نیسان

فراخوان میلیونی نیسان و اینفینیتی به خاطر مشکل دنده‌عقب

نیسان بیش از ۱.۲ میلیون دستگاه از محصولات خود را به خاطر مشکلات دوربین دنده‌عقب فراخوان خواهد کرد.


موسسه ملی ایمنی ترافیک بزرگراهی آمریکا می‌گوید تنظیمات دوربین دنده‌عقب این خودروها می‌تواند به گونه‌ای تنظیم شود که تصویر پشت خودرو را دیگر نشان ندهد. اگر این تغییرات اعمال شوند برای همیشه ذخیره شده و صفحه‌نمایش دیگر تصویر بخش پشتی خودرو را هم‌زمان با درگیر کردن دنده‌عقب نشان نخواهد داد.


این خودروساز ژاپنی می‌گوید تمامی ۱.۲ میلیون دستگاه فراخوان شده از محصولات نیسان و اینفینیتی دارای این مشکل هستند. نیسان اولین بار در دسامبر ۲۰۱۸ بود که متوجه این مشکل شد اما از آن زمان تاکنون گزارشی از جراحت مربوط به این مشکل به دستش نرسیده است.


مدل‌های ساخت که نیسان در این فراخوان حضور دارند عبارت‌اند از آلتیما، فرونتیر، GT-R، کیکس، لیف، ماکسیما، مورانو، NV، NV200، NV200 تاکسی، پث فایندر، روگ، روگ اسپورت، سنترا، تایتان، ورسا و نوت که همگی مدل‌های سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ هستند؛ اما محصولات شامل فراخوان اینفینیتی نیز عبارت‌اند از Q50، Q60، Q70، Q70 L، QX30، QX50، QX60 و QX80 که آن‌ها نیز مدل‌های سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ هستند.


نمایندگی‌های نیسان و اینفینیتی نرم‌افزار تنظیمات دوربین دنده‌عقب این خودروها را به‌روزرسانی خواهند کرد تا مشکل رفع شود. مالکان خودروهای آلتیما و روگ این هفته از جزئیات فراخوان مطلع خواهند شد درحالی‌که مالکان دیگر محصولات یاد شده از ماه میلادی آینده باید به نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

اینفینیتی QX50

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Farzad

    ۷ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (163 ديدگاه)

    چقدم زیاد….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۷ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (550 ديدگاه)

    باید دیگه تکنولوژی پراید را بهشون بدیم از انسانیت بدوره اینا با جون مردم بازی میکنن !!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا