هوندا

قیمت و مشخصات کوچولوی دوست‌داشتنی هوندا e

هوندا e جدید که اولین خودروی الکتریکی تولید سری این خودروساز محسوب می‌شود با قیمت پایه‌ی ۲۹۴۷۰ یورویی در آلمان و ۲۶۱۶۰ پوندی در بریتانیا عرضه خواهد شد. این قیمت‌ها شامل مشوق‌های در نظر گرفته‌ی دولتی می‌باشند.


هوندا نسخه‌ی تولیدی نهایی این محصول الکتریکی را در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ رونمایی کرده و قبلاً ۴۰ هزار مشتری بالقوه اقدام به‌ پیش‌خرید این خودرو کرده‌اند و اولین نمونه‌های آن را در تابستان سال ۲۰۲۰ دریافت خواهند کرد. این خودروساز ژاپنی از ماه جاری میلادی پیش‌فروش رسمی این خودرو را در برخی از بازارهای اروپایی شروع خواهد کرد.


نسخه‌ی پایه‌ی هوندا e از پیشرانه‌ی الکتریکی ۱۳۴ اسبی استفاده کرده اما می‌توان مدل قوی‌تر ۱۵۲ اسب بخاری را هم سفارش داد. در هر دو نسخه مجموعه باتری ۳۵.۵ کیلووات ساعتی بکار رفته که برد ۲۲۰ کیلومتری را ایجاد می‌کند.


نسخه‌ی قوی‌تر که با نام Advance شناخته می‌شود قیمت پایه‌ی ۳۲۴۷۰ یورویی در آلمان و ۲۸۶۶۰ پوندی در بریتانیا خواهد داشت. بازوی بریتانیایی هوندا همچنین اعلام کرده این خودرو به‌صورت اقساطی و لیزینگی نیز در دسترس بوده و مدل پایه‌ی آن اقساط ماهانه‌ی ۲۹۹ پوندی خواهد داشت.


هوندا e جدید با شارژ سریع هم همراه بوده و گفته شده تنها در ۳۰ دقیقه می‌توان تا ۸۰ درصد باتری را شارژ کرد. ویژگی‌هایی همچون سیستم دوربین کناری به‌صورت استاندارد در این خودرو وجود خواهد داشت. یک سیستم صوتی پریمیوم و پارک پایلوت هم به‌صورت سفارشی در دسترس هستند.


کابین این خودرو طراحی بسیار جذابی در کلاس خود داشته و از حالت مینیمالیستی با ۵ صفحه‌نمایش سود می‌برد. پشت آمپرها ابعاد ۸.۸ اینچی داشته و در کنارش هم صفحات لمسی ۱۲.۳ اینچی دوتایی برای سیستم اطلاعات سرگرمی خودنمایی می‌کنند. در این بخش سیستم دستور صوتی هوندا با هوش مصنوعی نیز وجود دارد. دو صفحه‌نمایش کناری نیز تصاویر دوربین‌های کناری را نشان می‌دهند.

برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه

  1. سروش

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (182 ديدگاه)

    با اینکه علاقه من به برند هوندا بیشتر از فولکسه ولی حس می کنم ID.3 بهتر و کاربردی تر باشه.

  2. مسعود

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (72 ديدگاه)

    زیاد با قیافه این ماشین حال نمی کنم. هم قیمتش بالاست و هم استایلش شبیه خودروهای دهه ۸۰ است داخلش هم شبیه سینمای خانگی شده و اصلا به یک ماشین معمولی شباهت نداره. توی این سگمنت به نظر من رنو زوئی نسل جدید خیلی عالی عمل کرده و آپشن های خیلی عالی ای برای این ماشین گذاشته و هم بردش را تا ۴۰۰ کیلومتر افزایش داده و حتی قیمتش توی وبسایت رنو حدود ۲۴ هزار یورو گذاشته و خیلی قیمتش به مراتب کمتر از هوندا e هستش. تازه برد ۲۲۰ کیلومتر برای این ماشین خیلی پایینه و اصلا ارزش خرید نداره.

  3. AMANTE

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (356 ديدگاه)

    طراحی جالب و متفاوتی چه در بیرون و چه در درون داره.
    ولی اگه نگاه ای به رقیب های سر سختی که داره مثل فولکس واگن ID3، اوپل کورسا الکتریک و رنو زویی و…. بندازیم از نظر قیمت به هم نزدیک ان اما از نظر برد مسافتی بازنده هوندا E خواهد بود که واقعا برد خوبی برای شهر داره اما هر طور نگاه کنیم بازم بردش کمه و تنها برتری هوندا E خرید اقساطی با ماهی ۲۹۹ پونده.

  4. ali a

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (670 ديدگاه)

    خیلی تو دل بروه…خوشم اومد

  5. مک وال

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (112 ديدگاه)

    طراحی خارجی در عین سادگی، خاص و موردپسند و چابک است. اینجور طراحی واقعا هنر است.

  6. Achtung

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (326 ديدگاه)

    شبیه ماشینای ژاپنی نیست . تنها ماشین ژاپنیه که طراحیش به دلم نشست فکر کنم از دستشون در رفته

    1. مانی

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (1921 ديدگاه)

      دقیقا
      مقایسه کن با پریوس‌هایی‌ که تو ایرانه

  7. رضا

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (29 ديدگاه)

    به خاطر ظاهر رترو و باطن مدرنش خوب میفروشه به نظرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن