مینی

کانسپت الکتریکی مینی، قلبی مدرن در بدنی کلاسیک

مینی در حال کار بر روی ساخت یک خودروی تمام الکتریکی جهت معرفی در سال ۲۰۱۹ است؛ اما حالا پیش از این رویداد، این شرکت بریتانیایی در تلاش برای ایجاد هیجان در مورد محصول الکتریکی خود، یک نسخهٔ الکتریکی از هاچ‌بک کلاسیک خود را در نمایشگاه نیویورک معرفی کرده است. این مینی کوپر کلاسیک که با استفاده از تکنولوژی نوآورانهٔ قوای محرکه برای ترددهای شهری فردا ساخته شده، با دقت بازسازی شده و نوستالژی گذشته را با تکنولوژی مدرن پیوند زده است.

این خودرو در بیرون به رنگ قرمز با قسمت‌های سفیدرنگ متضاد است درحالی‌که طراحان نشان الکتریکی زردرنگ مینی را هم روی کاپوت، رینگ‌ها و درب صندوق بار آن نصب کرده‌اند. مینی هیچ‌گونه اطلاعاتی از مشخصات این ماشین را ارائه نکرده و صرفاً گفته است که این ماشین به یک موتور الکتریکی مجهز شده است. از این مینی کوپر الکتریکی تنها یک دستگاه ساخته شده و اساساً تیزری برای خودروی الکتریکی آیندهٔ مینی محسوب می‌شود.

هرچند مینی در نمایشگاه نیویورک این کوپر کلاسیک الکتریکی را به‌عنوان تبلیغی برای محصول تمام الکتریکی آیندهٔ خود معرفی کرده اما فعلاً هیچ اطلاعاتی از محصول آینده اعلام نکرده است. بااین‌حال میدانیم این خودروی الکتریکی بر اساس هاچ‌بک کنونی مینی ساخته می‌شود که پیش‌نمایش آن با معرفی کانسپت الکتریکی این شرکت در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ ارائه شد. به گفتهٔ مینی، این خودروی الکتریکی پکیجی از استایل کاریزماتیک و رانندگی سرگرم‌کننده را ارائه خواهد کرد.

این خودروی تمام الکتریکی سال آینده به‌عنوان بخشی از مراسم سالگرد شصت‌سالگی مینی کلاسیک معرفی خواهد شد. همان‌طور که گفته شد این ماشین فعلاً در حال توسعه است و تولید آن سال آینده در کارخانهٔ مینی در آکسفورد بریتانیا آغاز خواهد شد. تصاویر جاسوسی نشان داده‌اند که این ماشین یک هاچ‌بک استاندارد مشابه مینی کوپر کنونی است اما بااین‌حال در طراحی بدنهٔ آن تجدیدنظر شده و به جلوپنجرهٔ منحصربه‌فردی هم مجهز خواهد بود که احتمالاً مشابه کانسپت سال ۲۰۱۷ است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. فقط آمریکا فقط ماسل

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (218 ديدگاه)

    مینی مینی مینی گوگولی مگولی دوست داشتنی ناناز و کوچولو عجیجم دلم میخواد آلان بگیرم اون لپاتو ماچ کنم چراغاتو ماچ کنم مممممممممممممماااااااااااااااااااااااااااااااااچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
    آخیش از راه دور هم میچسبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا