هوندا

قیمت و مشخصات هوندا اینسایت 2020

افرادی که به دنبال خرید هوندا اینسایت ۲۰۲۰ هستند هم‌اکنون می‌توانند این خودرو را به‌صورت استاندارد با بسته‌ی ایمنی و کمک‌راننده‌ی پیشرفته‌ی هوندا در تمامی تریم ها سفارش دهند. این خودرو هم‌اکنون از دو رنگ بدنه ی سفید پلاتینیوم و صدفی نیز سود می‌برد.


مدل پایه‌ی LX قیمت ۲۲۹۳۰ دلاری داشته در حال که برای خرید مدل‌های EX و تورینگ باید حداقل ۲۴۳۱۰ و ۲۸۳۴۰ دلار پرداخت کرد. البته به این مبالغ باید ۹۳۰ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه نمود.


قیمت اینسایت ۲۰۲۰ در مقایسه با مدل سال پیش ۱۰۰ دلار افزایش یافته است.


اما از نظر پرفورمنس باید گفت این خودرو از پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری با سیکل آتکینسون و دو واحد الکتریکی سود می‌برد که در مجموع قدرت ۱۵۱ اسبی داشته و بنا به گفته‌ی هوندا باعث شتاب گیری خوبی می‌شوند. هوندا همچنین ادعا می‌کند تجربه‌ی رانندگی اینسایت بسیار بهتر از رقبای هیبریدی است.


صرف‌نظر از تریم انتخابی، این ویژگی‌ها به‌صورت استاندارد در اینسایت ۲۰۲۰ وجود دارند: چراغ‌های جلوی LED، استارت دکمه‌ای و بسته‌ی ایمنی کامل هوندا. البته در صورتی که مدل EX را انتخاب نمایید صفحه‌نمایش ۸ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو نیز به لیست تجهیزات اضافه خواهند شد.

فول ترین مدل یعنی تورینگ هم از صندلی‌های چرمی، صندلی برقی راننده با تنظیم در ۸ جهت، سیستم ناوبری، کنترل تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و… سود می‌برد.

هوندا اینسایت ۲۰۲۰ به همراه سیویک و CR-V در تأسیسات گرینزبورگ این برند در ایندیانای آمریکا ساخته می‌شوند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ali a

    ۲۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (775 ديدگاه)

    دوست داشتنیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا