نیسان

حضور پررنگ نیسان در فستیوال سرعت گوودوود

خودروساز ژاپنی نیسان امسال با پروتوتایپ تمام الکتریکی بلید گلایدر و همچنین جدیدترین مدل‌های GT-R و GT-R نیسموی ۲۰۱۷ در فستیوال سرعت گوودوود حضور یافته است.


بلید گلیدر که در پیست خیابانی موناکو تاخت‌وتاز می‌کرد نشان دهنده‌ی تکنولوژی بدون آلایندگی و نیسان و طراحی خلاقانه در صنعت خودرو می‌باشد.


پس از حضور سه‌روزه ابتدایی در این فستیوال، بلید گلایدر وارد پیست گوودوود خواهد شد و تعدادی از اصحاب رسانه شانس این را خواهند داشت تا تست‌های مربوطه را با این خودروی مفهومی انجام دهند. سواری با یک خودروی کاملاً اسپرت اما بدون صدای موتور و اگزوز، تجربه‌ای خاص خواهد بود.

معاون مدیر برنامه‌ریزی تولید نیسان اروپا گفته است:

نیسان به عنوان پیشروی بازار خودروهای الکتریکی می‌خواهد مردم را درباره آینده تکنولوژی بدون آلایندگی هیجان‌زده کند و مدل بلید گلایدر این کار را انجام می‌دهد. این خودرو برای عرضه هیجان، گشتاور، کارایی و استایل کارآمد توسعه یافته است. فستیوال گوودوود یک رویداد مشهور برای بسیاری از خودروهای اسپورت نمادین بوده بنابراین ما فکر کردیم که مکانی بهتر از آن برای نشان دادن بخش حمل‌ونقل هوشمند نیسان وجود ندارد.


اما نباید از گودزیلاهای نیسان نیز غافل شد زیرا آن‌ها نیز در روزهای بعد با غرش‌های خود بازدیدکنندگان را به هیجان وا می‌دارند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا