مینی

بازگشت مینی کانورتیبل سایدواک 2020 کامپکت

در سال ۲۰۰۷ مینی نسخه‌ای روباز از خودروی خود با نام سایدواک را معرفی کرد. پکیج ظاهری این خودرو کمی معمولی بود و حالا این پکیج دوباره برای نسل فعلی مینی کانورتیبل ارائه شده است. به مینی کانورتیبل سایدواک ۲۰۲۰ سلام کنید، خودرویی برای افرادی که به دنبال توجه بیشتر دیگران به خودروی خود هستند.

همانند مدل قبلی، سایدواک جدید یک پکیج بصری است که شامل آیتم‌های ویژه‌ای می‌باشد. برای مثال رنگ لاگونای ارائه شده مخصوص این خودروست. شما همچنین شاهد نوارهای خاص روی کاپوت، نشان‌های سایدواک در گلگیرها و خب رینگ‌های ۱۷ اینچی دو رنگ خواهید بود.

شاید جالب‌ترین ویژگی این کانورتیبل در زمان نگاه کردن از بالا نمایان شود. دلیل آن‌هم سقفی با گرافیک خاص است. بی‌شک این ویژگی باعث تمایز مینی کانورتیبل سایدواک از دیگر نسخه‌های خودرو می‌شود.

با ورود به داخل کابین شاهد تریم زرد و آبی خواهید بود. رکاب داخلی درب‌ها دارای پوشش آلومینیومی با برند سایدواک بوده و لوگوی کوچکی نیز در پایین فرمان قابل مشاهده است. چراغ‌های جلوی LED، مه شکن‌ها، پکیج نورپردازی کابین، سیستم تهویه مطبوع خودکار و حالت‌های رانندگی مینی نیز جزو ویژگی‌های این خودرو هستند.

مینی این پکیج را در مدل‌های کوپر و کوپر S با حداکثر قدرت ۱۹۲ اسب بخار در نسخه دوم عرضه می‌کند. برای این پیشرانه می‌توان دو گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک یا ۶ سرعته دستی را سفارش داد. قیمت مینی کانورتیبل سایدواک هنوز اعلام نشده اما این برند گفته که از ماه مارس ۲۰۲۰ آن را در سراسر جهان عرضه خواهد کرد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ..Hossein

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (150 ديدگاه)

    با عرض خسته نباشید به تیم محترم پدال
    میخواستم نظرم رو در مورد این عکس بکگراند ثابت در این پست بگم
    من خیلی نپسندیدم چون کیفیت عکس متوسط هست و میشد که از عکس با کیفیت تری استفاده کرد تا جزییات بهتر نمایش داده بشه
    دوم اینکه عکس زمینه خیلی با منو ونوشته سایت هماهنگ نیست و اون حالت مدرن و فانتزی که باید رو نداره
    بهتر بود بجای یک عکس از چند عکس و اون هم به روش سایتهایی مثل زومجی و با تم تیره استفاده بشه

    البته تمام اینها نظر شخصیه من و به عنوان یک کاربر عادی هست ، شاید دوستانی که بهتر و تخصصی تر بلد باشن نظرات دیگه ای داشته باشن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا