نیسان

تعدیل نیروی نیسان در کشور مکزیک

شاخه‌ی مکزیک نیسان اعلام کرد حدود هزار نفر از کارکنان خود در دو کارخانه‌ی این کشور را به خاطر شرایط چالش‌برانگیز بازار تعدیل می‌کند.


نیسان هنوز به‌طور دقیق تخمین نزده که چه تعداد از کارکنان تأسیسات تولید Cuernavaca و Aguascalientes را اخراج خواهد کرد اما این خودروساز قبلاً شروع به تعدیل نیرو در کارخانه‌ی دومی کرده است.

مدیر ارتباطات نیسان گفته این خودروساز میزان تولید خود را در پاسخ به شرایط چالش‌برانگیز بازار مکزیک تنظیم خواهد کرد. تصمیم نیسان برای تعدیل نیرو در این تأسیسات تولید به خاطر کاهش تولید صنعت خودروی مکزیک است که از جمله دلایل آن می‌توان به افزایش هزینه‌ی متریال خام اشاره کرد.


نیسان در ماه می اعلام کرده بود تولید خود در آمریکای شمالی را تا ۲۰ درصد کم خواهد کرد. این حرکت پاسخی به کاهش سوددهی نیسان در آمریکا که اصلی‌ترین بازارش است محسوب می‌شود.

نیسان در تاسیسات Aguascalientes در حال تولید سدان ورسا و اینفینیتی QX50 بوده است. همچنین ون‌هایی همچون NV200 هم در کارخانه‌ی Cuernavaca تولید می‌شوند.


ژاپنی‌ها از کاهش فروش سدان ها رنج می‌برند به گونه‌ای که فروش ورسا در بازه زمانی ژانویه تا نوامبر افت ۳۰.۷ درصدی داشته است. در کل فروش نیسان آمریکای شمالی در سه‌ماهه دوم سال جاری ۸.۴ درصد افت داشته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا