نیسان

قیمتهای تازه برای نیسان GT-R

نیسان قیمت مخصوص بازار آمریکا را برای خودروی به روز رسانی شده GT-R 2015 اعلام کرد، که مدل پایه GT-R Premium از ۱۰۱,۷۷۰ دلار قیمت گذاری شده است. قیمت مدل های GT-R Black Edition و GT-R Track Edition به ترتیب ۱۱۷,۷۰۰ دلار و ۱۱۵,۷۱۰ دلار تعیین شده است. تمامی قیمت ها بدون در نظر گرفتن ۱,۹۹۵ دلار هزینه تحویل و نمایندگی می باشند.

2015 Nissan GT-R
۲۰۱۵ Nissan GT-R

دو مدل اولیه این خودرو هم اکنون در نمایندگی های نیسان در آمریکا عرضه شده است، این در حالی است که GT-R Track Edition و مدل جدید GT-R Nismo از تابستان ۲۰۱۴ وارد بازار خواهند شد.
برای مدل سال ۲۰۱۵، نیسان GT-R دارای مجموعه ای از آپگرید ها است که راحتی سواری و آرامش بیشتر و فضای داخلی مجلل تری را ارائه می کند. سیستم تعلیق این خودروی اسپرت به منظور کاهش نوسانات فشار بین چهار چرخ از نو تنظیم شده است، که پایداری بیشتر و رانندگی منسجم تری را فراهم آورده است. ترمز ها نیز به منظور پاسخ گویی قوی تر و بهتر بهینه سازی شده اند.

2015 Nissan GT-R
۲۰۱۵ Nissan GT-R

در زمینه طراحی، نیسان GT-R به روز رسانی شده دارای چراغ های LED جدید همراه با AFS (سیستم روشنایی تطبیقی جلو) و یک سیستم نور پردازی متمایز می باشد، در حالی که چهار حلقه چراغ های عقب خودرو دایره های منسجم نوری را شکل می دهند.

2015 Nissan GT-R Interior
۲۰۱۵ Nissan GT-R Interior

در طراحی داخلی، نیسان GT-R 2015 سه نوع طرح رنگ که شامل شیری کم رنگ نیز می باشد را ارائه می کند. فرمان خودرو چرمی می باشد، بر روی صندلی های خودرو چرمی خودرو نیز دوخت هایی زیبا انجام شده است.

در زیر کاپوت خودرو همان موتور ۳.۸ لیتری توربو دو قلو شش سیلندر قرار گرفته است که به یک گیربکس شش دنده دو کلاچه متصل شده است. با داشتن ۵۴۵ اسب بخار نیرو و ۶۲۷ نیوتن بر متر گشتاور، این خودرو مصرفی معادل ۱۴.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر و ۱۰.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در بزرگراه دارد.

مدل های GT-R Premium و GT-R Black Edition دارای رینگ های آلومینیومی سبک وزن ساخت RAYS، طراحی داخلی قرمز و مشکی، روکش صندلی ها از چرم Recaro و یک اسپویلر فیبر کربن خشک در پشت خودرو می باشند.

مدل تولید محدود GT-R Track Edition دارای سیستم تعلیق تنظیم شده به صورت ویژه، خنک کننده های ترمز مخصوص، اسپویلر در جلو همراه با دریچه های هوا فیبر کربنی، صندلی های با کیفیت به رنگ آبی و همچنین درب کاپوت عقب فیبر کربنی سبک وزن، صندلی های گرم شونده جلو و اضافه شدن صندلی های عقب می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۹۵ دیدگاه‌ها

  1. Milad

    ۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا بس کنیدGTR Alpha16 به بازار اومده که بوگاتی سوپر اسپرت رو هم تو شتاب هم کورس خورده همین و بس عاشقتم GTR

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Milad

    ۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام من هیچ وقت نظرم در مورد GTR تغییر نخواهد کرد من خودم رانندگی رو ، بانیسان یاد گرفتم راننده خودشو میخواد اون نظر بالایی رو هم من نوشتم من با نیسان با بار 150کیلومتر رفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Milad

    ۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    نیسان GTR خوش قیافه ترین و پرشتاب ترین خودرو جهانه در حال حاضر تنها ماشینیه که نه جلفه ونه بد ریخت بهترین رخ رو تو دنیای خودرو داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. عماد

    ۲۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من کامارو یا کوروت رو خیلی بیشتر از این جی تی ار دوس دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۴ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واقعا این ماشین فوق العادست. از فوق العاده هم بیشتر . عاشقه این ماشینم . همه چیزش میزانه . شتاب سرعت بدنه زیبا صدای اگزوزشو که نگو . . .
    زنده باد ژاپن که پرچم اسیا رو بالا نگه داشته .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ramy

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    فقط چراغ های عقبی عشقه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Kamyar

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من حاظرم اعضای بدنمو بفروشم فقط ۵۰ثانیه توی این ماشین بشینم هرشب خوابشو می بینم از کودکی عاشقش بودم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا