هوندا

انتشار اولین تصویر رسمی از نسخهٔ تولیدی نسل جدید هوندا سیویک

وقتی در آذرماه سال گذشته نسخهٔ پیش‌تولید نسل جدید هوندا سیویک رونمایی شد، فهمیدیم طراحی ظاهر آن چگونه خواهد بود اما حالا هوندا اولین تصویر از نسخهٔ تولیدی نسل یازدهم سیویک را منتشر کرده تا علاقه‌مندان را از ویژگی‌های نهایی این سدان محبوب باخبر کند. البته متأسفانه برای فهمیدن مشخصات فنی سیویک جدید باید تا ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) منتظر بمانیم اما این تصویر لااقل از ویژگی‌های ظاهری نسخهٔ تولیدی سیویک جدید اطلاعاتی به ما می‌دهد.

هرچند فعلاً فقط یک تصویر از این خودرو منتشر شده اما همین تصویر به‌خوبی تغییراتی جزئی که در نسخهٔ تولیدی نسبت به پروتوتایپ صورت گرفته را نشان می‌دهد. با توجه به این تصویر، کلیت طراحی سیویک کاملاً دست‌نخورده باقیمانده و صرفاً تغییراتی جزئی در جلوپنجره و سپر جلو صورت گرفته است. کارخانهٔ هوندا در کانادا تقریباً آمادهٔ آغاز تولید انبوه نسل یازدهم سیویک است به گفتهٔ هوندا، این خودرو در تابستان امسال راهی نمایندگی‌های فروش خواهد شد. چند ماه بعد نیز نسخهٔ هاچ‌بک معرفی خواهد شد که در کارخانهٔ ایندیانا تولید می‌شود. نسخه‌های اسپرت Si و تایپ R نیز مدت کوتاهی بعد به بازار خواهند آمد.

[دانلود ویدئو]

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه

  1. ابر عظیم سلطان خانِ خفن باحال سوپر ویژه توپِ دمش گرم!

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (279 ديدگاه)

    طراحیه یه ماشین دیگه هم افت کرد
    .
    .
    .
    آخه شما سیویک تایپ R رو ببینید! نه به اون ظاهر خشن و باحال،نه به این ظاهر مظلوم و بی آزار!
    والا شبیه تویوتا شده.
    عکس های دوم به بعد رو هم از توی یه اتاقی گرفتن که نور های رنگی داره اما تاریکه که مثلا خفن به نظر بیاد.
    با این مسخره بازیا چیزی عوض نمیشه.
    .
    .
    .
    #_ما_طراحی_های_قدیمی رو_میخوایم

    موافقم ۴۶
    مخالفم ۱۰
    1. محمد

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (725 ديدگاه)

      #_ما_طراحی_های_قدیمی رو_میخوایم
      😒🙄😏😑🤐🤕🤧🥴🥴🥴
      کارو درست رو کیا انجام میده.طراحیه تکاملی و زیبا تر.به خصوص در مورد اپتیما

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۳۰
    2. محمد مختاری آذر

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (180 ديدگاه)

      ولی تیزر های تبلیغاتی بهتر از قبل شدن واقعا موتور ها تقویت شدن الان ما تا ۲۰۰۰ اسب بخار داریم
      حتی بعضی از تیونیگ ها تا ۳۰۰۰ اسب بخار هم دارند
      پس چون این ها هستش تا حد زیادی میشه طراحی رو قبول کرد

      موافقم ۷
      مخالفم ۱۱
    3. کوشا

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (168 ديدگاه)

      طراحی کلی دست نخورده باقی مونده. ولی باید ببینیم تو نسخه ی هاچبک چه تغییری دادن که این خیلی مهمه. فعلا برای قضاوت نباید عجله کرد.

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۰
  2. MjM

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (649 ديدگاه)

    نسل قبل یکم خشن تر و اسپرت تر بود
    ولی باز حداقل مثل نسل جدید خودروهای دیگه، نابود نکردن طراحی ماشین رو و خوبه

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۱
  3. یوسف

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (411 ديدگاه)

    خوب در اومده اما داستان اینجاست که سیویک در نسل های گوناگون همواره حال و هوای اسپرت داشته (مانند نسل پیشین). ولی این طراحی بیشتر به آکورد میخوره تا سیویک.

    موافقم ۳۲
    مخالفم ۲
    1. Hadi

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2193 ديدگاه)

      درسته این نسبت به قبلی ساده‌تر شده ولی ظاهرش واسه ی سدان کامپکت خوبه…
      و موزون و هماهنگه ولی کاش ی ذره اسپرت تر میبود…
      احتمالا تو تریم های مختلف قیافش بهتر بشه…
      بشدت منتظر تایپ R جدید با موتور ۴۰۰ اسبیش هستم 💪…

      موافقم ۷
      مخالفم ۰
  4. david

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (19 ديدگاه)

    درسته تو مطالب قبل از طراحی های جدید انتقاد کردیم ولی اینجورم خوب نیست.انگار برای بازار هندوستان طراحی شده

    موافقم ۵
    مخالفم ۷
  5. taha malek

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (159 ديدگاه)

    بنظر من خیلی هم قشنگ تر از نسل قبله
    نسل قبل خیلی شلوغ بود مخصوصا r
    r این بیاد ببینیم
    کابین هم شدیدا شبیه bmw عه

    موافقم ۸
    مخالفم ۱۵
  6. Amirreza

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (728 ديدگاه)

    اصلا به قشنگی نسل قبلی نیست ، نسل قبلی خیلی انقلابی بود برای هوندا ، چه طراحی زیبایی چه چراغ عقبای گیرایی ، چه فرم بدنه خوشگلی ، ولی این خیلی معمولیه ، هیچ چیز خاصی تو ظاهرش نیست ، تازه به نظر من چراغ عقباشم زیاد جالب نیستن و زیادی بزرگن ، ولی اگر مدل قبلی رو در نظر نمیگرفتم به نظرم قشنگ بود ولی چون طراحی نسل قبلی رو دیده بودم و خیلی ازش خوشم اومده بود ، اصلا حسی نسبت به این نسلش ندارم ، زشت نیست ولی خیلی سادس

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۱
  7. Amir

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (237 ديدگاه)

    طراحیش کمی شبیه به ماشینای دهه هشتادی (شمسی) هست

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۲
  8. امیر

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (219 ديدگاه)

    جلو پنجره اش یکم زشت کرده چون هوندا خواسته همون شکل لوگو حفظ بش هیوندایی واقعا از این لحاظ قابل ستایش هر طراحی نو آوری خواسته انجام داده چرا باید یه بخش کرومی بزرگ حتما با لوگو همراه باش یه اچ بزار خلاص تو آکورا هم همین سیستم مزخرف یکم از تویوتا یاد بگیرید

    موافقم ۸
    مخالفم ۵
  9. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (769 ديدگاه)

    من سیویک رو خیلی قبول دارم،ماشین واقعاً خوبیه،اسپرته و فضای داخلی به نسبت جاداری داره،توی این نسل هم به نظر من قشنگ شده،اما به جای حال و هوای اسپرت بیشتر به سمت یه ماشین لوکس رفته تا اسپرت…

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
  10. RezaRs

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (905 ديدگاه)

    از سیویک بودن دور شده
    نسل قبل جذابیت خاصی تو چهرش داشت این رام شده البته برا تایپ r هم باس یه کارای جذابی بکنند امیدوارم بی تایپ r نشه

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۱
    1. porsche

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (307 ديدگاه)

      نسل قبل شبیه شیر بود این شبیه اسب کوتولست

      موافقم ۹
      مخالفم ۰
      1. پراید عشق است

        ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (359 ديدگاه)

        اسب کوتوله هم خوبه

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
  11. Mad.z.Max

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (785 ديدگاه)

    از نمای جانبی یخورده منو یاد ب ام و M2 میندازه.
    در کل بد نیست، ولی عالی هم نیست..

    موافقم ۸
    مخالفم ۲
  12. محمد مختاری آذر

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (180 ديدگاه)

    زیاد بد نشده ولی نسل قبل بهتر بود کاش قدرتش هم زیاد باشه

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۰
  13. Twin H Power

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (97 ديدگاه)

    حال و هوای ژاپنی های دهه ۹۰ رو داره

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۲
  14. Sina10

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1556 ديدگاه)

    طراحی پروتوتایپش زیباتر بود
    و به نظرم طراحیش یخورده کلاسیک شده واین چیز بدی نیست
    اینو هم در نظر بگیرین تو دوران کنونی که هر کی میاد یه نسل جدید از ماشینش رو بده بیرون ، تو طراحیش خراب میکنه ، همین طراحی متوسط ، عالی محسوب میشه
    منتظر نسخه های پرفورمنسش هستیم!!

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  15. Alireza

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (718 ديدگاه)

    آخه این چیه الان مزدا ۳ رو مقایسه کنید با این🤢🤮

    موافقم ۵
    مخالفم ۳
  16. R@m!n

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (695 ديدگاه)

    هوندا رفته دهه ۹۰ دوباره زنده کنه.

    موافقم ۸
    مخالفم ۰
  17. سگ سرابی

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (361 ديدگاه)

    تشکر از امیر جان
    آیا هوندا اینتگرا و و هوندا پریلود و سیویک تایپ آر توی ایران هستن ؟

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  18. MOS

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (231 ديدگاه)

    بد نشده یکم شبیه آکورده
    منتظرم ببینم تایپ آر چجوری میشه

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  19. زیزیگولو

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1923 ديدگاه)

    از نسل قبلیش قشنگتره👍👍

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  20. میرخان

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (42 ديدگاه)

    به نظر من ظاهر لوتی وار با حالی داره ،که برای یه ماشین اسپرت خیلی هم خوبه

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  21. بهنام

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (23 ديدگاه)

    بنظر هوندا تصمیم گرفته خودرویی ساده تر و عامه پسندتر ارایه بده تا بتونه فروش بیشتری داشته باشه کاری که تویوتا با کرولا انجام میداده .

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  22. Mehdi

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (31 ديدگاه)

    هوندا طراحیش طوریه که آدم فکر میکنه هر لحظه امکانش هس ورشکسته شه

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  23. گربه سرابی

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (44 ديدگاه)

    تایپ آر چه زمانی رونمایی میشه آقا شاهین ؟ 😈

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. mahan

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1269 ديدگاه)

    نسل قبل یکم خشن تر و اسپرت تر بود.نسل قبل خیلی قشنگتر بود و اصلا با رقبا قابل قیاس نبود.اینم بد نیست ها ولی افت کرده طراحیش.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا