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (9 ديدگاه)

      F.A عزیز بد جور با حرفت موافقم، به نظزم همه برند های خودرویی ژاپن رو انصافا با اطمینان کامل میشه چشم بسته خرید خداییش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. احسان

    ۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (115 ديدگاه)

    هم با حرفاتون موافقم و هم مخالف. میتسوبیشی ماشین خوبیه اما نمیدونم چرا طراحی پویایی نداره. البته انصافا میراژ جدید بهتر شده ولی بازم دوربین عقبش ببینید کجاست. خیلی جاش بده. طراحای میتسوبیشی فکر کنم از ایران خودرو و سایپا رفتن ژاپن برو کار. اما پارتی بازی کردن به جای کار ساختمونی رفتن شرکت میتسوبیشی طراحی میکنن. البته بی احترامی به میتسوسوارها نکنیما. من خودم مخلصشونم هستم. اما وقتشه میتسوبیشی به طراحاش یه تکونی بده والا از گردونه رقابت حذف میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. محمد

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (63 ديدگاه)

    من اینو دارم. میگن قطعاتش تو ایران بد گیر میاد، نگرانم. البته تاحالا اخ نگفته، ارین موتورم میگه قطعه خواست ردیفه. نظر سنجی خدمات پس از فروششم خوبه. ولی نگرانم، چه کنم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. کیان

    ۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اون دوستی که میگه، ام جی بهتره واقعا میشه ماشین ژاپنی رو با چینی مقایسه کرد.در کل رقیب خوبی برای i20 و پیکانتو ست. ماشین کره ای کلا کوبش زیادی دارن و سیستم تعلیق خشکی دارن ولی ماشین ژاپنی کم استهلاک نرم و راحت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Emad

      ۱۴ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      در مورد ام جى یه مقدار تحقیق کنید بعد بگید چینى …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. علیرضا

    ۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درود، میراژ ساخت تایلنده با موتور 3 سیلندر و قیمت 80 میلیون، خب 85 میلیون میدیم آی20 هیوندا میخریم هم موتور قوی تر هم اتاق بزرگ تر، هم امکانات بیشتر، هم چهره به روز تر، هم گارانتی سراسری، هم اینکه دست دومشو خوب میخرن، گارانتی میراژ توی ایران اصلا به درد نمیخوره مگه کجاها نمایندگی سرویس دهی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      و هم ساخت وطن عزیز خودمونه فکر کنم کرمان موتور خدایش داشبورد اون زمان که کره ای بود و با الان مقایسه کنید یک جورایی حس میکنم ساندرو با این مواد ساختش یکی بوده یعنی ساندرو هم تولید داخل با اینکه سایپا میده نمیدونم الان جدیدا به بنز کلاس ای هم شکل کردم نکنه ایران خودرو میسازه چون تفاوت زیادی میبینم با خارجیش پژو که همش ایرانی شده قبلا هم یکبار شرکت ایران خودرو بنز تولید کرده میگن قراردادم بسته دوباره تولید کنه الان کلا به نظر من شفاف سازی نشده و به مونتاژ و خارجی بودن خودرو ها شک دارم مثلا همین ماشین چیزی که کمپانی میده داشبوردش از نظر ال سی دی دار بودن و سیستم تحویه با ایم مدل فرق داره اونم بشدت کلا نمیدونم چه خبره که در تمام دنیا مثل همه در ایران فرق داره آیا مونتاژ داخله یا نه نمیدونم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. رنکی ساندرکی

    ۱۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بسیار ماشین عالی برای هر لحاظ اما اگر خودرو بزرگتر میخواید میتونید رو یاریس یا ریو و اکسنت حساب کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      زیو و اکسنت و هم میگن مونتاژ میشه امیدوارم شایعه باشه و یاریس متاسفانه مدتی نمایندگی وارد نمیکنه و به نظر نمیاد صفر واقعی وجود داشته باشه من خودم بشدت گیج شدم در این بازار که چی بخرم که نه چینی باشه نه ایرانی نه خصوصا فرانسوی و مخصوصا ایرانی مخفی نباشه من تنها علتی که ماشین ایرانی نمیخرم اینه که از شلنگ بنزین بدی استفاده می کنند و من هر سال باید چندبار برای تعویض شلنگ برم والا در سال بیشتر از چهار هزار کیلومتر راه نمیرم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. هومن

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (10 ديدگاه)

    در مورد اون دوست عزیزی که نگران قطعاته بگم که من یک میتسوبیشی ای اس ایکس 3 سال پیش خریدم و تاحالا یه هزار تومنم خرج اضافی نکردم براش فقط آب و روغن باش همه جام رفتم افرود توی آب بالاکوه و صخره و مسافرت ،همه جا، کلا، نیاز به قطعات مصرفی پیدا نمیکنید در مورد خودروهای میتسوبیشی ، ولی تمام لوازمش هم هست تو نمایندگیش نگران نباشید، خودروی ام جی هم که بحثش بود خودروی انگلیسی هست که کلا برند و کارخونش فروخته شد به چین و کلا این برند در چین ساخته و تولید میشه و حتی به انگلستان هم صادر میشه ولی این برند چینیه و فقط مارک انگلیسی رو با خودش داره و این برند مال چینه ولی از نظر کیفیتی بد نیس و قابل مقایسه با بقیه خودروهای بیخود چین نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. وحید

    ۲۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    همه چی زدی به جز قیمتش ؟
    عکس که همه جا میشه دید!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا