آکوراهوندا

آکورا NSX EV کانسپت آماده نبرد

آکورا اولین تصاویر رسمی مراسم رونمایی از NSX-EV کانسپت، در پیست بین‌المللی اتومبیل‌رانی Pikes Peak International Hill Climb را منتشر کرده است.

Acura EV Concept
Acura EV Concept
طراحی قسمت جلو EV کانسپت بر پایه بدنه اصلاح شده NSX انجام شده و کیت بدنه آیرودینامیک آن شامل یک جلو پنجره تهاجمی، یک دیفیوزر عقب و باله برجسته است. این خودرو همچنین به همراه یک باله عظیم در عقب، پنجره‌های سبک و رینگ‌های بسیار سبک وزن به همراه تایر‌های کارآمد میشلن وارد مسیرهای مارپیچ پایکس پیک می‌شود.

Acura EV Concept
Acura EV Concept
طراحی و توسعه NSX تمام الکتریکی توسط دپارتمان R&D هوندا، انجام شده است و چهار موتور الکتریکی به شکل دو واحد موتور دوقلو (TMU) قدرت را به هر محور می‌رسانند. این سیستم توسط سازنده با عنوان “مغز ترکیبی اسپرت SH-AWD” توصیف شده است و توزیع گشتاور مستقل را برای هر چهار چرخ فراهم می‌کند.

Acura EV Concept
Acura EV Concept
یامانو درباره آن، می‌گوید:

ما با تنظیماتی که طی چند هفته در پایکس بر روی این ماشین اعمال کردیم موفق شدیم عملکرد آن را به طور قابل توجهی بهبود دهیم. ما مفتخریم که این مراسم رونمایی را در جشن سالگرد تاسیس پایکس- رویداد مورد احترام طرفداران مسابقات اتومبیل در سراسر جهان- انجام می‌دهیم.

این سوپراسپرت کانسپت دوستدار محیط زیست در ۲۶ ژوئن به همراه دو دستگاه NSX ویژه بهینه سازی شده، که از موتور بنزینی دو توربو V6 قدرت می‌گیرند در تپه‌های پایکس پیک حاضر خواهد شد و در یک تایم اتک یک به دو با آن‌ها جدال خواهد کرد.

2017-acura-nsx-pikes-peak-hill-climb-7
این خودروساز ژاپنی در مورد مشخصات فنی کانسپت EV جدید ادعا کرده که خروجی کل سیستم سه برابر نمونه اولیه الکتریکی است که در سال گذشته معرفی شد.

Acura EV Concept
Acura EV Concept
Acura EV Concept
Acura EV Concept
منابع: carscoops – motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. ali911

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (16 ديدگاه)

    اسپویلرهاش دیگه شورشو درآوردن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۱ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      اسپویلر یا اسپیلیتر هاش؟
      خب واسه حداکثر دانفورس این نوع طراحی بدیهی و لازمه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. king 918

        ۱ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        علی جان برای فشار جریان ورودی باد در جلوی ماشین اسپیلیتر لازمه که هوارو مستقیم از زیر ماشین عبور بده و بعد از اون به وسیله ی دفیوزر خارج بشه البته بات موافقم یکم در طراحی اسپیلیتر اضافه کاری شده نیازی به این حجم و اندازه نیست فکر کنم هدفشون بیشتر از این طراحی جنبه ی ظاهری بوده تا کارایی میخواستن یکم هم ماشین خشن باشه ..

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. moein

          ۱ تیر ۱۳۹۵
          سوابق: (856 ديدگاه)

          دیگه خیلی ضایش کرده این اسپیلیتر

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. سامان

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    از اولش هم NSX یه چیز دیگه بود
    اوج مهندسی ژاپنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    هر روز بهتر از دیروز.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یو اس اس اینترپرایز

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    قدرت و حجم موتور؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حمید

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    دوستان در نظر داشته باشید که این ماشین برای مسابقات Hill Climb بهینه سازی شده، و دلیل اسپلیتر بزرگ جلو برای افزایش DownForce روی محور جلو هست. اکثر ماشین های شرکت کننده در این مسابقات همین طور هستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا