نیسان

دگرگونی نیسان سِرِنا 2020 توسط اتوتِک

تیونر همکار نیسان یعنی اتوتک نسخه‌ی جدید ارتقا یافته‌ی مینی ون سرنا فیس لیفت را در نمایشگاه خودروی توکیو به نمایش خواهد گذاشت.


این خودرو که از ۱۵ نوامبر در نمایندگی‌های نیسان ژاپن قابل سفارش است از بهبودهای مناسبی نسبت به مدل استاندارد برخوردار شده است.


از جمله تغییرات کلیدی این خودرو می‌توان به جلوپنجره جدید با الگوی متفاوت، دیلایت های LED بالای مه شکن‌ها و رینگ‌های ۱۶ اینچی خاص مدل‌های e-Power اشاره کرد. تمامی مدل‌های ساخت اتوتک از بدنه‌ی دو رنگ شامل سقف و ستون‌های A مشکی‌رنگ برخوردار بوده و البته هفت‌ رنگ متفاوت هم برای باقی بخش‌های بدنه از جمله رنگ آبی کاسپین قابل انتخاب هستند.


داخل کابین جادار این خودرو که گنجایش هفت نفر را دارد مشتریان پوشش چرم جدید با ترکیب رنگی مشکی و آبی و نشان اتوتک روی پشت‌سری‌ها را مشاهده خواهند کرد. این رنگ آبی خاص را می‌توان روی تریم درب‌ها و فرمان D شکل هم دید.

همانند سرنا ۲۰۲۰ عادی، دیگر تغییرات شامل بهبود سرکوب صدا و بسته‌ی ایمنی گسترش یافته که شامل پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص علائم ترافیکی و دستیار اضطراری پدال گاز است.

پیشرانه‌های این خودرو شامل ۲ لیتری S-Hybrid دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک و مدل دیفرانسیل جلوی e-Power سری هیبرید است که شامل پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری بنزینی و باتری کوچک می‌باشد. قیمت این خودرو در ژاپن از حدود ۲۹۸۰۰ دلار آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا