نیسان

معرفی فیس‌لیفت نیسان آرمادا مدل ۲۰۲۱، ایمن‌تر، قوی‌تر، مدرن‌تر

نیسان نسخهٔ فیس‌لیفت اس‌یووی فول سایز آرمادا را برای مدل ۲۰۲۱ با ظاهر مدرن‌تر، تکنولوژی‌های بیشتر و کابین بروزتر برای بازار ایالات‌متحده معرفی کرده است. آرمادا به‌عنوان پرچم‌دار نیسان، اولین مدلی است که به لوگوی جدید این شرکت مجهز شده است. دیگر قسمت‌های بیرونی جدید این اس‌یووی ژاپنی هم شامل جلوپنجره، کاپوت، گلگیرهای جلو، سپرهای جلو و عقب و چراغ‌های LED جلو و عقب می‌شود.

در داخل آرمادا مدل ۲۰۲۱ کنسول میانی بازطراحی شده و در آن یک نمایشگر لمسی بزرگ‌تر ۱۲.۳ اینچی جایگزین نمونهٔ ۸ اینچی قبلی شده است. به گفتهٔ نیسان، این نمایشگر که در همهٔ تیپ‌های آرمادا به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود، در کلاس خود بزرگ‌ترین است. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی آرمادا نیز به اپل کارپلی بی‌سیم مجهز شده و امکان به‌روزرسانی نرم‌افزار و داده‌های نقشهٔ آن از طریق وای فای وجود خواهد داشت. علاوه بر این، در صفحه آمپر خودرو نیز حالا یک نمایشگر ۷ اینچی تعبیه شده است.

این اس‌یووی فول سایز ژاپنی در سه تیپ مختلف شامل SV، SL و پلاتینوم به بازار عرضه می‌شود و بعداً تیپ S هم به آن‌ها اضافه خواهد شد. در تیپ پلاتینوم، آینهٔ دید عقب دوربینی بروز شده و اندازهٔ آن از ۷.۵ اینچ قبل به ۹.۴ اینچی افزایش یافته است. برای آرمادا مدل ۲۰۲۱ پکیجی بنام میدنایت ادیشن هم ارائه شده که فقط برای تیپ SL قابل سفارش است و ویژگی‌های داخلی و خارجی را به همراه دارد.

در زیر کاپوت فیس‌لیفت آرمادا همچنان همان موتور ۵.۶ لیتری V8 قرار گرفته اما خروجی این موتور از ۳۹۰ اسب بخار قدرت و ۵۳۵ نیوتن متر گشتاور حالا به ۴۰۰ اسب بخار و ۵۶۰ نیوتن متر افزایش یافته است. انتقال نیروی این موتور همچنان از طریق همان گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد و ظرفیت یدک کشی بدون تغییر همان ۳۸۵۰ کیلوگرم باقیمانده است اما نیسان سیستم‌های جدید کنترل ترمز تریلر و کنترل تاب خوردن تریلر را برای آرمادا ارائه کرده است.

اس‌یووی پرچم‌دار نیسان به‌صورت محرک عقب یا چهارچرخ محرک قابل خریداری خواهد بود که نسخه‌های چهارچرخ محرک به‌صورت استاندارد از حالت‌های اتوماتیک، ۴HI و ۴LO برخوردار هستند. آرمادا مدل ۲۰۲۱ به‌صورت استاندارد به پکیج ایمنی Safety Shield 360 نیسان مجهز است که سیستم‌هایی مثل کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد جلو و دستیار حفظ حرکت میان خطوط را به همراه دارد. فروش نیسان آرمادا مدل ۲۰۲۱ در ایالات‌متحده از ژانویهٔ سال آینده آغاز می‌شود.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه

  1. - A M I R -

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (644 ديدگاه)

    من کابین این نسخه رو از پاترول بیشتر میپسندم و خوشحالم که همچنان روی انجین این ماشین میشه V8 رو خوند.

    موافقم ۴۹
    مخالفم ۰
    1. Malt hill

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (509 ديدگاه)

      چ عجب داشبورد اینم عوض شد
      نیسان داره پوست اندازی می کنه
      فک کنم این ماشین یکی از نرم ترین شاسی بلند های جهان باشه!

      موافقم ۳۲
      مخالفم ۴
    2. پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹🇮🇷

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (238 ديدگاه)

      چه تفاوتی با پاترول داره؟

      موافقم ۵
      مخالفم ۶
    3. مزدا

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1725 ديدگاه)

      واقعا کابینش عالی شده. خوش به حال عرب ها که سوار این هیولا میشن.
      نیسان طرفدار زیاد داره تو کشور های خلیج فارس

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۳
    4. Hadi

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2051 ديدگاه)

      لعنتی چقدر جذاب با ابهت و خفنه 😍👌
      کابینش با اختلاف زیادی از پاترول بهتر و مدرن تره
      واقعاً کابین خوب و بهتری داره و هم خیلی شیکه
      هیکلش هم که عالی و رو فرمه 👌

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۰
  2. SF90 STRADALE

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2874 ديدگاه)

    مجله عرب GT یک مقایسه کامل بین پاترول و لندکروزر انجام داد که تو شتاب ، سرعت و شیب زنی پاترول برنده شد ولی در آخر برنامه مجری هاشون گفتن انتخاب بین پاترول و لندکروزر خیلی سخته و عشق و علاقه برنده رو مشخص میکنه
    امارات ، قطر ، عربستان و …. تویوتا و نیسان رو می پرستن
    دریفت عربی و حرکت روی ۲ چرخ خوراک عرباست

    موافقم ۴۸
    مخالفم ۳
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (5002 ديدگاه)

      البته پاترول لوکس‌تر و بزرگتر از لندکروزر هست اما هردو تو یه مایه‌ها هستن !

      موافقم ۴۱
      مخالفم ۳
      1. SF90 STRADALE

        ۱۹ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2874 ديدگاه)

        عاشق خودروسازان ژاپنی هستم و انتخاب یکیشون برام خیلی سخته
        ولی آفرودرهای تویوتا رو بیشتر از نیسان دوست دارم
        سدان های نیسان رو هم به سدان های تویوتا ترجیح میدم مثل آلتیما و ماکسیما

        موافقم ۲۱
        مخالفم ۲
    2. زیزیگولو

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1528 ديدگاه)

      نیسان آرمادا یکی از ماشینای برتر از نظر عملکردو پالایشو تکنولوژی پیشرفته بودن و حتی سابقه هستش و اگه بگم عقبه نیسان آرمادا به نیسان پاترول که تو سال ۱۹۵۱ شهرت خودشو به عنوان اسب بارکش به جهان معرفی کرد برمیگرده اغراق نکردم و الآنم آرمادا یه ماشین خیلی محبوب تو بازار شمال آمریکا هستش …. ظاهر بیرونی جدید نیسان آرمادا خیلی قدرتمندو خشن بنظر میرسه و تو نمای عقبشم ترکیب جسورانه چراغای ال ای دی مثل نمای جلوی ماشین خشونت رو نشان میده

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۰
  3. میثم

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1144 ديدگاه)

    با اینکه فیس شده ولی هنوز بوی کهنگی رو از طراحی داخلی و خارجیش میشه حس کرد.
    فیس میخوای لکسوس IS جدید. انگار یه ماشین جدید طراحی کردن. البته داخل اونم تغییری نداشته

    موافقم ۲۶
    مخالفم ۱۷
    1. Ahmedreza2002

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1152 ديدگاه)

      لکسوس که اونو به عنوان نسل جدید معرفی کردش دیگه با این ک ی فیس لیفت سنگین بود

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۳
  4. 🇮🇹Amin_sto🇮🇹

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (260 ديدگاه)

    همه چیزش خوبه اما طراحی جدید داشبوردش قشنگ نیست و برای یه suv لوکس مناسب نیست طراحی پاترول و اینفینیتی qx80 رو
    بیشتر دوست دارم

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۸
    1. Ahmedreza2002

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1152 ديدگاه)

      این همون پاتروله
      ی بازار هایی بش میگن پاترول ی بازار هایی آرمادا
      و لوکس محسوب نمیشه نه قیمتش نه برندش

      موافقم ۲۰
      مخالفم ۸
      1. benz

        ۱۹ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        یکی هستند اما در آرمادای جدید صفحه نمایش با پاترول جدید فرق داره

        موافقم ۹
        مخالفم ۲
  5. Amir Machine

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (808 ديدگاه)

    با وجود این فیس‌لیفت بازم در برابر شورلت تاهوی تازه‌‌نفس حرفی برای گفتن نخواهد داشت

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۱۷
  6. NAVID۰۰۹۸

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (5002 ديدگاه)

    این لگوی جدید که در مقاله اومده ، دقیقاً کجاش جدیدهه !

    اگر منظور اون رنگ سفید داخل نوشته‌ها هه ، که فقط قرمز رو تبدیل به سفید کِردِهه !

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۲
  7. محمد

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (275 ديدگاه)

    به به…. گل بود…. واقعا به سبزه آراسته شد😍

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۱
  8. Reza ar

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (157 ديدگاه)

    شبیه طراحی های کانسپت ۱۰سال پیش میمونه و واقعا زیبا نیست زیر گروه اینفینیتی‌از نیسان طراحی خیلی بهتری داره ولی درکل این ژاپنی بدون مرگ هست مثل لندکروز !

    موافقم ۷
    مخالفم ۶
  9. Ramin

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1096 ديدگاه)

    Cs 95 فیست لیف از این بهتره. ( یعنی بهتر نیست. انتخاب من اون است)

    Family car = just changan. 😏😊😊

    موافقم ۳
    مخالفم ۲۱
    1. AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      ببین رامین فقط یه چیزی بهت میگم….
      خیلی فیلمی!!

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۲
      1. Ramin

        ۱۹ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1096 ديدگاه)

        حقیقت تلخه.

        وقتی بهتره نمیشه انکار کرد

        موافقم ۳
        مخالفم ۷
  10. AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1201 ديدگاه)

    حالا شد سامورایی
    ولی عجب کابینی داره ماشالا
    مثلث سامورایی دوباره داره بر میگرده

    موافقم ۹
    مخالفم ۳
  11. Peyman56

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (129 ديدگاه)

    عالیه واقعا.ولی هنوزم من عاشق لندکروزم

    موافقم ۴
    مخالفم ۳
  12. حسن

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (109 ديدگاه)

    یک غوله بی همتا پرهیبت وزیبا

    موافقم ۵
    مخالفم ۴
  13. Ali

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (143 ديدگاه)

    چه عجب رو سی وی تی نذاشت!
    کاش بقیه ماشیناشم نسخه اتوماتیک میزد

    موافقم ۰
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا