هوندا سیویک هاچبک مدل ۲۰۲۰ با برخی بهبودهای جزئی معرفی شده است. البته این بهروزرسانی قابلتوجهی نبوده و تنها شامل اضافه شدن برخی ویژگیهای کوچک به کابین و بدنه بوده است. هوندا روی بهبود بصری این هاچبک دوستداشتنی کار کرده و تأکید بیشتر آن روی تریم های اسپورت و اسپورت تورینگ بوده است.
مهمترین تغییر برای مدل پرچمدار اسپورت تورینگ در نظر گرفته شده و آنهم ارائهی هر دو گیربکس CVT و ۶ سرعته دستی میباشد. گیربکس دستی برای اولین بار در مدل سال ۲۰۲۰ عرضه میشود. هر دو گیربکس همچنان در مدل اسپورت قابل انتخاب هستند. صفحهنمایش ۷ اینچی سیویک نیز بهصورت استاندارد در مدل اسپورت وجود داشته و تعداد بلندگوها نیز دو برابر شده و به ۸ عدد رسیده است. استارت دکمهای و ورود بدون کلید نیز در هر دو تریم یاد شده بهصورت استاندارد وجود داشته و مدلهای مجهز به گیربکس CVT در تریم اسپورت تورینگ از استارت از راه دور هم بهرهمند شده است. تریم های اسپورت سیویک هاچبک علاوه بر موارد یاد شده دارای پوشش منحصربهفرد صندلیها بوده و تریم داشبورد آنها نیز مشابه سیویک سدان اسپورت است.
داخل کابین هر تریم از این خودرو جزئیات متفاوتی وجود دارد. مدلهای اسپورت تورینگ و EX-L دارای تریم مشکی برس خورده هستند درحالیکه الگوی رنگی جدیدی در مدلهای LX و EX بکار رفته است. در تریم اسپورت هم الگوی ژئومتریکال دیده میشود. علاوه بر این در تریم EX صندلی برقی راننده با تنظیم در ۸ جهت هم نصب شده است و سطح فرمان و اهرم تعویض دنده را روکش چرم پوشانده است. هوندا همچنین ایزوله صدای بهتری را برای تمامی مدلها در نظر گرفته است.
رامتین
۲۶ مرداد ۱۳۹۸باید کاملا این طراحی داخلی و خارجی را تغییر بده. خصوصا گیربکس cvt ! نه مثل هیوندا که هر سال فیس لیفت میده نه مثل این.
sina
۲۶ مرداد ۱۳۹۸چند تا نکته:
اول اینکه همچنان معتقدم این ماشین هاچبک نیست.
دوم اینکه دو جین اپشن گرفته و 200 دلار گرون شده.
سوم اینکه موتور2 لیتری تنفس طبیعیش رو از 1.5 توربو بیشتر دوست دارم
شایان
۳۱ شهریور ۱۳۹۸من یکی از دوستام به خود کارخونه مدل دوگانه سوز بنزین و گازسوز رو سفارش داد و تحویل گرفت. سواریش و شتابش روحالت گاز عالی بود و با ۴۵۰ کیلو بار تو صندوق و کولر روشن تو اتوبان ۱۸۰تا روی حالت گازسوز میرفتیم و آخ نمیگفت. البته تقریبا ۳۵۰۰ یورو بابت پکیج گازسوزش هزینه کرد. مدل ماشین ۲۰۱۹ هست.