هوندا

آگهی خلاقانه هوندا: قدرت رؤیاها

با شنیدن نام هوندا ممکن است تنها به خودروها و موتورسیکلت‌های آن بیاندیشیم. اما این شرکت چیزهایی فراتر از اینها نیز می‌سازد.

YT-Honda
در یک ویدئوی دو دقیقه‌ای خلاقانه، هوندا به ما نشان می‌دهد که چگونه هرچیز از موتورسیکلت گرفته تا خودرو، قایق و تجهیزات دریایی، جت اسکی، ربات، خودروهای فرمول یک، چمن‌زن، هواپیمای جت و غیره می‌سازد. در این ویدئو به‌نوعی سیر تحولات محصولات را نیز مشاهده می‌کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. Infinite

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (452 ديدگاه)

    سپاسگزارم
    هوندا یکی دو سال پیش هم یک ویدئویی شبیه به همین رو منتشر کرده بود. دوست دارم این شرکت رو… شعار زیبایی هم داره: The Power of Dreams

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. asa

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (569 ديدگاه)

      من که نشد ببینم ، حداقل شما ها یک اقایی کنید خلاصشو بگید ارزو بدل نمونم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. سعید

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    ای خدا لعنتت کنه مخابرات از ترس تموم شدن حجمم نگاش نکردم
    موندم تو این مملکت چی درسته؟به چی دل خوش کنم؟
    اها فهمیدم به شما بچهای پدال دلم خوشه که همه علاقه مون یکیه و شماهم خیلی بامرامین(-:

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فردین بهادری نژاد

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (129 ديدگاه)

      دقیقا داداش منم به همون دلیل نگاه نکردم :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سامان اذری

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      داداش اونقدر عالی بود که من دانلودش کردم :)
      ما 2 نفری اینترنت همارا 256 توربو خریدیم
      ماهی 6 گیگ حدود 21 تومن
      نفری 10.500
      راضیمون میکنه (البته نسبت به شرکتهای قبلی )

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. محمد

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    این یعنی قدرت…ماشالا زاپن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ali

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    واااااااااااااای میدونید فقط چقدر وقت و هزینه صرف این تبلیغ دودقیقه ای شده معرکه بود واقعا دمشون گرم اونایی که باید بفهمن میفهمن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    حق با دوستمون هست، یکی دو سال پیش هوندا ویدئویی شبیه این رو منتشر کرده بود که نشون میداد چه چیزهایی میتونه بسازه و انواع و اقسام اونا به هم تبدیل می شدن برای جذابیت ویدئو.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سامان اذری

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    من یه جایی خوندم که تو ژاپن بغضی افراد اونقدر کار میکنند که از کار کردن زیاد میمیرند O_o
    و تو اداره ها روز اول مدیر میاید کفش کارگر رو واکس میزنه تا حس غرور و بزرگی از بین بره
    و اگه کسی سر کار بخوابه کارفرما بجای ناراحت شدن و سرزنش کردن بهش احترام میزاره چون اون کارگر بخاطر خستگی ناشی از کار خوابش برده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی آقا

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (572 ديدگاه)

      البته یه بخشیش هم تخیلات ماست. وگرنه شاید کارگری که سرکار خوابیده به خاطر تماشای سری آ ایتالیا تا نیمه شب بیدار بوده و نه به خاطر خستگی ناشی از کار.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. AHMADREZA

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    خیلی تبلیغ با حال بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ali

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (44 ديدگاه)

    مفهومش عالی بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. احسان(احسان)

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    هوندا یکی از بهترین گروه تبلیغات و بازاریابی در دنیا رو داره.واقعا نبوغ و تازگی در تبلیغات این شرکت موج میزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. shahab

    ۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    ژاپنه دیگه
    جای تعجب نمیذارن برا آدم با کاراشون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا