نیسان

تولید نسل بعدی نیسان قشقایی و X-Trail در انگلستان

پس از نگرانی‌ها درباره‌ی کاهش تولید نیسان در انگلستان به علت برگزیت، گفته‌های کارلوس گون مدیرعامل رنو-نیسان باعث شده تا کشتی به آب‌های آرام برسد.

nissan-qashqai-sunderland-3
در ادامه‌ی تعهد دولت بریتانیا مبنی بر رقابتی ماندن تأسیسات ساندرلند، این تصمیم توسط مدیرعامل رنو-نیسان اعلام عمومی شده است. کارلوس گون تائید کرده که نسل بعدی قشقایی به همراه X-Trail در این تأسیسات مونتاژ خواهند شد.

nissan-qashqai-sunderland-4
گون گفت:

مفتخرم اعلام کنم که نیسان به سرمایه‌گذاری خود در ساندرلند ادامه خواهد داد. کارمندان ما به ساخت خودروهایی رقابتی و با کیفیت ادامه خواهند داد. حمایت‌ها و تعهدات دولت انگلستان باعث شده تا تصمیم بگیریم که نسل بعدی قشقایی و X-Trail را در ساندرلند تولید کنیم. من از تعهد نخست‌وزیر انگلستان مبنی بر حمایت از صنعت خودروی این کشور و توسعه‌ی استراتژی کلی این صنعت حمایت می‌کنم.

شاید قضاوت برای قشقایی و X-Trail تمام شده باشد اما مقامات نیسان در برابر ساخت جوک در ساندرلند سکوت می‌کنند.

کارخانه‌ی ساندرلند نیسان که در سال ۱۹۸۶ تأسیس شده تا به امروز تقریباً ۹ میلیون دستگاه خودرو تولید کرده که بیش از ۲ میلیون آن‌ها قشقایی بوده است. این کارخانه که بزرگ‌ترین نوع خود در انگلستان است ۷ هزار کارمند داشته و باعث ایجاد ۲۸ هزار شغل در زنجیره‌ی تأمین شده است. نیسان تا به امروز بیش از ۴.۵ میلیارد دلار در این تأسیسات سرمایه‌گذاری کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Shahryar

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (237 ديدگاه)

    انگلستان با اون انگلستانیش اجازه میده خودرو سازا میاد،اشتغال زایی میکنن،ما که تشنه تکنولوژی هسیم،نیاز شدید داریم که بروز باشیم،تو فکر اینیم که پرایدو از چرخه تولید خارج کنیم جاش، چینی بزاریم???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Elemento

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    قشقایی واقعا ماشین خوبیه.
    مورانو و قشقایی از بهترین های نیسان هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Archi KHAN

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    این کارخانه که بزرگ‌ترین نوع خود در انگلستان است 7 هزار کارمند داشته و باعث ایجاد 28 هزار شغل در زنجیره‌ی تأمین شده است. نیسان تا به امروز بیش از 4.5 میلیارد دلار در این تأسیسات سرمایه‌گذاری کرده است.

    نکات :
    – 7 هزار کارمند
    – 28 هزار شغل جدید
    – 4.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری
    اونوخت عزیزان نگران ورود کمپانی های خارجی و بیکار شدن جوانها و … هستند !!
    کمی فکر کنیم لااقل …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. پرسپولیس

    ۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (260 ديدگاه)

    هیچ وقت درکشور باورودخودرو اشتغال زایی نکردن بلکه عده ای سود بردندفکر کنید اگرروزی تمامی خودروسازهای بزرگ وارد کشوربشوند هرکدام با واردات تولیدمونتاژ ساخت قطعات شبکه خدمات تعمیر ونمایندگی وگردش پول درکشور چندهزار نه چندمیلیون شغل ایجاد میشه رقابت وفرهنگ وقدرت خرید وحق انتخاب تاکجا پیش میرود دیگرکسی خودروی رابرای ده سال سوارنمی شودبا ازرده خارج کردنش دوباره شغل ایجاد میشه چیزی که حالا انگلستان انجام میدهد ابن دیگر مغزاقتصادوسیاست نمیخواهد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا