نیسان

قیمت و مشخصات نیسان تایتان 2020 فیس لیفت

نیسان اعلام کرد قیمت پیکاپ به‌روز شده تایتان و تایتان XD مدل 2020 از 36190 دلار آغاز خواهد شد.

این قیمت نشان دهنده افزایش چشمگیر نسبت به قیمت سال قبل تایتان کینگ کب S می‌باشد چراکه قیمت این خودرو در سال 2019 از 33960 دلار شروع می‌شد. بدتر اینکه هزینه‌های تحویل هم از 1395 به 1595 دلار رسیده و بنابراین اگر به دنبال خرید تایتان کینگ کب S مدل 2020 باشید باید 2430 دلار بیشتر بپردازید.

اگرچه هیچ‌یک از ما افزایش قیمت خودروها را دوست نداریم اما تایتان 2020 بهبودهای زیادی داشته است. جدای از بدنه‌ای به‌روزتر، این پیکاپ ژاپنی به کابینی بهتر با پشت آمپرهای جدید و صفحه‌نمایش 8 اینچی مجهز شده است.

از نظر ایمنی باید گفت سپر ایمنی 360 نیسان به‌صورت استاندارد در تایتان 2020 وجود دارد. به این ترتیب حتی مدل پایه تایتان از ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی، هشدار خروج از مسیر، دستیار نوربالا و ترمز خودکار عقب سود می‌برد.

این تغییرات به زیر کاپوت هم راه یافته‌اند زیرا تایتان از پیشرانه 8 سیلندر 5.6 لیتری ارتقا یافته با قدرت 400 اسب بخاری و گشتاور 559 نیوتون متری استفاده می‌کند. به این ترتیب قدرت و گشتاور تایتان 2020 به ترتیب 10 اسب بخار و 26 نیوتون متر افزایش یافته است.

جدای از قوی‌تر شدن، این پیشرانه با یک گیربکس جدید 9 سرعته اتوماتیک هم همکاری می‌کند. این گیربکس جایگزین نمونه 7 سرعته قبلی شده و تعویض‌های نرم‌تر و سریع‌تری خواهد داشت.

البته خبر مهم اینکه پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری توربودیزل کامینز دیگر در دسترس نیست. نیسان می‌گوید این کار در درازمدت موقعیت بهتری ایجاد خواهد کرد هرچند به نظر می‌رسد نبود تقاضا سبب چنین کاری شده است.

این پیشرانه دیزلی تنها حذفیات تایتان 2020 نبوده زیرا نسخه تک کابین این خودرو نیز دیگر عرضه نمی‌شود. همانند پیشرانه دیزلی، احتمالاً این مدل نیز قربانی کمبود تقاضا شده است.

برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه

  1. MOHAMAD.n.r

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (93 ديدگاه)

    با تایتان خیلی حال میکنم. وبیشتر از توندرا دوسش دارم.
    کابینش برای خودروی کار خیلی خیلی فراتر از انتظاره درست مثل محصولات لوکس ایران خودرو(البته از نظر خودشون)😅😅😅😅😅

  2. Farzad

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (439 ديدگاه)

    مقاله عالی بود مخصوصا عکسها ، دمتون گرم

  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2440 ديدگاه)

    تا حالا پدال را با این همه عکس یکجا ندیده بودم که دیدم .

    نمیدونم واقعاً چرا همچین ماشین خوبی در پس رقبای آمریکایی و تویوتا قرار گرفته در صورتی که همیشه تایتان پتانسیل بالایی برای فروش و رقابت داشته و حتی بنظر من طراحیش از تویوتا تاندرا هم قویتره .
    کیفیت را میشه از دور و مواد استفاده شده لَمس کرد .

  4. Enzo

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (102 ديدگاه)

    یعنی این نیسان آبی هایی هم که اینجاست واسه شرکت نیسانه دیگه .خداییش عمق بدبختیه ما مردم ایران قشنگ قابل لمسه.این نیسانیی که ما داریم درست واسه نیم قرن پیشه . تقریبا پنجاه سااااااااال پیش.خدایا یا ما رو نجات بده یا بکش.ببخشید جمع بستم

  5. سیاوش

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (12 ديدگاه)

    من عاشق تراک های فول سایزم ولی از طراحی داخلی همه شون یدم میاد

  6. shahryar

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (236 ديدگاه)

    عجب خریه😃😍

  7. ماکان

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (12 ديدگاه)

    سلام . انشاالله که نیسان تایتان را در آینده و به همین زودی ها جوری طراحی کنند که از لحاظ امکانات کابین هم نسخه ی نسبتاً معمولی داشته باشد و هم نسخه ای که لوکس تر و کابین جادارتر جوری که در نسخه ی لوکس تر صندلی های ردیف عقب آن به صورت استاندارد به استراحتگاه پا مجهز باشد را هم برای سفارش موقع خرید داشته باشد .

    1. Me

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (61 ديدگاه)

      انشاالله ماشالله فتبارک الله
      فارسی حرف بزن دوست عزیز

  8. محمد

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (4 ديدگاه)

    همه ی وانت های فول سایز شبیه به همن
    البته بیشتر هدفشون بازار آمریکاس
    آمریکایی پسند میسازن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن