هوندا CR-V 2019 از سیزدهم نوامبر وارد نمایندگیهای فروش این خودروساز در آمریکا میشود. این خودرو دارای برخی بهروزرسانیهای ملایم و اندکی افزایش قیمت میباشد.
از آنجایی که CR-V برای مدل سال ۲۰۱۷ فیس لیفت شده بنابراین انتظار تغییرات زیاد در این خودرو برای مدل سال ۲۰۱۹ را نداشتیم؛ اما هوندا میتوانست بیشتر از این تلاش کند زیرا تنها تغییر CR-V 2019 اضافه شدن رنگ بدنهی سفید پلاتینیومی به لیست آپشن ها میباشد. این رنگ جدید جایگزین رنگ سفید الماسی قبلی شده و CR-V هماکنون با ۱۰ رنگ بدنه در دسترس است.
علیرغم دست نخورده ماندن خودرو، هوندا CR-V 2019 قیمت پایهی ۲۴۳۵۰ دلاری برای نسخهی تک دیفرانسیل LX دارد. قیمت مدل چهار چرخ محرک LX نیز از ۲۵۷۵۰ دلار آغاز میشود. قیمت هر دو نسخه ۱۰۰ دلار افزایش یافته است.
همچون گذشته، مدلهای LX از پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۸۴ اسب بخاری استفاده میکنند اما مدلهای EX و بالاتر دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو هستند. این پیشرانه که از تکنولوژی کنترل زمانبندی متغیر سوپاپها سود میبرد خروجی ۱۹۰ اسبی دارد. هر دو پیشرانه با یک گیربکس CVT استاندارد همراه میشوند.
از دیگر تجهیزات ایمنی کمکراننده میتوان به اطلاعات نقاط کور، پایش ترافیک پشتی و نوربالای خودکار اشاره کرد. هوندا CR-V 2019 بهصورت سفارشی با تجهیزات رفاهیای همچون اپل کارپلی و اندروید اتو، رادیو HD و پاندورا در دسترس است.
NAVID۰۰۹۸
۲۵ آبان ۱۳۹۷قطعاً هوندا نسل جدید این خودرو را تا دو سال آینده رونمایی میکنه ، چرا که رقیبهایی مثل راو۴ و نیسان روگ تو بازار دارن میتازونند و هوندا برای عقب نموندن از قافله باید کاری کنه .
من فکر میکنم که نسل بعدی این خودرو چیزِ خَفنی باشه و هوندا میدونه که باید چه ظاهری و چه فنی ، از تمام رقبا سَر باشه ، تا بتونه رده اول فروش رو تصاحب کنه .
چقدر این رقابت بین خودروسازها خوبه ، هم پیشرفت میکنن ، هم سودش رو مشتری میبره .
سام
۲۵ آبان ۱۳۹۷به نظرم هوندا CR-V یکی از بهترین کراس اوور مید سایز دنیاست.طراحی زیبا،کیفیت عالی ساخت و مونتاژ و قیمت مناسب و البته در کنارش ماندگاری و عمر بالای محصولات هوندا که چیزی کمتر از ساخته های تویوتا نیست.
saeed
۲۶ آبان ۱۳۹۷در خصوص کیفیت و ساخت و … فرمایشتون کاملا درسته.فقط فکر کنم کراس اوور کامپکت محسوب میشه نه مید سایز.
Amir
۲۵ آبان ۱۳۹۷طراحی CRV رو دوست دارم چون مثل محصولات جدید هوندا مثل آکورد جدید و سیویک جدید به هم ریخته و شلوغ نیست.امیدوارم نسل آینده اش هم همین طوری طراحی پخته و همه پسندی داشته باشه.
نیما
۲۵ آبان ۱۳۹۷این الان طراحیش نسبت به آکورد پخته تره؟
شوخی میکنی؟
علی
۲۵ آبان ۱۳۹۷متاسفانه این مدل هوندا تغییر محسوسی نسبت به قبلی نکرده و با قاطعیت باید بگم مدل قبلی خیلی زیباتر بود.با ی نگاه به سر دنده عجیب وقدیمیش میتونی بفهمی که تغیرات در حد صفر بوده.
با تچکر
Saeed
۲۵ آبان ۱۳۹۷به هر حال هونداس و فروش خودشو داره.اما با این منفعل بودن و با وجود رقبایی مثل راو۴ جدید و مزدا cx5فیس لیفت شده و پر آپشن و موتور قوی و روگ و …. کارش خیلی سخته.مخصوصا تو این کلاس شلوغ.بعیده اون اقتدار سابقو داشته باشه تو فروش.
امیر
۲۶ آبان ۱۳۹۷ماشین بسیار خوب با طراحی به نسبت جذابیه ،ولی راو ۴ و نیسان روگ پر طرفدارترن،رقابت در این سگمنت بسیار سخنه و معمولا برنده این سگمنت در بین سه پر فروش قرار می گیرد.
sina
۲۶ آبان ۱۳۹۷کم مصرف ترین خودرو این کلاس هستش.
بالاترین رده ایمنی رو هم پاس کرده
جز بهترین های این کلاس هست اگه نگیم بهترینه
saeed
۲۶ آبان ۱۳۹۷سینا جان قطعا با وجود تویوتا ،مزدا،روگ،کجار،تیگوان و … نمیتونه بهترین باشه.نهایتا همون یکی از بهتریناس.
sina
۲۶ آبان ۱۳۹۷سعید جان
تو اینایی که گفتی ممکنه مزدا و تویوتای جدید در حد هوندا باشن.
این ماشین اس یو وی برتر پارسال موتور ترند شد با اون همه رقیب شاخ
saeed
۲۶ آبان ۱۳۹۷100 درصد همینه .من داخل این ماشین نشستم اما تجربه رانندگیشو ندارم .واقعیت اینه حس قدرتی که میده این ماشین به نظرم از راو4 هم بیشتره(نسل قبلیش) و الحق ماشین جون داریه.منظورم این بود با معرفی مزدا و راو4 جدید و حضور روگ سخته بشه گفت بهترین.اما قطعا یکی از بهتریناس.
Sam
۲۶ آبان ۱۳۹۷توی این کلاس قیافه هوندارو خیلی میپسندم خیلی خوشکله ب نظرم.
مهدی
۲۶ آبان ۱۳۹۷همه رقمه هنداست
شاهين
۲۶ آبان ۱۳۹۷این کلاس قطعا از لحاظ طراحی دست cx5 هست، و در بقیه قسمت ها بین هوندا و نیسان و تویوتا و مزدا رقابته
مهشید
۵ اردیبهشت ۱۳۹۹من دیروز crv elegance 2019 سفید رو گرفتم. چهارشنبه تحویل میگیرم. امیدوارم انتخاب خوبی بوده باشه.
مهشید
۶ فروردین ۱۴۰۱من دو ساله که مدل 2019 این زیبا رو دارم. از قدرت موتور و شتاب و رَوون بودنش هرچی بگم کم گفتم. واقعا این حسو میده که ماشین 10 سانت از زمین فاصله داره و اصطکاکی بین چرخ ها و زمین وجود نداره.
برای انتخابش خیلی مدل ها رو تست کردم و نهایتا به سی آر وی رسیدم. روون بودن فرمون و پدالها به حدی بالاست که در ابتدا نیاز هست بهش عادت کنی تا راحت برونی.