نیسان

معرفی فیس‌لیفت نیسان میکرا با تیپ‌های اسپرت جدید

از زمانی که نسل پنجم نیسان میکرا در اواخر سال ۲۰۱۶ روی خط تولید رفت، نیسان با پیشرانه‌های جدید و تکنولوژی‌های مدرن، دائماً آن‌را ارتقاء داده و حالا هم این هاچ‌بک کوچک را فیس‌لیفت کرده است. هرچند میکرا مدل ۲۰۲۱ در ظاهر از نسخهٔ کنونی چندان متفاوت به نظر نمی‌رسد اما نیسان تیپ‌های جدیدی بنام N-Design و N-Sport را برای آن ارائه کرده که با ظاهر اسپرت و جوان‌پسند در داخل و خارج، جذابیت بیشتری دارند.

تیپ کاملاً جدید N-Design به‌صورت استاندارد به تریم مشکی براق یا کرومی مجهز است و روی رینگ‌های جدید دورنگ ۱۶ اینچی قرار می‌گیرد. این تیپ در داخل هم از صندلی‌های پارچه‌ای مشکی‌رنگ با تریم خاکستری به همراه رو دری‌های چرمی مانند برخوردار است و برای ایجاد نمایی پویاتر، امکان سفارش‌ تریم «نارنجی انرژی» هم برای آن وجود دارد. تیپ N-Sport نیز با تریم مشکی براق در جلو، طرفین و عقب به همراه رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی‌رنگ از دیگر تیپ‌ها متمایز شده است. این تیپ به‌صورت استاندارد با چراغ‌ها مه شکن‌های جلوی LED، تریم آلکانترا در داخل و صندلی‌های ارگونومیک مجهز است که گفته شده راحتی بیشتری را در سفرهای طولانی به همره دارند.

تیپ آشنای Tekna نیز همچنان با سطح تجهیزات سخاوتمندانه‌ای مثل سیستم دید اطراف، تشخیص اشیاء در حال حرکت، هشدار نقاط کور و سیستم صوتی پریمیوم Bose ارائه می‌شود. این تیپ به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی NissanConnect با ناوبری ماهواره‌ای، اپل کارپلی، اندروید اتو و سیستم تشخیص صدا هم مجهز است. در تیپ‌های بالاتر میکرا همچنین دستیار شروع حرکت در سراشیبی‌ها، کنترل هوشمند سواری و پکیج ایمنی با دستیار نوربالا، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و ترمز اضطراری هوشمند با قابلیت تشخیص عابر پیاده هم ارائه می‌شود.

میکرا مدل ۲۰۲۱ با یک پیشرانهٔ ۱ لیتری سه سیلندر توربو عرضه می‌شود که با استانداردهای آلایندگی یورو ۶d سازگاری دارد. به گفتهٔ نیسان، این موتور تجربهٔ رانندگی پویا و کارآمد و همین‌طور منحنی گشتاور بهبودیافته‌ای را ارائه می‌کند که آن‌را به پیشرانه‌ای ایده‌آل برای پیمایش‌های شهری تبدیل خواهد کرد.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه

  1. Ramin

    ۲۷ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (991 ديدگاه)

    اسپرت وجوان پسند.
    ولی من دیگه جوان نیستم خوشم بیاد.
    ولی واسه جوانان خوبه.

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۲
  2. میثم

    ۲۷ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    طراحی های داخلی نیسان تو سگمنت خودشون واقعا خوبن

    موافقم ۲۹
    مخالفم ۳
    1. Hadi

      ۲۷ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1853 ديدگاه)

      اره خیلی مدرنه و بزرگتر از اندازه‌ی واقعی خودش نشون میده…
      مثلاً اگه با i10 مقایسه کنید می‌بینید که انگار که بزرگتره…

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۰
  3. AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///

    ۲۷ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1220 ديدگاه)

    خوبه
    بدرد دهه هفتادیا میخوره…….
    ما که سنمون گذشته……

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۱
    1. مهدی

      ۲۷ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1232 ديدگاه)

      باسه دهه شصتی ها یک ۱۱۱ سفید یعنی اخر خوش بختی البته الان یک ۱۳۱ میگیرن میرن اسنپ

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  4. مهرداد كمال

    ۲۷ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (486 ديدگاه)

    چراغ جلوش زیادی بزرگه به ذائقه من خوش نیومد من از اونام که ٢.۶ رو به ٢٠٧ داخلی(نه فرانسویش) ترجیح میدم

    موافقم ۹
    مخالفم ۶
    1. Ahmedreza2002

      ۲۷ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1079 ديدگاه)

      منم از همونام
      و خب قالبا طرح های المانی رو به اسیایی ترجیح میدم ساده و با وقار

      موافقم ۶
      مخالفم ۴
  5. سامورایی از قله فوجی

    ۲۷ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (805 ديدگاه)

    عالی شده

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  6. [—{*AMIN_MC20*}—]

    ۲۷ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1932 ديدگاه)

    چند ساله طراحی های نیسان عالیه

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا