نیسان

قیمت و مشخصات نیسان ورسا نوت 2019

با معرفی مدل‌های به‌روز شده‌ی ورسا نوت ۲۰۱۸ و ۲۰۱۸.۵ هیچ‌کس انتظارات تغییرات زیاد در مدل سال ۲۰۱۹ این خودرو را نداشته است.


و البته این‌گونه هم نشده است. تنها به‌روزرسانی این خودرو در سال ۲۰۱۹ اضافه شدن آپشن نیسان کانکت به همراه سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو و همچنین رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM در تریم های SV و SR می‌باشد.


علیرغم این موضوع قیمت ورسا نوت ۲۰۱۹ در مقایسه با مدل سال پیش افزایش اندکی داشته است. مدل پایه‌ی ۱.۶ S Xtronic هم‌اکنون با ۵۰ دلار افزایش قیمت بهای پایه‌ی ۱۵۶۵۰ دلاری داشته درحالی‌که قیمت مدل میانی SV Grade نیز با همان میزان افزایش به ۱۶۵۵۰ دلار رسیده است. نهایتاً به مدل پرچم‌دار SR می رسیم که قیمت آغازین ۱۸۳۶۰ دلاری داشته و به این ترتیب ۲۶۰ دلار گران‌تر از مدل پیشین می‌باشد. به همه‌ی این قیمت‌ها با ۸۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه نمود.

به عنوان یادآوری بد نیست بدانید به‌روزرسانی‌های مدل سال ۲۰۱۸.۵ ورسا نوت شامل مانیتور دید عقب استاندارد و صفحه‌نمایش ۷ اینچی رنگی برای سیستم صوتی بوده است.


ورسا نوت ۲۰۱۹ از همان پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۰۹ اسب بخار و ۱۴۴ نیوتون متر گشتاور بهره می‌برد. این پیشرانه به یک گیربکس CVT ایکس ترونیک متصل می‌باشد.

گیربکس یاد شده دارای سیستم کنترل D استپ است که تعویض‌های دنده را به منظور احساس شتاب‌گیری طبیعی شبیه‌سازی می‌کند و دور پیشرانه را به‌صورت یکنواخت در یک نقطه نگاه نمی‌دارد.


نیسان ورسا نوت ۲۰۱۹ پیش از این در نمایندگی‌های آمریکایی این شرکت عرضه شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Genius

    ۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1232 ديدگاه)

    ورسا گزینه ای عالی بعنوان جایگزین لیفانX50 و رنو ساندرو نسل قدیم ؛ البته بشرطیکه مملکت انشاالله بزودی زود رنگ ثبات و برنامه ریزی به خودش ببینه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا