هوندا

قیمت‌گذاری هوندا ریجلاین مدل 2019

چند روزی است که عرضه پیکاپ هوندا ریجلاین ۲۰۱۹ در نمایندگی‌ها آغاز شده و بهای نسخه پایه تک دیفرانسیل RT آن از ۲۹۹۹۰ دلار (به همراه هزینه‌های تحویل) شروع می‌شود.


هوندا این محصول خود را که برای رویدادهای ورزشی، پیک‌نیک و دیگر دورهمی های بیرون از خانه ایده‌آل است حد نهایی یک پیکاپ می‌نامد. با در نظر داشتن این موضوع باید گفت یکی از بهترین ویژگی‌های ریجلاین ۲۰۱۹ درب پشتی دو کاربردی است که دسترسی آسانی را به محفظه بار قفل شدنی، خروجی برق ۱۱۵ ولتی و اولین سیستم صوتی موجود در محفظه بار فراهم می‌کند.


داخل کابین نیز سطح وسیعی از تجهیزات استاندارد و سفارشی وجود دارد. با پرداخت مبلغ بیشتر شما شاهد دسترسی به مواردی همچون صفحه لمسی ۸ اینچی با ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی، سیستم تهویه مطبوع خودکار ۳ ناحیه‌ای، صندلی برقی راننده با تنظیم در ۸ جهت و نورپردازی داخلی خواهید بود.


هم‌اکنون تریم های RT، اسپورت و RTL همانند نسخه‌های پرچم‌دار دارای دو پورت USB بوده درحالی‌که نسخه‌های RTL و RTL-T با شیشه پشتی برقی و مونروف عرضه می‌شوند. همچنین طیف وسیعی از قطعات جانبی خاص ریجلاین نیز در دسترس خریداران هستند.

زیر کاپوت این پیکاپ محبوب ژاپنی پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۲۸۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۵ نیوتون متر قرار دارد. این پیشرانه نیروی خود را با همکاری یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها می‌رساند. مشتریانی که نسخه دو دیفرانسیل ریجلاین را سفارش دهند از سیستم مدیریت گشتاور متغیر هوشمندی بهره‌مند خواهند شد که باعث بهبود عملکرد و هندلینگ خودرو در تمام فصول سال می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. M

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (28 ديدگاه)

    بچه های یه سری به وبسایت techrato بخش خودروش بزتید خیلی جالبه،من امروز کشفش کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. sina

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    بهترین پیکاپ سرزمین پیکاپ ها
    غول کش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمید

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    این دلار استرالیا یا امریکا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا