نیسان

مشخصات شاسی‌بلند نیسان ترا مخصوص بازار آسیا

شاسی‌بلند کاملاً جدید نیسان ترا که مختص بازارهای آسیایی می‌باشد اوایل سال جاری رونمایی شده و در تایلند روی خط تولید خواهد رفت.


این قدبلند ژاپنی از پیشرانه ۲.۳ لیتری توئین توربوی دیزلی با قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری سود خواهد برد. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک متصل شده و نیسان ادعا می‌کند ترا با این پیشرانه دارای بهترین شتاب گیری در کلاس خود خواهد بود.


ترا که بخشی از برنامه تجاری MOVE 2022 نیسان می‌باشد در تایلند و به منظور تأمین نیازهای بازارهای جنوب غربی آسیا ساخته خواهد شد. این شاسی‌بلند دارای ساختار بدنه روی فریم بوده و بنابراین از نظر آفرود خودروی قابلی خواهد بود. در واقع نیسان این خودرو را به یک برنامه تبلیغاتی در مسیرهای سرسخت برده و از خبرنگاران نیز دعوت کرده است.


از جمله ویژگی‌های کلیدی نیسان ترا می‌توان به سیستم چهار چرخ محرک با قفل دیفرانسیل الکترونیکی و دیفرانسیل لغزش محدود اشاره کرد. این خودرو دارای سیستم کمک به حرکت در سربالایی، دستیار حرکت در سرپایینی، دوربین ۳۶۰ درجه با تشخیص اشیای متحرک، هشدار نقاط کور، هشدار خروج خودرو از مسیر و آینه وسط هوشمند می‌باشد.


نیسان همچنین اعلام کرده قیمت ترای تک دیفرانسیل مجهز به گیربکس اتوماتیک در تایلند از ۳۹۵۴۳ دلار آغاز خواهد شد. ارزان‌ترین مدل دو دیفرانسیل این خودرو ۴۲۸۷۸ دلار قیمت دارد.


شاسی‌بلند هفت‌نفره نیسان در چین هم عرضه شده و توسط نمایندگی‌های دانگ فنگ نیسان و زنگ ژو نیسان و تنها با پیشرانه ۲.۵ لیتری نیسان ناوارا در دسترس می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. سام

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    تایلند به آرامی و بی سرو صدا در این سال ها به پایگاهی برای تولید برندهای مدرن ژاپنی از جمله نیسان،میتسوبیشی و هوندا و تویوتا بدل شده است.در این میان،هم مردم این سرزمین ماشین های با کیفیت،مدرن و به روزی سوار می شوند و هم صنعت قطعه سازی و شیوه مدیریت در آنجا ارتقاء چشمگیری می یابد.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. datsun

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3480 ديدگاه)

    جانشین مناسبی برای اکسترا ست کلیپ های تست آفرود ش تو یوتیوب هست آفرود فوق العادی داره اصلا با همین هدف تولید شده آفرود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیر

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    نیسان و تویوتا دو ژاپنی حرفه ای در ساخت ماشین های آفرود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایمان

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    از پلتفرم آرمادا استفاده میکنه ؟؟؟؟
    چون نیسان هست پس آفرودر توانایی هم هست بی شک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سید

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (132 ديدگاه)

    خوب و زیباست…ولی از شاسی بلندهای مخصوص آفرود نیسان،فقط پاترول…نه این پاترولی که تو ایران هست…منطورم نسلای جدیدترشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. AMANTE

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1854 ديدگاه)

    چیزی که زیاده ماشین هایی مثل این نیسان ترا برای بازار های نوظهور و یا بازار هایی که ماشین می خوان ولی ماشین درست مثل ایران که پر شده از چینی های مزخرف.
    منظورم اینه کاش بجای چینی های بازار این مدل ماشین هایی که مال برند معتبر و کیفیت مطلوب ولی ساخت یه کشور دیگه است بیارن خیلی خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا