قیمت‌گذاری نیسان مورانو ۲۰۱۷

سال گذشته نیسان به اندازه ۳۸ درصد افزایش فروش مورانو را تجربه کرد؛ موضوعی که مطابق گفته این خودروساز، یک رکورد برای این مدل بوده است. برای ادامه این روند موفقیت، نیسان یک سری تغییرات کوچک را برای مدل ۲۰۱۷ درنظر گرفته است؛ از جمله دو پکیج آپشن جدید و مجموعه‌ای از امکانات استاندارد جدید که شامل سیستم عامل اپل کارپلی نیز می‌شوند. با این وجود، نیسان در بازبینی قیمت مورانو، تنها اندکی آن را افزایش داده و قیمت اولیه را 30 هزار و ۷۱۰ دلار اعلام کرده است.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-front-three-quarter
نسخه جدید مورانو که در داخل نیسان، آن را به عنوان مدل 2017.5 می‌شناسند، کمترین تفاوت ظاهری را، چه در بدنه و چه در طراحی کابین، با مدل قبلی دارد و در عین حال، دو پکیج با نام‌های «میدنایت ادیشن» و «SV پرمیوم پلاس» و همین طور سیستم‌عامل اپل کارپلی را اضافه کرده است. البته نیسان اشاره‌ای به «اندروید اتو» نداشته و احتمالاً کاربران سیستم عامل موبایل گوگل، شانس زیادی در این زمینه نخواهند داشت.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-rear-wheels
پکیج «میدنایت ادیشن» که سراسر خط تولید نیسان از آن بهره‌مند شده، تنها در مدل مورانو پلاتینیوم ارائه می‌شود و شامل تجهیزاتی چون چرخ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی مشکی طرح میدنایت ادیشن، ریل‌های سقفی سیاه رنگ، قاب سیاه‌رنگ برای آینه‌های بغل، اسپلش گاردهای مشکی و یک سری از کفپوش‌های میدنایت ادیشن است. مدل میدنایت ادیشن با رنگ‌های بدنه سفید (Pearl White)، قرمز (Cayenne Red)، خاکستری (Gun Metallic) و مشکی (Magnetic Black) و یک کابین گرافیتی همراه می‌شود. این پکیج به اندازه ۱۱۹۵ دلار دیگر به قیمت مورانو پلاتینیوم می‌افزاید و آن را به شروع قیمت ۳۹۶۱۰ دلار می‌رساند.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-front-end
پکیج بعدی، SV پرمیوم پلاس نام دارد که شامل بیشتر مواردی است که قبلاً در پکیج «SV پرمیوم» ارائه می‌شد؛ از جمله گرم‌کن صندلی‌های جلو، گرم‌کن آینه‌های بغل، مونروف پانورامیک خودکار و سیستم صوتی Bose. SV پرمیوم پلاس همچنین شامل یک پکیج دستیار راننده با امکاناتی نظیر تنظیم شدت نور در آینه داخلی، سیستم HomeLink، سیستم مانیتورینگ پیرامونی، تشخیص اشخاص متحرک، هشدار توجه راننده، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک پشت‌سر و چرخ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی می‌شود.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-rear-three-quarter
لیست کامل ساختار قیمتی جدید مورانو به شرح زیر است:

  • مورانو S دیفرانسیل جلو: 30710 دلار
  • مورانو SV دیفرانسیل جلو: 33910 دلار
  • مورانو SL دیفرانسیل جلو: 38240 دلار
  • مورانو پلاتینیوم دیفرانسیل جلو: 40550 دلار
  • مورانو S دو دیفرانسیل: ۳۲۳۱۰ دلار
  • مورانو SV دو دیفرانسیل: ۳۵۵۱۰ دلار
  • مورانو SL دو دیفرانسیل: ۳۹۸۴۰ دلار
  • مورانو پلاتینیوم دو دیفرانسیل: ۴۲۱۵۰ دلار

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-interior
پیشرانه استاندارد 3.5 لیتری V-6 همچنان در مدل جدید نیز استفاده خواهد شد و در عین حال، مشتریان قادر خواهند بود تا از بین دو فرمت دیفرانسیل جلو و سیستم تمام‌چرخ متحرک در مورانو، انتخاب خود را داشته باشند. معاون ارشد فروش و بازاریابی نیسان در امریکا، کریستیان مونیه (Christian Meunier) در مورد مدل جدید مورانو می‌گوید:

با تغییراتی که در مدل ۲۰۱۷ صورت گرفته، به ارزش هر کدام از سطوح تریم مورانو اضافه کرده‌ایم.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-front-three-quarter-1

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

18 دیدگاه

  1. حسام
    سوابق: (42 دیدگاه) ,

    فکر کنم از لحاظ چهره و رخ اسپورت،با nx200 رقابت تنگاتنگی داشته باشه

    پاسخ
    1. ace
      سوابق: (9790 دیدگاه) ,

      فقط تو ایرانه که مردم بر اساس قیافه ماشین میخرن
      دوست گرامی ، جدا از لوکس بودن لکسوس که رقیبش میشخ اینفینیتی نه نیسان، سری NX لکسوس جزو کراس اوور ها سایز کوچک طبقه بندی میشه. در حالی که مورانو میدسایزه.
      موفق باشید

      پاسخ
      1. ashkan
        سوابق: (23 دیدگاه) ,

        این بیاد ایران بازار سانتافه و سورنتو رو خراب میکنه

        پاسخ
        1. Ace
          سوابق: (9790 دیدگاه) ,

          مطمئن باش بیاد ایران قیمتش رو جوری حساب میکنن که بازار هیچ کدوم از بین نره.

  2. محمدرضا
    سوابق: (53 دیدگاه) ,

    فقط من فرمان این ماشین دوس ندارم بجز اون عالیه

    پاسخ
  3. محمد
    سوابق: (37 دیدگاه) ,

    نیسان یکی از خوبای اتومبیل سازی هم دارای دانش این کار هست و هم تکنولوژی جدید و ارائه خدمات و محصولات جدید

    پاسخ
  4. LAMBORGHINI
    سوابق: (9790 دیدگاه) ,

    30/000 دلار.
    یادمه نسل اول مورانو که وارد شده بود ، قیمت لندکروزر 6 سیلندر 75 تومن بود و مورانو 60 تومن
    اون زمان در کلاس خودش گرون ترین ماشین بود. البته قیافه ی خاصی داشت که بعضی ها عاشقش میشدن و بعضی ها متنفر.

    این ماشین 30/000 دلاری ا‌گر وارد میشد زیر 350 قیمت نمیخورد.

    پاسخ
    1. رامین
      سوابق: (1042 دیدگاه) ,

      اشتباه نکنید. 30هزار دلار تو ایران حدود 260میلیون در میاد. لکسوسnx حدود 38000دلاره.

      پاسخ
  5. the best or nothing
    سوابق: (30 دیدگاه) ,

    ابهت و زیبایی خاصی داره ،ازون ماشینایی ک تو خیابون خیلی جلب توجه میکنه

    پاسخ
  6. محمدرضا
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    الان مورانو نسل جدید داره به صورت هیبریدی به همراه یه موتور 2.5 لیتری در روسیه عرضه میشه. اگه بیارن ایران میتونه فروش فوق العاده ای داشته باشه.

    پاسخ
  7. تصویر پروفایل یاسین
    یاسین
    سوابق: (652 دیدگاه) ,

    انصافا ارتش با ابهت ها بهترین چیزی بود که به ذهنم رسید
    زنده باد نیسان

    پاسخ
  8. محمد جواد
    سوابق: (34 دیدگاه) ,

    هم قیافش خاصه هم کیفیتش

    پاسخ
  9. TRX
    سوابق: (167 دیدگاه) ,

    هرچقدر بیشتر به جزئیاتش نگاه میکنم بیشتر عاشقش میشم!

    پاسخ
  10. ارمان
    سوابق: (1220 دیدگاه) ,

    فقط این مورانو مشخص نیست کدوم قشر رو هدف میگیره احتمالان اونایی که تو ایران ساندرو شاسی بلند میخرن تو کشورهای دیگه مورانو میخرن
    یه ماشین قد بلند شاسی بلند که توانایی افرودش در حده پیکان ۵۷ . نمیگم ماشینه بدیه اما تو این رنج قیمت گزینهای بهترم هست . به نظرم تکلیفش با خودش مشخص نیست

    پاسخ
    1. Ace
      سوابق: (9790 دیدگاه) ,

      من باشم از بین شاسی بلند های نیسان فقط پث فایندر و پاترول میخرم.
      گرچه مورانو هم خیلی خوبه.
      60 درصد همین GLE ها و لندکروزر هایی که تو ایران مردم سوار میشن تو عمرشون یک بار هم پاشون به جاده خاکی نرسیده.

      پاسخ
      1. ارمان
        سوابق: (1220 دیدگاه) ,

        من تو این رنج قیمتی هایلندر تویوتا رو خیلی دوست دارم

        پاسخ
  11. تصویر پروفایل Fit Demon
    Fit Demon
    سوابق: (673 دیدگاه) ,

    مورانو S دیفرانسیل جلو: 30710 دلار
    مورانو SV دیفرانسیل جلو: 33910 دلار
    مورانو SL دیفرانسیل جلو: 38240 دلار
    مورانو پلاتینیوم دیفرانسیل جلو: 40550 دلار
    مورانو S دو دیفرانسیل: ۳۲۳۱۰ دلار
    مورانو SV دو دیفرانسیل: ۳۵۵۱۰ دلار
    مورانو SL دو دیفرانسیل: ۳۹۸۴۰ دلار
    مورانو پلاتینیوم دو دیفرانسیل: ۴۲۱۵۰ دلار
    ——————————-
    پراید هاچبک
    پراید se
    پراید sx
    پراید ex
    پراید وانت
    ——————————–
    رقابت سختیه!

    پاسخ
  12. حامد
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    اولین باری که مورانو رو دیدم عاشق سبک طراحیش شدم ………ی روزی میخرمش

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x