میتسوبیشی

حضور میتسوبیشی اوت‌لندر پلاگین هیبرید در نیویورک

پس از تعویق چندباره‌ی رونمایی از شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی میتسوبیشی، سرانجام از اوت‌لندر در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی شد.

2017 Mitsubishi Outlander PHEV
۲۰۱۷ Mitsubishi Outlander PHEV
این خودرو که ظاهری مشابه با نسخه‌های فیس لیفت شده‌ی اروپایی و ژاپنی دارد، از پیشرانه‌ی ۲ لیتری به همراه دو موتور الکتریکی با کارایی بالا سود می‌برد که چرخ‌های جلو و عقب را به حرکت درمی‌آورند و سیستم چهارچرخ متحرک این خودرو را بیش‌ازپیش سریع و پایدار می‌سازند.

2017 Mitsubishi Outlander PHEV
۲۰۱۷ Mitsubishi Outlander PHEV
2017 Mitsubishi Outlander PHEV
۲۰۱۷ Mitsubishi Outlander PHEV
واحدهای الکتریکی به‌طور جداگانه در اکسل‌های جلو و عقب قرار دارند و کارایی دقیق سیستم چهر چرخ متحرک را تضمین می‌کنند. از سوی دیگر سیستم S-AWC میتسوبیشی هندلینگ خطی و مستقیمی را فراهم می‌کند.

باتری‌هایی که نیروبخش موتورهای الکتریکی هستند در کف خودرو جاسازی شده‌اند. قدرت این باتری‌ها که از جنس لیتیوم-یون هستند به ۱۲ کیلووات ساعت می‌رسد.

اوت لندر پلاگین هیبرید دارای سه حالت مختلف رانندگی است که شامل حالت الکتریکی کامل EV، قدرت خطی (قدرت الکتریکی با عمل ژنراتور) و هیبرید موازی (قدرت پیشرانه و کمک پیشرانه‌ی الکتریکی) است. سیستم پلاگین هیبرید خودرو به‌صورت خودکار کاراترین حالت رانندگی را انتخاب می‌کند. این انتخاب حالت رانندگی به شرایط مختلفی ازجمله شرایط جاده و میزان کشش بستگی دارد. این سیستم همچنین دربرگیرنده‌ی حالت احیاکننده‌ی ترمز است که الکتریسیته را در ترمزها به دام می‌اندازد.

2017 Mitsubishi Outlander PHEV
۲۰۱۷ Mitsubishi Outlander PHEV
دون سوئینگر مدیر اجرایی میتسوبیشی در آمریکای شمالی می‌گوید:

آنچه اوت لندر پلاگین هیبرید را بسیار خاص می‌سازد آن است که اوت لندر بهترین‌های جهان خودرو را با توازنی مثال‌زدنی از کارایی نیروی الکتریکی و محدوده‌ی حرکتی طولانی ارائه می‌دهد. میتسوبیشی همه‌ی تلاش و دانش خود را بکار گرفته تا خودرویی بسازد که توجه تعداد زیادی از مصرف‌کنندگانی را که خواستار خودرویی توانا و دوستدار محیط‌زیست هستند به خود معطوف نماید. اوت لندر پلاگین هیبرید یک خودروی کم‌مصرف با محدوده‌ی حرکتی بالا است.

مصرف سوخت این خودرو بر اساس اندازه‌گیری‌ها ۴.۹۵ لیتر در هر صد کیلومتر بوده و محدوده‌ی حرکتی این شاسی‌بلند در حالت تمام الکتریکی ۶۰.۸ کیلومتر اعلام‌شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. asa

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (569 ديدگاه)

    ماشین جالبی باید باشه . بابا پدال چرا این خبر اولین تست رانندگی با کادیلاک ct6 رو پوشش نمی دی ؟ از کی منتظرم ، لطفا منو از جهل و بی اطلاعی در بیار، اخه من فرصت نمی کنم جاهای دیگه برم بگردم، فقط امیدم به تو هست تو هم که بی وفایی میکنی.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. سردبیر

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (764 ديدگاه)

      سلام و احترام. در رابطه با اولین بررسی کادیلاک CT6، همان روزهای نخست، مطلب را ترجمه و منتشر کردیم:
      اولین تجربه رانندگی با کادیلاک CT6 مدل ۲۰۱۶
      ممنون که همراهمان هستید. ارادتمند

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین باحالی شده، باید دید در چند سال آینده، میتسوبیشی میتونه افول خودش رو جبران کنه یا نه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. بهنام طیبی

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    خودروسازی میتسوپیشی تورنج قیمت هایی که تولید میکنه خیلی خودروساز خوبیه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. ارمان

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    به مظر میاد که میتسوبیشی راهشو تو این صنعت پیدا کرده هر چقدر خبر از هیبریدی و پلاگینهای میتسو میاد هیچ خبری از موتور و پیشرانهای جدید بنزینی نیست . اما این اتاق اوتلندر رو دیدم و به نظرم ماشین جذابی اومد . امید وارم جا بیوفته تو کشورمون استفاده از خودروهای هیبرید

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. رضا

    ۳ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از کجا میشه این ماشینو خرید؟ اخه توی هیچ سایتی نیست واقعا ممنون میشم راهنمایی کنید
    ممنون از سایت خوبتون

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا