قیمت و مشخصات نیسان GT-R مدل سال 2019

گودزیلای دنیای یک خودرو یک سال دیگر هم پیرتر شده و نیسان قیمت و مشخصات این خودرو برای مدل سال 2019 را اعلام کرده است.


مدل پایه‌ی GT-R پیور قیمت پایه‌ی 99990 دلاری داشته و از امکاناتی همچون چراغ‌های LED، دیفیوزر عقب فیبر کربنی، رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی و سیستم ترمز برمبو برخوردار است.


کابین نیز کاملاً برای دوستداران این خودرو آشناست چراکه نیسان اشاره‌ای به تغییرات آن نداشته است. این خودرو از غربیلک فرمان چرمی، صندلی‌های جلوی گرم شونده و چرمی با تنظیمات برقی سود می‌برد. رانندگان همچنین شاهد تریم فیبر کربنی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و سیستم صوتی با 6 بلندگو در بخش داخلی GT-R خواهند بود. نهایتاً باید به سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 8 اینچی، جی‌پی‌اس و اپل کارپلی اشاره کرد.


یک پله بالاتر مدل GT-R پریمیوم با قیمت 110540 دلاری قرار دارد که از سیستم افزایش صدای فعال و سیستم صوتی Bose با 11 بلندگو سود می‌برد. این نسخه از گودزیلا دارای اگزوز تیتانیومی و رنگ‌های بدنه‌ی بیشتر متشکل از 7 رنگ متفاوت می‌باشد.


خریدارانی که به دنبال مدل پرفورمنس هستند می‌توانند GT-R تراک ادیشن با قیمت 128540 دلار خریداری کنند که از برخی ویژگی‌های متمرکز روی پیست همچون سیستم تعلیق نیسمو با تنظیمات سبک‌تر و سفت‌تر سود می‌برد. بدنه نیز استحکام بیشتری داشته و از اسپویلر عقب فیبر کربنی و همچنین رینگ‌های 20 اینچی نیسمو نیز در آن بهره برده شده است.


صرف‌نظر از مدل انتخابی، هر سه خودرو دارای پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربو با قدرت 565 اسب بخاری و گشتاور 632 نیوتون متری هستند. این پیشرانه با یک گیربکس 6 سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند.


نهایتاً به مدل پرچم‌دار GT-R نیسمو با قیمت پایه‌ی 175540 دلار می‌رسیم. دلیل خوبی برای این قیمت بالا وجود دارد چراکه گودزیلای نیسمو دارای قلب آهنین 6 سیلندر ارتقا یافته با خروجی 600 اسب بخاری و گشتاور 651 نیوتون متری است.


به منظور کاهش وزن GT-R نیسمو تعدادی از قطعات فیبر کربنی شامل سپرها، درب صندوق‌عقب و اسپویلر عقب در آن بکار رفته‌اند. این خودرو همچنین دارای جلوپنجره‌ی V موشن بزرگ‌تر، رکاب‌های جانبی فیبر کربنی و آینه‌های جانبی مشکی با عناصر قرمزرنگ می‌باشد.


از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این خودرو می‌توان به صندلی‌های اسپورت ریکارو، دوخت‌های قرمزرنگ، سیستم تعلیق منحصربه‌فرد و رینگ‌های 20 اینچی آلومینیومی با رنگ مشکی اشاره کرد.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

10 دیدگاه

  1. Just bentley continental
    سوابق: (360 دیدگاه) ,

    گودزیلا پیر شدی پسر.
    جانشینتو بیار تا همه بفهم رئیس سوپر کارا کیه.

    پاسخ
  2. Kamran
    سوابق: (497 دیدگاه) ,

    از نمای جلو سالخوردگی اش رو کاملا میشه حس کرد
    اما از قسمت پشت هنوز هم با وقار و جذاب هستش

    بی صبرانه منتظر معرفی نسل جدیدش هستم

    پاسخ
  3. shirko
    سوابق: (402 دیدگاه) ,

    بعد از این همه سال هنوزم به شدت خیره کننده و با ابهته

    پاسخ
  4. Alireza
    سوابق: (404 دیدگاه) ,

    خدایی دیگه باید نسل جدیدش بیاد

    پاسخ
  5. NAVID۰۰۹۸
    سوابق: (1091 دیدگاه) ,

    نسل جدیدشو بدین بیاد بیرو دیگه ، با این یک ژاپنی ، هیچگاه قدیمی نمیشه ، اما تنوع نیاز میشه .

    پاسخ
  6. ایمان
    سوابق: (784 دیدگاه) ,

    گوشه گیری نکن سلطان ، هنوز هم خیلیا رو زخمی میکنی
    فراموش شدنی نیستی اسطوره

    پاسخ
  7. samurai
    سوابق: (128 دیدگاه) ,

    موتورشو باید قاب کرد زد روی دیوار اثر هنریه

    پاسخ
  8. پدرام اهوازی
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    چند روز قبل یدونه مشیکی همین جی تی آر در اهواز دیدم برای بار اول فکر نمیکردم اینقدر زیبا باشه وقعا نیسان چه موتوری برای این ماشین ساخته بعد از دوازده سال هنوز حرف برای گفتن داره♥

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.