نیسان

جوک نه‌چندان جدید نیسان!

ارائه گونه‌ای جدید از نیسان جوک با تجهیزات بیشتر برای بازار اروپا
جوک نه‌چندان جدید نیسان!

درحالی‌که علاقه‌مندان هنوز هم منتظر نسل دوم کراس‌اوور کوچک، عجیب و اسپرت جوک هستند، نیسان همچنان درحال گسترش بیشتر نسخه‌های تکراری در نسل جاری است. در آخرین نسخهٔ وارد شده به بازار خودروی اروپا، نیسان به معرفی گونه جوک “دینامیک” پرداخته است و بر اساس رده تجهیزاتی N- Connecta که در حال حاضر از یک لیست استاندارد امکانات شامل: صفحهٔ نمایشگر لمسی ۵.۸ اینچی، سیستم سرگرمی NissanConnect، رادیو دیجیتال DAB، دوربین دید عقب، کلید هوشمند و آینه‌های جانبی تاشوی برقی سود می‌برد، برای غنی‌سازی گونه دینامیک جوک استفاده کرده است.

2016-nissan-juke-dynamic-edition-1
علاوه بر این در بخش بدنه نیز مشتریان می‌توانند بین دو رنگ قرمز مغناطیسی و مشکی درخشان، به انضمام یک بسته کامل تزئینی در داخل کابین و بیرون بدنه که به‌صورت استاندارد به رنگ سرخ آتشین مزین هستند، جوک خود را به کارخانه سفارش دهند. این تنظیمات خاص باعث می‌شود تا خریداران، خودروی خود را به صورتی جدا از مدل‌های معمول با “رنگ سرخ ” تزئین نموده و از سپرها، چراغ جلو و پوشش آینه بغل به رنگ سرخ بهره ببرند.

2016-nissan-juke-dynamic-edition-2
همچنین خریداران نیسان جوک ارتقا یافته در حالی بر این مجموعه سوار می‌شوند که جوک دینامیک از چرخ‌های ۱۸ اینچی و رینگ‌های آلیاژی اسپرت و رنگی سود می‌برد. در داخل کابین نیز خریداران شاهد صندلی‌های اسپرت مجهز به چرم قرمزرنگ، دوربین دید عقب، آینه‌های با پوشش قرمز، قطعات سرخ رنگ حاشیه درب‌ها و همچنین موکت سیاه و سفید کف خودرو که نام نیسان و رده تجهیزاتی خودرو با نخ قرمز بر آن دوخته شده است خواهند بود و همه اینها از خودروی جوک محصولی متفاوت و جالب می‌سازد. البته خریداران می‌توانند با پرداخت بیشتر یک سلسله تجهیزات امنیتی شامل سیستم ایمنی مخصوص نیسان که مجموعه‌ای از فن‌آوری‌هاست که با اضافه کردن حدود خودرو در مانیتور مرکزی به راننده برای اطلاع از نقطه خطر، تشخیص اهداف در حال حرکت و تشخیص خروج از خطوط هشدار می‌دهد زمینه ایجاد ایمنی و سلامت را برای سرنشینان فراهم نماید.

2016-nissan-juke-dynamic-edition-3

2016-nissan-juke-dynamic-edition-4
سفارش‌دهندگان این محصول سفارشی می‌توانند از میان دو پیشرانه شامل یک موتور ۱.۲ لیتری DIG-T بنزینی با ۱۱۳ اسب بخار (۱۱۵ PS) قدرت با مصرف ۵.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و یک موتور ۱.۵ لیتری DCI دیزلی با ۱۰۸ اسب بخار قدرت (۱۱۰ PS) و مصرف ۴.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خودروی خود را تحویل بگیرند. قیمت و تاریخ ارائه به بازارهای اروپایی و جزئیات بیشتر از این جوک جدید هنوز اعلام نشده است.

Nissan Juke 2018
رندر نسل دوم نیسان جوک
منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. king 918

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    اگه این رندر درست باشه که خیلی خوبه چون این مه شکن های بزرگش خیلی تو ذوق میزنه اما تو رندر اصلاح شده مخصوصا چراغش خیلی خوب شده ……

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یو اس اس اینترپرایز

      ۱۹ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      خودروسازی نیسان واقعا بروز

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهراب

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (60 ديدگاه)

    این جوک چقدر جوکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حميد

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    أصلا ماشین خوش طرحی نیست بیشتر فکر کنم خانومها سوار بشند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید:فقط لامبورگینی:فقط ایتالیاوآلمان

      ۱۹ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      خیلی جوک بی مزه ایه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد رومياني

      ۲۰ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (46 ديدگاه)

      خانوما فقط سوار ماشین بی ریخت میشن؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. علیرضا4225

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (132 ديدگاه)

    با نگاه کردن به این ماشین من فکر می کنم معنی کلمه جوک به ژاپنی یا انگلیسی همان معنی فارسی هست (چون به یک جوک بیشتر شبیه تا واقعیت)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رادین

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (95 ديدگاه)

    اینو باید از نزدیک دید،جوک خوش عکس نیست ولی وقتی از نزدیک میبینیش اولین چیزی که به ذهن آدم میاد فضا و آدم فضایی و فیلمای علمی تخیلی هست.
    مجذوب کنندس و طراحیش کاری باهات میکنه که نتونی بهش بگی نه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. احمد باقری

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    به هر حال، طراحی خاص و متفاوتی داره و از کارایی خوبی هم برخورداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جوک ماشین بی نظیری هست واقعا حالا ظاهر چه اهمیتی داره تو بازار هم که حسابی ترکونده .از نیسان واقعا چنین خودروی بی نظیری انتظار می رفت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا