نیسان

مشاهدهٔ یک SUV که بر اساس نیسان ناوارا ساخته‌شده است

نیسان یکی از شرکت‌هایی است که بیشترین تعداد کراس‌اوورها و SUVها را در طیف محصولات خود دارد و همواره سعی کرده با تکیه‌بر آن‌ها فروش خود را بالا نگه دارد. این خودروها شامل نمونه‌های کوچکی چون جوک تا مدل‌های غول‌پیکری مانند پاترول (آرمادا در ایالات‌متحده) می‌شود.

Nissan Patrol 2014
Nissan Patrol 2014

حال در آخرین تصاویر جاسوسی که از محصولات نیسان منتشرشده، یک SUV جدید دیده می‌شود که بر اساس وانت ناوارا ساخته‌شده و به‌شدت پوشیده شده است. پوشش استتاری این خودرو عملاً تمامی سطوح آن را پنهان کرده است اما بااین‌حال هنوز هم می‌توان جزئیات جذابی از آن را تشخیص داد.

nissan-pathfinder-spy-2

قسمت جلو به نظر می‌رسد که به‌طور کامل از جدیدترین مدل ناوارا گرفته‌شده است. ازجمله جلوپنجرهٔ V شکل آن‌که سه ‌تیغهٔ افقی در آن وجود دارد؛ اما ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که به سمت عقب می‌رویم زیرا به نظر می‌رسد در بسیاری از عناصر ظاهری این SUV ناشناخته از نسل قبلی مدل پث فایندر استفاده‌شده است. دستگیرهٔ درهای عقب نصب‌شده در ستون، چراغ‌های عمودی عقب و خط مورب پایینی شیشهٔ عقب ازجملهٔ این عناصر هستند.

nissan-pathfinder-spy-3

از داخل این خودرو هیچ‌گونه تصاویری در دست نیست چراکه مطمئناً عوامل آزمایش‌کنندهٔ آن اجازهٔ تصویربرداری از داخل را نمی‌دهند اما بااین‌وجود به نظر می‌رسد این SUV برای نصب سه ردیف صندلی به‌اندازهٔ کافی بزرگ باشد. به باور ما نیسان با استفاده از این خودرو در حال انجام آزمون‌های اولیهٔ برای ساخت نسل جدید پاترول است چراکه نسل فعلی این SUV فول سایز در سال ۲۰۱۰ معرفی‌شده و جایگزینی آن نزدیک است.

نسل قبلی نیسان پث فایندر
نسل قبلی نیسان پث فایندر

در حال حاضر این خودرویِ در حالِ آزمایش، معجونی از قطعات خودروهای مختلف نیسان است و به همین دلیل هنوز نمی‌توان طرح نهایی آن‌را تشخیص داد. بااین‌حال با توجه به مدت‌زمان موردنیاز برای طراحی و توسعهٔ یک خودروی جدید، حدس می‌زنیم این SUV که بر اساس ناوارا ساخته‌شده، هر چه که باشد احتمالاً در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد.

nissan-pathfinder-spy-photo

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Sina

    ۲۷ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (809 ديدگاه)

    آخرش یکی از این شرکتها یه suv واقعه هفت نفره بدرد بخور که آفرود خیلی خوب قیافه اسپرتی داشته و باب میلم باشه نساختن
    ماشینهای ژاپنی که سردستشونم تویوتا مثل پرادو 4رانر و .. باشه بین همه شاسی بلندها بهترین آفرود رو دارن و واقعا با دوامن اما از نظر قیافه و طراحی داخلی مضحک ترین قیافه رو دارن لکسوس gx هم که یعنی به قولی لوکس شده پرادو هستش جدای از موتورش که خیلی گنده و پر مصرف و همین یه موتور انتخابی رو داره بیرون داخلشو که میبینی به همه چیز شبیه غیر از لوکس بودن با خودت میگی خدایا تویوتا این طراحاشو از کجا پیدا کرده آورده همین پاترول هم داخلش قشنگه ولی جلو پنجرش واقعا واسه الان که 2016ایم دیگه خیلی پیره مصرفشم بماند…
    ماشینهای آمریکایی و اروپایی هم که واقعا خوشگل و جذابن مصرف سوخت خیلی بهتری دارن شتاب و رون بودنشون طراحی خیلی شیک و فوقلاده ای دارن اون کنسول وسط صفحه نمایش زیبا آرایش دکمه های منظم با دیدنشون آدم کیف میکنه انگار طراح واقعا وقت گذاشته عمرشو صرف کرده ولی جدای از ایکنه اروپایی هاش خیلی گرونن ولی چ اروپاییش چ آمریکاییش عمرا توی آفرود و رد شدن از گل و رودخونه و… به پای ماشینهای ژاپنی مثل تویوتا برسن
    حالا یه ماشینی که این چند ماه اخیر ب چشم خورد ماشینهایی هستن که شاخه تقویتی تویوتا یعنی TRD میسازه من از فوچونرش خیلی خوشم اومد باب سلیقه خودمه هم آفرودش خوبه هم قیافش مصرفشم خوبه قیمتشم 49هزارتاست پس معقوله فورنچرم چون روی شاسی هایلوکس ساخته شده حسابی محکمه اما مشکلش اینه که فقط واسه بازار فیلیپینه یعنی فرمونش سمت راسته و فقط هم با موتور دیزلی رایه شده فعلا بر نامه ای واسه ارایه جهانیش ندارن اینم عکسهاشه
    http://paultan.org/2016/03/23/gallery-toyota-fortuner-trd-sportivo/
    اینم از مشکل این بهرحال ما که اون ماشینی که 7 نفرو باب میلمون باشه پیدا نکردیم کسی میدونه مارو هم خبر کنه…تا ببینیم جیپ واگنیر که قراره بیاد و آخرین امیدمونه چکار میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. datsun

    ۲۷ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    نیسان اعلام کرده بود که تولید اکسترا رو متوقف میکنه شاید بخواد اینو جایگزینش کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احسان(احسان سابق)

    ۲۷ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    خیلی بزرگ و عضلانیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۲۸ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    نیسان میتونه شاسی بلندهای خوبی هم بسازه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا