نیسان

رندری جذاب از نیسان روگ اسپرت (قشقایی) نیسمو

رندری هیجان‌انگیز با احتمال تولید نزدیک به صفر!

نسل جدید نیسان قشقایی یا همان روگ اسپرت بازار آمریکا با طراحی ظاهری تیز برای بازارهای جهانی معرفی شده است. قوی‌ترین نسخه این کراس اوور کامپکت در اروپا قدرت ۱۸۷ اسب بخاری و گشتاور ۳۳۰ نیوتون متری دارد. قدرت این خودرو نزدیک پرفورمنس شاسی بلندهای مدرن بازار می‌باشد.

ما چیزی درباره نسخه اسپرت تر نسل جدید قشقایی نشنیده‌ایم و اگرچه احتمال دارد مدل‌های قوی‌تر در آینده تولید شوند اما احتمال اینکه نسخه پرچم‌دار روگ اسپرت نیسمو تولید شود بسیار پایین است. البته این به معنی عدم توانایی در تجسم تولید چنین خودرویی نیست.

X-Tomi در جدیدترین تلاش‌های خود رندرهایی جذاب از نسخه پرفورمنس قشقایی/روگ اسپرت را منتشر کرده است. این خودرو دارای بدنه دو رنگ با نوارهای قرمز مخصوص محصولات نیسمو است که در رکاب‌های جانبی و دیفیوزر جلو خودنمایی می‌کنند. سپر استاندارد این کراس اوور در نسخه پرفورمنس نیز هماهنگی خوبی را نشان می‌دهد.

پشت رینگ‌های ۶ پره مشکی روگ اسپرت نیسمو شاهد ترمزهای بزرگ با کالیپرهای قرمز هستیم. به نظر می‌رسد فاصله بین چرخ های روبرویی اندکی بیشتر شده تا این خودرو ارتفاع کمتری نسبت به سطح زمین پیدا کند. تغییرات آخرین هم به جلوپنجره V شکل مشکی به همراه دیفیوزر و رکاب‌هایی هماهنگ مربوط می‌شود.

از آنجایی که خانواده قشقایی جدید با قوای محرکه الکتریکی شده عرضه خواهد شد بنابراین احتمال دارد قشقایی نیسمو (در صورت تولید البته!) از پیشرانه پلاگین هیبریدی شامل یک پیشرانه توربوی کوچک و دو واحد الکتریکی استفاده کند. در این صورت نسخه نیسمو این کراس اوور می‌تواند قابلیت سیستم چهار چرخ محرک و توازن وزن بهتری داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (4800 ديدگاه)

    زیبایی به هر جایی که وارد بشه مهمون عزیزیه و پذیرایی خاهد شد!!!

    موافقم 22
    مخالفم 0
  2. Benz309 1974

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    خوشتیپ شده

    موافقم 17
    مخالفم 0
  3. Avan

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (326 ديدگاه)

    نیسان یه مدتی در طراحی افت کرده بود ولی دوباره سر دور افتاده،ماکسیمای جدید هم خیلی جذابه و شیکه.هم خشنه و هم فانتزی

    موافقم 6
    مخالفم 0
  4. Gatsby

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (25 ديدگاه)

    رینگ هاش رو کدوم برند میزنه که اینقد طرفدار داره

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا