به‌روزرسانی ملایم هوندا سیویک هاچبک 2020

هوندا سیویک هاچبک مدل 2020 با برخی بهبودهای جزئی معرفی شده است. البته این به‌روزرسانی قابل‌توجهی نبوده و تنها شامل اضافه شدن برخی ویژگی‌های کوچک به کابین و بدنه بوده است. هوندا روی بهبود بصری این هاچبک دوست‌داشتنی کار کرده و تأکید بیشتر آن روی تریم های اسپورت و اسپورت تورینگ بوده است.


مهم‌ترین تغییر برای مدل پرچم‌دار اسپورت تورینگ در نظر گرفته شده و آن‌هم ارائه‌ی هر دو گیربکس CVT و 6 سرعته دستی می‌باشد. گیربکس دستی برای اولین بار در مدل سال 2020 عرضه می‌شود. هر دو گیربکس همچنان در مدل اسپورت قابل انتخاب هستند. صفحه‌نمایش 7 اینچی سیویک نیز به‌صورت استاندارد در مدل اسپورت وجود داشته و تعداد بلندگوها نیز دو برابر شده و به 8 عدد رسیده است. استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید نیز در هر دو تریم یاد شده به‌صورت استاندارد وجود داشته و مدل‌های مجهز به گیربکس CVT در تریم اسپورت تورینگ از استارت از راه دور هم بهره‌مند شده است. تریم های اسپورت سیویک هاچبک علاوه بر موارد یاد شده دارای پوشش منحصربه‌فرد صندلی‌ها بوده و تریم داشبورد آن‌ها نیز مشابه سیویک سدان اسپورت است.


تمامی سیویک هاچبک های 2020 دارای بدنه‌ی به‌روزتر هستند و از مه شکن‌های متفاوت سود می‌برند. ظاهراً سپر عقب هم به‌روزرسانی جزئی را تجربه کرده و جلوپنجره و چراغ‌ها نیز تیره‌تر شده‌اند. تمامی مدل‌های این خودرو دارای رینگ‌های خاکستری تیره یا مشکی بوده و چراغ‌های جلوی تریم اسپورت تورینگ نیز بهبود یافته‌اند.


داخل کابین هر تریم از این خودرو جزئیات متفاوتی وجود دارد. مدل‌های اسپورت تورینگ و EX-L دارای تریم مشکی برس خورده هستند درحالی‌که الگوی رنگی جدیدی در مدل‌های LX و EX بکار رفته است. در تریم اسپورت هم الگوی ژئومتریکال دیده می‌شود. علاوه بر این در تریم EX صندلی برقی راننده با تنظیم در 8 جهت هم نصب شده است و سطح فرمان و اهرم تعویض دنده را روکش چرم پوشانده است. هوندا همچنین ایزوله صدای بهتری را برای تمامی مدل‌ها در نظر گرفته است.


قیمت هوندا سیویک هاچبک 2020 نیز کمی افزایش یافته است. مدل پایه‌ی LX مجهز به گیربکس CVT هم‌اکنون قیمت 22580 دلاری دارد درحالی‌که قیمت مدل سال پیش از 22380 دلار آغاز می‌شد. قیمت تریم های دیگر نیز به همین اندازه بیشتر شده است.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. رامتین
    سوابق: (1615 دیدگاه) ,

    باید کاملا این طراحی داخلی و خارجی را تغییر بده. خصوصا گیربکس cvt ! نه مثل هیوندا که هر سال فیس لیفت میده نه مثل این.

    پاسخ
  2. sina
    سوابق: (1858 دیدگاه) ,

    چند تا نکته:
    اول اینکه همچنان معتقدم این ماشین هاچبک نیست.
    دوم اینکه دو جین اپشن گرفته و 200 دلار گرون شده.
    سوم اینکه موتور2 لیتری تنفس طبیعیش رو از 1.5 توربو بیشتر دوست دارم

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.